JELLE BRANDT CORSTIUS MOORDENAARquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:53 schreef KingRoland het volgende:
even voor de zoekmachine Google
Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer Jelle Brandt Corstius verkrachter Bert van der Veer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Shit, inderdaad.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als Bert het straks niet is heeft Ties een proces aan zijn reet. Win win dus.
LAAT ZE MAAR KOMENquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
twitter:notoiredomoor twitterde op maandag 30-10-2017 om 20:50:24Ik moet helemaal niks, Johannes. reageer retweet
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius
meelezenquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]twitter:notoiredomoor twitterde op maandag 30-10-2017 om 20:50:24Ik moet helemaal niks, Johannes. reageer retweet
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:02 schreef KingRoland het volgende:
Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius Bert van der Veer verkrachter Jelle Brandt Corstius
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]twitter:notoiredomoor twitterde op maandag 30-10-2017 om 20:50:24Ik moet helemaal niks, Johannes. reageer retweet
twitter:
Jullie spelen met elkaars privé.quote:
die reactiesquote:
Het was de melkboer.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:02 schreef PowerLoungen het volgende:
Jelle Brandt heeft gewoon zichzelf verkracht met een komkommer
twitter:jvermeer3 twitterde op donderdag 28-04-2016 om 17:20:09Happy birthday @jessicaalba Still looking forward to doing some nasi & chill here in Groningen xoxoxo <3 reageer retweet
GODVERDOMMEtwitter:barbarabarend twitterde op maandag 30-10-2017 om 21:06:32@jellebc Nee het is niet @bertvanderveer reageer retweet
Dat kutwijf wilde niet komen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
twitter:jvermeer3 twitterde op donderdag 28-04-2016 om 17:20:09Happy birthday @jessicaalba Still looking forward to doing some nasi & chill here in Groningen xoxoxo <3 reageer retweet
WOW MADtwitter:barbarabarend twitterde op maandag 30-10-2017 om 20:56:51Die dader van de verkrachting van @jellebc is een grote klootzak! Vieze vuile goorlap, gore verkrachter die je bent!! Dat je t weet! Eikel reageer retweet
Dit is wel ontzettend sneu zegquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
De hoer.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat kutwijf wilde niet komen.
twitter:barbarabarend twitterde op maandag 30-10-2017 om 20:56:51Die dader van de verkrachting van @jellebc is een grote klootzak! Vieze vuile goorlap, gore verkrachter die je bent!! Dat je t weet! Eikel reageer retweet
Bedankt Hansquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:08 schreef marcodej het volgende:
twitter:barbarabarend twitterde op maandag 30-10-2017 om 20:56:51Die dader van de verkrachting van @jellebc is een grote klootzak! Vieze vuile goorlap, gore verkrachter die je bent!! Dat je t weet! Eikel reageer retweet
Onder de gordelquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee jij hebt succes met vrouwen.
Ties probeert het nu bij Pax.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee jij hebt succes met vrouwen.
wtfquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
#MeTooquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:07 schreef Ties02 het volgende:
Volgens mij heeft Johannes gewoon een vriendin
Gelukkig voor haar heb ik al mijn vingers nogquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:08 schreef Zipportal het volgende:
Hélène Hendriks schaamt zich voor vingertopje (stompje)
http://www.mediacourant.n(...)ch-voor-vingertopje/
Op naar het Ties topic.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:09 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Gelukkig voor haar heb ik al mijn vingers nog
twitter:
twitter:barbarabarend twitterde op maandag 30-10-2017 om 20:56:51@jellebc als ik de naam weet van die verkrachter knal ik hem voor je neer reageer retweet
Nou nou nouquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:08 schreef marcodej het volgende:
Leuk.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
twitter:barbarabarend twitterde op maandag 30-10-2017 om 20:56:51@jellebc als ik de naam weet van die verkrachter knal ik hem voor je neer reageer retweet
Geestelijke gestoorde Jodinquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:10 schreef KingRoland het volgende:
quote:
Watquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:08 schreef marcodej het volgende:
Ga je hok eens in.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:11 schreef Ties02 het volgende:
Tweets vervormen, beetje Zipportal's niveau van humor
Barbara is niet goed ingevoerdquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:12 schreef Slobeend het volgende:
Het is niet Bert van der Veer volgens Barbara
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:11 schreef Ties02 het volgende:
Tweets vervormen, beetje Zipportal's niveau van humor
Hopelijk zullen Ties en KingRoland geen zeepjes laten vallen na hun laster en smaad richting die aardige Bert.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:12 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:03 schreef Caland het volgende:
wie heeft het vbl on tour plaatje goftedomme
twitter:barbarabarend twitterde op maandag 30-10-2017 om 20:56:51en Johan Derksen is een pedofiel die zijn vrouw van de trap heeft geduwd!!! De hondenlul! reageer retweet
Jammer.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:12 schreef Slobeend het volgende:
Juridisch sta ik sterk.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk zullen Ties en KingRoland geen zeepjes laten vallen na hun laster en smaad richting die aardige Bert.
twitter:barbarabarend twitterde op maandag 30-10-2017 om 20:56:51Ik ben ook maar gewoon de lesbische dochter van Frits Barend reageer retweet
twitter:barbarabarend twitterde op maandag 30-10-2017 om 20:56:51Ik ben Lellebel en ik hou van neuken reageer retweet
twitter:barbarabarend twitterde op maandag 30-10-2017 om 20:56:51JINGLE BELL JINGLE BELL JELLE IN DE CEL COLUMNS SCHRIJVEN KAN HIJ NIET MAAR PIJPEN KAN HIJ WEL reageer retweet
Godverdomme Mani.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:14 schreef Mani89 het volgende:
twitter:barbarabarend twitterde op maandag 30-10-2017 om 20:56:51JINGLE BELL JINGLE BELL JELLE IN DE CEL COLUMNS SCHRIJVEN KAN HIJ NIET MAAR PIJPEN KAN HIJ WEL reageer retweet
Teringquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Wat weet Barbara van pijpen?quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Kijk je Engels voetbal?quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Johan met zijn ouderwetse opvattingalsof voorzetten zoveel succes opleveren
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:14 schreef Mani89 het volgende:
Dan kies ik voor Nap v Manquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Liefhebbers kijken woensdag naar Napoli v Man City of Tottenham v Real Madrid.
Ik heb persoonlijk liever een keiharde voorzet van de flanken, dan gepingel naar binnen zonder randementquote:
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopelijk zullen Ties en KingRoland geen zeepjes laten vallen na hun laster en smaad richting die aardige Bert.
twitter:_GGM__ twitterde op zondag 09-08-2015 om 22:29:48@NICKIMINAJ I think it's very appropiate if you name the baby René if it's a boy and Renee if it's a girl. reageer retweet
Niks mis met vleugelspelers die ook steekpassjes kunnen geven of de combinatie aan kunnen gaan rond de 16 en hem dan goed kunnen inschieten meteen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:16 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk liever een keiharde voorzet van de flanken, dan gepingel naar binnen zonder randement
Broekje los lijkt me inderdaad gevaarlijkerquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga alvast beginnen indrinken voor Pauw.
Kuwas in Oranje!quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:19 schreef Szura het volgende:
Lekker opportunistisch weer, nu over die Kuwas beginnen
Wanhopige mannen die celebs berichtjes sturenquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:16 schreef KingRoland het volgende:
[..]twitter:_GGM__ twitterde op zondag 09-08-2015 om 22:29:48@NICKIMINAJ I think it's very appropiate if you name the baby René if it's a boy and Renee if it's a girl. reageer retweet
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanhopige mannen die celebs berichtjes sturen
Ja?quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik krijg nog steeds quote alerts terwijl ik in het topic ben, wat een aids.
Ik heb quote alerts al een jaar uitstaanquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
En ze blijven hangen ook, heel storend.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ook!quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat kan ik me haast niet voorstellen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat deze grap al vaker is gemaakt
Maar hoe weet je dan wanneer je in een verhitte discussie bent betrokken?quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb quote alerts al een jaar uitstaan
Heerlijk, raad het iedereen aan
Pics?quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat voel ik aan mijn waterquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:21 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Maar hoe weet je dan wanneer je in een verhitte discussie bent betrokken?
Maar ook als mod ben je een zwaargewicht.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben helaas nog nooit gewogen en te licht bevonden
ik ook. Mis je niets aanquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb quote alerts al een jaar uitstaan
Heerlijk, raad het iedereen aan
Hahaha dat heb ik ook regelmatigquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:23 schreef Caland het volgende:
In realiteit zit ik altijd mobiel en die ene keer in de maand dat ik dan de laptop erbij pakte kreeg ik, populair als ik ben, 10.000 quote alerts in 1 keer en daardoor liep mijn laptop vast
Geen idee of fok dat al heeft opgelost trouwens
Alleen tegen ADO was het bagger van VVV. Hier word je flink genaaid, tegen PSV was geflatteerd en daarvoor zat die mooie seizoenstart. Wel zaak om komend weekend punten te pakken tegen NAC.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die goals van Heracles waren ook meer geluk dan wijsheid in de eerste helft.
Ik zit te wachten op een HA-HA-HA-HA.quote:
Werelds man.quote:
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zit te wachten op een HA-HA-HA-HA.
NAC kan het nooit volhouden in het laatste kwartierquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:24 schreef Szura het volgende:
[..]
Alleen tegen ADO was het bagger van VVV. Hier word je flink genaaid, tegen PSV was geflatteerd en daarvoor zat die mooie seizoenstart. Wel zaak om komend weekend punten te pakken tegen NAC.
twitter:notoiredomoor twitterde op maandag 30-10-2017 om 21:25:03"Cumming man", jammer dat het weer over Jelle moet gaan in dit SEKSISTISCHE KUTPROGRAMMA DAT VAN DE BUIS MOET!!! reageer retweet
Hij is echt op dreef die jongenquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:27 schreef Slobeend het volgende:
twitter:notoiredomoor twitterde op maandag 30-10-2017 om 21:25:03"Cumming man", jammer dat het weer over Jelle moet gaan in dit SEKSISTISCHE KUTPROGRAMMA DAT VAN DE BUIS MOET!!! reageer retweet
Dit is even irritant als Thijs Zonneveld tweets.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:27 schreef Slobeend het volgende:
Wie is dit?quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:27 schreef Slobeend het volgende:
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is even irritant als Thijs Zonneveld tweets.
Wat houdt dit in?quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga voorbereidingen treffen voor de topshow van Pauw.
Ik verwacht een record opkomst van VBL.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga voorbereidingen treffen voor de topshow van Pauw.
Misschien kan hij op de account van Paxcon verderquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou echt een aanwinst voor FOK! zijn.
thijs heeft zijn hele carrière naar konten gekekenquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit is even irritant als Thijs Zonneveld tweets.
De mods aldaar beginnen al te zweten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:28 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik verwacht een record opkomst van VBL.
Nico Zwinkelsquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:30 schreef Wuwwa het volgende:
100 euro op Jan Mulder bij Pauw vanavond
BernieGod.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft wel leuke retweets.
[ afbeelding ]
Jammer dat Bernie gestopt is met tweetenquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij heeft wel leuke retweets.
[ afbeelding ]
Die GroenLinks stemmers zijn tegenwoordig ook al aan het radicaliseren.twitter:notoiredomoor twitterde op maandag 30-10-2017 om 18:59:03"Anne Frank is vergast omdat ze haar boekje wilde verkopen." - Slobeend (of all places) reageer retweet
Slobeend is van zijn religie (CU) afgestaptquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die GroenLinks stemmers zijn tegenwoordig ook al aan het radicaliseren.twitter:notoiredomoor twitterde op maandag 30-10-2017 om 18:59:03"Anne Frank is vergast omdat ze haar boekje wilde verkopen." - Slobeend (of all places) reageer retweet
De trein komt van links.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ja!quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:31 schreef Ties02 het volgende:
De een-tweetjes tussen Johan en Wilfred vandaag zijn echt heerlijk
Je moet de context kennen, dit was gekscherend.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
Helemaal goed meidquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja!
En nog antwoord op je vraag in het vorige topic over het overhemd van Gert Jan. Ik vind het wel een leuk flowerpower printje hebben.
Ik vind de holocaust een prima onderwerp voor satire ja.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:37 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je moet de context kennen, dit was gekscherend.
Die Feyenoorders zijn ontzettend respectloosquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind de holocaust een prima onderwerp voor satire ja.
Nee precies, dat vind ik dus ook niet, dat bedoelde ik te verwoorden.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind de holocaust een prima onderwerp voor satire ja.
Grapje joh. Ik kan mijn lol niet op met de jodenvervolging.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nee precies, dat vind ik dus ook niet, dat bedoelde ik te verwoorden.
dafne dopinghoerquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:39 schreef Wuwwa het volgende:
Verstappen Fenomeen, Dafne Schippers fenomeen.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:39 schreef Wuwwa het volgende:
Vrouwensporten neemt niemand serieusquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:39 schreef Wuwwa het volgende:
Maikel van Gerven fenomeen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:39 schreef Wuwwa het volgende:
als bottomquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:41 schreef Ties02 het volgende:
Jelle heeft genoeg geïncasseerd denk ik
Ik ook, ik ga hem morgen nog eens kijken tijdens een potje FIFAquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Ik geniet van deze uitzending en dit topic.
Gelukkig is dit topic in topvorm.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een matig showtje
En jij bent zelfs het niveau van Feyenoord gewend. Wow.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:42 schreef Caland het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een matig showtje
Alleen Plasman toch? Denk niet dat die verkrachter aan tafel gaat zitten..quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:42 schreef Rabieluh het volgende:
Om 22:55 kunnen we dus het Beest aanschouwen bij Pauw? Heb er zin in.
Hoi Nick.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En jij bent zelfs het niveau van Feyenoord gewend. Wow.
SOW KOEKOEKquote:Op maandag 30 oktober 2017 21:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En jij bent zelfs het niveau van Feyenoord gewend. Wow.
Pauw zit er gewoon hoor.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Alleen Plasman toch? Denk niet dat die verkrachter aan tafel gaat zitten..
Beschuldigde reageert voor het eerst op de aantijgingen van Jelle Brandt Corstius, samen met zijn advocaat Peter Plasman.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Flopshow dus, Toch ga ik kijken.quote:Op maandag 30 oktober 2017 21:43 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |