Nee, die indruk kreeg ik ook niet. Alleen dat Verstappen geluk had ermeequote:Op zondag 29 oktober 2017 22:05 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is Paul di Resta en volgens mij verwoorde hij het niet zo.
Ja vorige keer was dat manneke ook al vrij negatief over Maxquote:
Sebotsiaan.quote:
Vetquote:
Hij had over Max volgens mijquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:06 schreef bokkepoot het volgende:
Vettel kreeg toch de schuld van sky voor de voorvleugels?
Hij heeft 0 podiums, pure jaloezie dus.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:06 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ja vorige keer was dat manneke ook al vrij negatief over Max
Mijn topictitels hebben geholpenquote:
Als Max had gewild had hij Bottas op 40 tellen gezetquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:05 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Tsja je kan je ook als Bottas op 20 seconden laten rijden
Veelvuldig gebruikt inmiddelsquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn topictitels hebben geholpen![]()
![]()
Neequote:Op zondag 29 oktober 2017 22:06 schreef bokkepoot het volgende:
Vettel kreeg toch de schuld van sky voor de voorvleugels?
Nah dat lijkt me wel wat overdreven. Echter wel zwaar ondermaats van Bottas natuurlijk..quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als Max had gewild had hij Bottas op 40 tellen gezet
Respect voor jou ook hoor. Hoe lang houd je deze ongein al vol?quote:
Dank, maar is verre van geniaal hoorquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Veelvuldig gebruikt inmiddelsWel goed bedacht
Nee alles afgelast.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:10 schreef butz0rs het volgende:
Gaan de komende races nog door nu de kampioen en constructeur bekent is?
Neequote:Op zondag 29 oktober 2017 22:10 schreef butz0rs het volgende:
Zolang hij gevoerd wordt.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Respect voor jou ook hoor. Hoe lang houd je deze ongein al vol?
alles wat max doet is leuk en grappig. als ie jeuk heeft gaan ze lachenquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat een sneu gelach altijd zeg bij ieder interview van Max in die studio![]()
![]()
Pcies, Horner scheet (terecht) 7 kleuren stront over de motorquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als Max had gewild had hij Bottas op 40 tellen gezet
Is toch ook zo, de enige uitdaging in deze sport is om een ander in te halen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:10 schreef Schuimpjes het volgende:
"Het was een van de makkelijkste races uit mijn carrière" - MaxGod, 2017.
Je geeft hem zojuist weer een reden om het volgende keer nog een keer te doen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Doordat HAM tegen Max aanreed dus?quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:10 schreef zoem het volgende:
Er was wel damage bij HAM. Stuk van de diffuser afgebroken.
Alsof het een baby'tje isquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:11 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
alles wat max doet is leuk en grappig. als ie jeuk heeft gaan ze lachen
Nee, contact HAM - Vettel. Vettel reed met zn neus tegen de rechterachterkant.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:11 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Doordat HAM tegen Max aanreed dus?
Die kon er dan ook geen kut van.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:11 schreef franklop het volgende:
Max nu 11 podiums gehaald. Net zoveel als Jarno Trulli!
Volgensmij maakt het echt geen reet uit.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je geeft hem zojuist weer een reden om het volgende keer nog een keer te doen.
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:10 schreef butz0rs het volgende:
Evenveel winsten als Giancarlo Fisichella.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:11 schreef franklop het volgende:
Max nu 11 podiums gehaald. Net zoveel als Jarno Trulli!
Te weinig journalisten bij de races helaas. Sky heeft wel 20 mensen rondlopen denk ik. Wij 2quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:11 schreef Klummie het volgende:
Ziggo weet niet van de kapotte diffuser.
En niet een klein beetjequote:
Dat heeft ie heel zijn leven al.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:13 schreef Maver24 het volgende:
Kan iemand ziggo even influisteren dat ham een serieus probleem had
Ja, want de algehele constructeurs volgorde is oa belangrijk voor de verdeling van de pot.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:10 schreef butz0rs het volgende:
Wij 0.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:12 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Te weinig journalisten bij de races helaas. Sky heeft wel 20 mensen rondlopen denk ik. Wij 2
jaquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:13 schreef beantherio het volgende:
Is het al zeker dat Max geen straf krijgt?
ssht.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:13 schreef Maver24 het volgende:
Syntix is ook het lachertje van VBL.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jaquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:13 schreef beantherio het volgende:
Is het al zeker dat Max geen straf krijgt?
Nee, want dan zou het zomaar informatief kunnen gaan worden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:13 schreef Maver24 het volgende:
en wielrennenquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:14 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Syntix is ook het lachertje van VBL.
Ja dat moeten we niet hebbenquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:15 schreef beantherio het volgende:
[..]
Nee, want dan zou het zomaar informatief kunnen gaan worden.
Haha, ik kijk nu twee weekenden en het valt me al op!quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:14 schreef vaarsuvius het volgende:
nadeel van sky is voornamelijk dat je aL 2 JAAR LANG EXACT DEZELFDE 5 kutreclames krijgt
het voordeel is dan wel 0 reclame tijdens kwalificatie en race, de echt last heb je er niet van. ik mute ze meestal terwijl ik hier op fok wat typquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:15 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Haha, ik kijk nu twee weekenden en het valt me al op!![]()
is hij pas 20??quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:16 schreef Ingolstadt het volgende:
Hij begint te lachen hè. Ongelooflijk![]()
![]()
Heb ik al gezegd dat hij twintig is??
Soms kan eenvoud ook heel geniaal zijnquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank, maar is verre van geniaal hoor
Beetje zoals met alle Amerikaanse sporten op Foxsports. Je wordt helemaal gek van die eigen reclames van Fox omdat ze die zendtijd niet verkocht krijgen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:14 schreef vaarsuvius het volgende:
nadeel van sky is voornamelijk dat je aL 2 JAAR LANG EXACT DEZELFDE 5 kutreclames krijgt
"Genoten op het podium?"quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:17 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Jack straks tegen Max: gefeliciteerd man!
Nee nog jonger, hij is TWINTIG.quote:
Echt een idioot, ik tilt altijd van die man op de een of andere manier. Beetje popiejopie doen op je 80equote:
Ja, ik was blij verrast toen ik zag dat tijdens de kwali's er ook geen reclame was. Alleen bij FP's dan. Daar kom ik wel overheenquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:16 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
het voordeel is dan wel 0 reclame tijdens kwalificatie en race, de echt last heb je er niet van. ik mute ze meestal terwijl ik hier op fok wat typ
Krijg ineens trek in een Mexicano.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:16 schreef CrashO het volgende:
Mexicano feestje bij Hardwell
[ afbeelding ]
iets met een onderdeel dat onder stroom kon staan geloof ikquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Waarom moest Hulkenberg via de voorkant uitstappen? Vd Garde was het aan het vertellen maar Rob vond het belangrijker om naar een pitstop van Max te gaan kijken.
Battery-problem, kans om een electrische schok te krijgenquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:18 schreef Luppie0110 het volgende:
Waarom moest Hulkenberg via de voorkant uitstappen? Vd Garde was het aan het vertellen maar Rob vond het belangrijker om naar een pitstop van Max te gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |