Die is ook bezig haar zelf te verminken, zo jammerquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 01:31 schreef Radegast het volgende:
Laatste foto's uit het vorige topic
Catherine Zeta-Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ze krijgt dezelfde gelaatstrekken als Monique vd Venquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 01:31 schreef Radegast het volgende:
Catherine Zeta-Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Idd jaquote:Op woensdag 1 november 2017 07:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze krijgt dezelfde gelaatstrekken als Monique vd Ven
Hahahahaha omgggggquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:12 schreef Kim-Holland het volgende:
Mijn vriend, Rodrigo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 november 2017 09:49 schreef 2682000 het volgende:
[..]
Hahahahaha omggggg
Als je die in de nacht ziet schrik je de tyves. Ik vind hem echt zo bizar eng
Z'n neus was er een tijdje geleden gewoon afgevallen.
Hij zei een maandje terug dat ie geen ingrepen meer zou doen (nieuwe), alleen bijhouden. Omdat hij 4 uur lang op het vliegveld van Dubai vastzat omdat hij niet op zijn pasport foto leek.
Potverdorie ja, dat is het.quote:Op woensdag 1 november 2017 07:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik vind het meer in de Renée Zellweger-stijl...quote:Op woensdag 1 november 2017 07:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo'n engerd gezienquote:Op maandag 27 november 2017 22:29 schreef SEMTEX het volgende:
Berlusconi, die denkt dat hij de eeuwige jeugd heeft:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ooit de mooiste vrouw op aarde vond ik...in Zorroquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 01:31 schreef Radegast het volgende:
Catherine Zeta-Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Het is niet alleen botox die haar ouder maakt, de 20 jaar sinds Zorro dragen ook hun steentje bij.quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ooit de mooiste vrouw op aarde vond ik...in Zorro![]()
Waarom zien ze niet in dat botox ze alleen maar ouder maakt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zondequote:Op dinsdag 31 oktober 2017 01:31 schreef Radegast het volgende:
Catherine Zeta-Jones
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Dit is geen celebquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:12 schreef Kim-Holland het volgende:
Mijn vriend, Rodrigo![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
in SHO wel hoorquote:
quote:Op woensdag 20 december 2017 21:55 schreef Kim-Holland het volgende:
Rodrigo na een chemische peeling
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 december 2017 00:07 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ooit de mooiste vrouw op aarde vond ik...in Zorro![]()
Waarom zien ze niet in dat botox ze alleen maar ouder maakt...
![]()
![]()
ja die is gewoon wat ouder wordt geworden toch?quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 01:31 schreef Radegast het volgende:
Catherine Zeta-Jones![]()
![]()
![]()
Idd zeg. Die wenkbrauwen staan stijf met botox.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik keek gisteren Night at the Apollo, the Christmas edition. Met o.a. Katherine Ryan, een Canadese die in Engeland woont. Ik vond haar supergrappig, maar ik vond alleen dat ze er zo gladjes uitzag. Ze heeft dus schijnbaar het eea aan zichzelf verbouwd tot het punt dat ze voor een comedian weinig uitdrukking op haar gezicht over heeft.
Toen:
[ afbeelding ]
Nu;
[ afbeelding ]
Bijna Marijke Helwegen style.
Op die bovenste foto staat toch gewoon Sarah Michelle Gellar?quote:Op donderdag 15 februari 2018 15:07 schreef SEMTEX het volgende:
Mira Sorvino.
Zo'n actrice die je 15/16 jaar geleden in veel films zag (Mimic, Mighty Aphrodite, o.a.). Niet superverspookt, maar ze heeft wel alle expressie uit haar voorhoofd laten spuiten:
Voorheen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een jaar ervoor zag ze er nl. zo uit:
[ afbeelding ]
Nope.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Op die bovenste foto staat toch gewoon Sarah Michelle Gellar?
ik denk eerder aan voorhoofd/ooglid gelift. Met botox zie je niet opeens meer van bovenooglid en je kan je wenkbrauwen ook niet in verbaasde stand houden want spieren die dat doen worden dan juist lamgelegdquote:Op vrijdag 2 maart 2018 14:50 schreef Poison-Ivy het volgende:
Lisa Eldridge, makeup-artist van de sterren en op youtube een fenomeen.
Ik keek altijd graag naar haar beautyvideo's omdat ze gewoon is en zo rustig en kalm.
Nu heb ik al een tijd niets meer van haar gevolgd maar vandaag zag ik weer eens een filmpje van haar.
En ik moest echt ff kijken....wat heeft ze nou gedaan? Zooooo jammer, weer een slachtoffer van de botox (en fillers wellicht), haar wenkbrauwen staan alsof ze constant verbaasd kijkt.
Jawel hoor. Dat zie je vaker. Moet je maar eens googlen.quote:Op vrijdag 2 maart 2018 17:55 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
ik denk eerder aan voorhoofd/ooglid gelift. Met botox zie je niet opeens meer van bovenooglid en je kan je wenkbrauwen ook niet in verbaasde stand houden want spieren die dat doen worden dan juist lamgelegd
Sorry, ik kan echt niks verspookts ontdekken. Vind haar er net zo uitzien als voorheen. Wel wat meer makeup, dat wel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 21:16 schreef SEMTEX het volgende:
Ik keek gisteren Night at the Apollo, the Christmas edition. Met o.a. Katherine Ryan, een Canadese die in Engeland woont. Ik vond haar supergrappig, maar ik vond alleen dat ze er zo gladjes uitzag. Ze heeft dus schijnbaar het eea aan zichzelf verbouwd tot het punt dat ze voor een comedian weinig uitdrukking op haar gezicht over heeft.
Toen:
[ afbeelding ]
Nu;
[ afbeelding ]
Bijna Marijke Helwegen style.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |