Viggo Waasquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Michael van Praag
Earnest Stewartsaga
Jan Smits jaarlijkse bezoekje
Wilco van Schaik

Al een paar jaar over the hill dus. Zal binnenkort wel gaan werpen en dan is het klaar.quote:

Die gaan het beiden erg zwaar krijgen, weet waar je aan begintquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik steun naast Ajax en Grunn nu ook FC Twente.
Ties vindt dit leuk

Marcel Brands is echt een vreselijk saai mens.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Viggo Waas
Frenk van der Linden
Marcel Brands

Fons van der Poelquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Michael van Praag
Earnest Stewartsaga
Jan Smits jaarlijkse bezoekje
Wilco van Schaik

John van den Heuvelquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:02 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Viggo Waas
Frenk van der Linden
Marcel Brands

Ik ga weer nat.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fons de Poel noemde ik al. Scherp blijven aub.
Marc van Hintum

Godsgruwelijk geilquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]
Boh die wil ik wel overmannen

Carl Huybrechtsquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fons de Poel noemde ik al. Scherp blijven aub.
Marc van Hintum

Lijkt wel een holbewoner met die wenkbrauwen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]

Piet gaat nooit meer voetballen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is een van mijn favoriete fragmenten aller tijden.

Dan denk je bij jezelf ''hé, lekker, Barcelona-uit, niet beginnen''. Wat gebeurt er? Die andere keeper haalt 94 ballen uit de kruising haha!quote:

Als ik, elke keer dat ik gelijk heb, een dansje moet maken dan heb ik blaren op mijn voeten...quote:

Ik zal het niet te juridisch maken want misschien kan Keje het dan niet meer volgen.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:10 schreef Evertjan het volgende:
En we vergeten zomaar de beste gast ooit dat was natuurlijk Maarten van Rossem

Negers zijn dan ook betere dansersquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als ik, elke keer dat ik gelijk heb, een dansje moet maken dan heb ik blaren op mijn voeten...

Die was echt goud, staat ie ook nog op YouTube?quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zal het niet te juridisch maken want misschien kan Keje het dan niet meer volgen.

niet waar. Als we VI oranje ook erbij pakken was het deze baasquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:10 schreef Evertjan het volgende:

quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:11 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Die was echt goud, staat ie ook nog op YouTube?

Jammer dat Gijp hem af dacht te moeten blaffen na een kritische opmerking van hem in die uitzending van VI Oranje.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:10 schreef Evertjan het volgende:

Jij kan toch betere krijgen?quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:05 schreef Mortaxx het volgende:
[ afbeelding ]

”Ik was vanmiddag nog bij AFC!”quote:

Superbeeldenquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:10 schreef Evertjan het volgende:

Jammer dat dat niet op Youtube staat.quote:

Dat vind ik een goede reden om niet te kijken. Niet dat ik dat kan, maar dat geheel terzijde.quote:

Dat is banwaardigquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:16 schreef KingRoland het volgende:
die ga ik zometeen even openbaren
tot volgende week boys

Gedaan.quote:

je moet altijd de dm parafraseren om de ban te ontlopen. Zou je toch moeten weten als ex modquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:16 schreef KingRoland het volgende:
die ga ik zometeen even openbaren
tot volgende week boys

We zijn Graydon mannetje vergeten.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:19 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Thijs Slegers van de grote Thijs Slegers show.

Sparta is de mooiste club van hun stadquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:20 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Real Madrid heeft een grotere begroting dan Sparta

Cruijff kan beter zijn heil in verdovende middelen gaan zoeken.quote:

Sparta is de club van Rotterdamquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sparta is de mooiste club van hun stad

Hahahaquote:Op maandag 30 oktober 2017 20:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Cruijff kan beter zijn heil in verdovende middelen gaan zoeken.
Sindsdien is er niets meer van hem vernomen.

Van mij part snuift Maradona de doellijnen op.quote:Op maandag 30 oktober 2017 20:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Hahaha
Erik gaf tenminste een beetje tegengas

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |