SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
Chromecast / Android TV:
Music & Radio CastOp zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
Oh ja, koopcontract!quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ow fuck, jammer!
Ja we komen net thuis van het voorlopig koopcontract tekenen.
En hee!
Tof! Gefeliciteerdquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ow fuck, jammer!
En hee!
quote:
Mad Profquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:20 schreef sig000 het volgende:
Deze Mixtape hebben we bij Mad Prof @ Ariwa in elkaar gezet.
quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Zeker. Dank voor alle 3 de nummers.
![]()
quote:
quote:
Dat is altijd goed natuurlijkquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
Was weer leuk.
En mijn maag is ook weer gevuld.
Ik wil nog wel een bordje voor jou maken hoor. Eens. Want nu is het opquote:
Wat heb je gekocht? Een magnetron of een huis?quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:14 schreef ToT het volgende:
[..]Ow fuck, jammer!
En hee!
quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Dit klinkt bijna zoals op de Antillen...
quote:
Uhuhquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:26 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik wil nog wel een bordje voor jou maken hoor. Eens. Want nu is het op
Daar op de eilanden spelen ze reggae vaak net even anders, meer uptempo en meer majeur akkoorden. Klinkt daardoor net even vrolijker...quote:
Dank, maar die app heb ik er onlangs afgegooid.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:27 schreef knokkels het volgende:
Chromecastgebruikers: Update in de OP
Dat zijn fraaie dingen om te bezitten. Klinkt weer lekker dynamisch.quote:Op maandag 30 oktober 2017 19:20 schreef sig000 het volgende:
Deze Mixtape hebben we bij Mad Prof @ Ariwa in elkaar gezet.
Lekkere muziek op de Antillen. Bai Dilantiquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daar op de eilanden spelen ze reggae vaak net even anders, meer uptempo en meer majeur akkoorden. Klinkt daardoor net even vrolijker...
Bij dit hoorde ik in het begin een klassieke deun als basis, dat kennen ze niet op de Antillen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |