Muntjes is geld het is niet zo moeilijk. Muntjes zijn 2x geld volgens hunquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:28 schreef Gooddeal het volgende:
Ik snap sws die munten niet. Ze kunnen zat gewoon met geld werken. Afrekenen hoeft zolang niet te duren met die anderhalve man en een paardenkop aan bezoekers.
Het is de Zwarte Cross niet.
Klopt denk ik ook wel. Die muntjes heb je toch al, is het gevoel van bezoekers denk ik.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Munten levert meer op altijd heeft iemand ooit een keer verzonnen daar
Geld ook.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt dom die munten geeft ze juist sjoemel mogelijkheden
Nee, juist omlaag.quote:
Nee, juist omlaag. Ze stond bijna de hele dag boven haar.quote:
Nee of zie ik het verkeerd.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:30 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Klopt denk ik ook wel. Die muntjes heb je toch al, is het gevoel van bezoekers denk ik.
Het werkelijke geld werkt anders in iemand zijn hoofd denk ik. Als je uitgeeft
Ik zie geen verschil met 'actief zijn' bij hem.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Baldr is moei als een koei
[ afbeelding ]
Jaquote:
Dat is een geheel nieuwe ervaring voor hem.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:31 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Baldr is moei als een koei
[ afbeelding ]
Als jij daar voor ¤30,- munten koopt ben je die dertig euro sowieso kwijt.quote:
Maar in vergelijking met voorgaande weken toch wel?quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:30 schreef Coos het volgende:
[..]
Nee, juist omlaag.
[..]
Nee, juist omlaag. Ze stond bijna de hele dag boven haar.
Een tientje frommel je ook zo in je zak natuurlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Echt dom die munten geeft ze juist sjoemel mogelijkheden
En men lijkt vaak muntjes in bulk te kopen omdat ze dan "goedkoper" zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als jij daar voor ¤30,- munten koopt ben je die dertig euro sowieso kwijt.
Of je die munten nu uitgeeft of niet.
Als je ¤30,- contant op zak hebt en je denkt na 1 kop koffie 'ik heb het hier eigenlijk wel gezien' en je gaat weg, heb je nog ¤28,- over.
Precies. Dat idee.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als jij daar voor ¤30,- munten koopt ben je die dertig euro sowieso kwijt.
Of je die munten nu uitgeeft of niet.
Als je ¤30,- contant op zak hebt en je denkt na 1 kop koffie 'ik heb het hier eigenlijk wel gezien' en je gaat weg, heb je nog ¤28,- over.
Ja dat snap ik. Maar ze hebben een bak vol met muntjes. Die worden uitgegeven door de bezoekers. Die zijn al betaald lijkt me.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jais bij uitgaan ook zo mensen hebben dan b.v 1 muntje te kort op het eind van de avond en dan houden ze de muntjes in hun zak, heb je toch winst
Geld houden ze ook achter. Makkelijker nog misschien.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Tricky is dat munten ook als fooi gegeven worden, en die wisselen de uto's terug voor geld, maar ze kunnen die munten ook achtergehouden hebben
Oh zo ja, ja zoals Chuffi al zei tel gewoon je cash geld en fuck die muntjesquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat snap ik. Maar ze hebben een bak vol met muntjes. Die worden uitgegeven door de bezoekers. Die zijn al betaald lijkt me.
Munten is toch makkelijker onder het oog van een cameraquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Geld houden ze ook achter. Makkelijker nog misschien.
Maar ze maken het tellen veel te ingewikkeld. Ze tellen de inkomsten 2x op deze manier.
Dat is iets wat ze vergetenquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh zo ja, ja zoals Chuffi al zei tel gewoon je cash geld en fuck die muntjes
Beau's logica was iets als "Maag mantuh kan jah zo pakkah"quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Tricky is dat munten ook als fooi gegeven worden, en die wisselen de uto's terug voor geld, maar ze kunnen die munten ook achtergehouden hebben
Ja. Of doen ze dat (de munten tellen) om te kijken wat de opbrengst per onderdeel is? Zoveel munten Luifel, zoveel winkel etc. . Dus niet zozeer voor 'omzet/winst' maar dat ze weten wie hoeveel heeft omgezet?quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Maar ze maken het tellen veel te ingewikkeld. Ze tellen de inkomsten 2x op deze manier.
Ik snap het niet , de gasten kunnen de munten die ze over hebben toch ook weer inleveren voor geld, dan kan Jacco dat toch ook?quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:25 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat er was gebeurd als die bezoekers hadden gezegd ik wil van die munten flessen wijn kopen, en die flessen aan Jacco en Senna gegeven hadden.
Ze kunnen alleen niks met muntjes. Dat blijkt nu wel met Jacco en Senna.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Munten is toch makkelijker onder het oog van een camera
Haar speciale zwarte rokjequote:Op zondag 29 oktober 2017 21:37 schreef Urb het volgende:
[..]
Beau's logica was iets als "Maag mantuh kan jah zo pakkah"
Ja en, geld niet dan? Zagen we al bij Gina en dr schortje.
Ja. Dat is supervreemdquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ze kunnen alleen niks met muntjes. Dat blijkt nu wel met Jacco en Senna.
Nou,bij ons niet hoor.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:28 schreef Urb het volgende:
Een potje monopoly vroeger was nog overzichtelijker, en daar werd nog minder vals gespeeld ook.
Weet niet of ik verkeerd zit, maar volgens mij kreeg iedere utopiaan 4 munten is 120 euro. van de BV. maar ze tellen die munten toch als winst op, klopt toch ook niet.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat gaat nu geloof ik morgen in centraal besproken worden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:37 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik snap het niet , de gasten kunnen de munten die ze over hebben toch ook weer inleveren voor geld, dan kan Jacco dat toch ook?
Die hoor je er nonstop bovenuit..quote:
Ja, maar daar komt de aap dus weer uit de mouw, die munten kunnen ze achterover gedrukt hebben.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:37 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Ik snap het niet , de gasten kunnen de munten die ze over hebben toch ook weer inleveren voor geld, dan kan Jacco dat toch ook?
Ze willen graag weten wie hoeveel verdient heeft .. Dus per onderdeel, want dan kunnen ze elkaar er op af rekenen.... daar kunnen ze de muntjes voor gebruiken als ze willen. Maar Mart 1 2 3 basics zegt mij cash money en PIN transacties is wat uiteindelijk teltquote:
Aan een standhouder geven voor b.v. kleding en die kan er weer consumpties voor halen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Juist wel munten kan je recycelenquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, precies.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:38 schreef Raven2000 het volgende:
[..]
Weet niet of ik verkeerd zit, maar volgens mij kreeg iedere utopiaan 4 munten is 120 euro. van de BV. maar ze tellen die munten toch als winst op, klopt toch ook niet.
Oh even stemmenquote:
René zelf ook niet ik snap niet dat ze het steeds laten tellen ookquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, precies.
Maar daarom is het zo ingewikkeld allemaal.![]()
Ik snap het ook niet meer.
Ik ben ook lost, is er geen accountant hier. Oh nee die wil Utopia inquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Nee, precies.
Maar daarom is het zo ingewikkeld allemaal.![]()
Ik snap het ook niet meer.
Als het ineens een ingave van Billy moet lijken zit er imo sws al een luchtje aan.quote:
Over Romy ook maar die werden van het terrein afgetraptquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:43 schreef humpty het volgende:
Ze hebben Linda dus verteld wat ze over haar hadden gezegd in het cortwood
En ze heeft cemal weer zo ver dat ie mee gaat douchen. Ze zei het net nameljk al 6 keer "cemal ik ga douchen"quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Over Romy ook maar die werden van het terrein afgetrapt
In onschuld wassenquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
En ze heeft cemal weer zo ver dat ie mee gaat douchen. Ze zei het net nameljk al 6 keer "cemal ik ga douchen"
madilia nu 8.65quote:
Ik heb er ook 3 stemmen op gegeven. Dus heeft ook geholpenquote:
Zorgt voor herrie. Ik kan me er wel wat bij voorstellen, aan de andere kant dat doet Billie ookquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Wat doet die TBS'r op 2 in godsnaam
Ja. Lekker voorbeeld voor de aso's die ook kijken en er een lekker voorbeeld aan hebbenquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Zorgt voor herrie. Ik kan me er wel wat bij voorstellen
Onvoorstelbaar.....quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Wat doet die TBS'r op 2 in godsnaam
Ik had mijn post aangepast. En ik snap het niet hoorquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Lekker voorbeeld voor de aso's die ook kijken en er een lekker voorbeeld aan hebben
Nou ja, met de rest win je ook de oorlog niet natuurlijkquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:51 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Lekker voorbeeld voor de aso's die ook kijken en er een lekker voorbeeld aan hebben
Hoe zie je dat voor je. Jij wel, jij niet. Onzinquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:54 schreef Injetta het volgende:
Volgens mij krijgen die vrouwen van meneer John wekelijk kleedgeld. Ze hebben minimaal 3 keer per week nieuwe kleren en schoenen.Crisis of niet.
Echt bloedirritant figuur.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Sla die Senna even voor zijn harses zeg
Wat een onzin.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:54 schreef Injetta het volgende:
Volgens mij krijgen die vrouwen van meneer John wekelijk kleedgeld. Ze hebben minimaal 3 keer per week nieuwe kleren en schoenen.Crisis of niet.
Geen idee, maar hoe kunnen ze nonstop nieuwe kleren kopen? Mij lukt dat niet hoor en ik heb meer dan 50 euro in de maand te besteden.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe zie je dat voor je. Jij wel, jij niet. Onzin
Ze kopen geen nieuwe kleding.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:58 schreef Injetta het volgende:
[..]
Geen idee, maar hoe kunnen ze nonstop nieuwe kleren kopen? Mij lukt dat niet hoor en ik heb meer dan 50 euro in de maand te besteden.
Het is meer dat ik het niet begrijp hoe het kan.
Met salsa les had ze ook een nieuwe broek aanquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zie Billy met name toch wel erg vaak in nieuwe kleding.
Meer dan normaal gesproken zou kunnen.
Dat je je er nog druk om maakt.. ze heeft slechts ooit een Adidas pakje gekocht.. de rest is . hangt klaar beneden in de girls walking closetquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:58 schreef Gooddeal het volgende:
Ik zie Billy met name toch wel erg vaak in nieuwe kleding.
Meer dan normaal gesproken zou kunnen.
Ik denk het ook jaquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:00 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Met salsa les had ze ook een nieuwe broek aan
In koor zelfs. Ze leken heel even de tweeling welquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:54 schreef Soury het volgende:
Linda en José worden gek van Senna. KAN JE EVEN OPHOUDEN
Bijna elke dag heeft ze iets aan dat ik nog nooit eerder gezien heb. Valt echt op.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:00 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Met salsa les had ze ook een nieuwe broek aan
en niemand kleed zich zo vaak om op een dag dan Billyquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Bijna elke dag heeft ze iets aan dat ik nog nooit eerder gezien heb. Valt echt op.
Billie is maatje 36 en de Tweeling en Romy ook. Ruime keusquote:Op zondag 29 oktober 2017 22:01 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Bijna elke dag heeft ze iets aan dat ik nog nooit eerder gezien heb. Valt echt op.
Ja.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat je je er nog druk om maakt.. ze heeft slechts ooit een Adidas pakje gekocht.. de rest is . hangt klaar beneden in de girls walking closet
Romy volgt haar voorbeeld.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:02 schreef humpty het volgende:
[..]
en niemand kleed zich zo vaak om op een dag dan Billy
Ze hadden het net over schoenen, maat 39 was uitverkocht.quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:02 schreef Zeyina het volgende:
Twins ook weer geheimzinnig doen tegen Chipp. Ik verstond iets van: Ik heb het besteld.
Chipp: Niemand ziet dat ook he
Twins: Is voor onze ogen he.
Ik snapte er niks van. Alleen dat ze iets doen wat niet door de beugel kan wat ik er van begreep
Waar komen die nieuwe outfits dan vandaan??quote:
Bij de rest ook niet.. Tis en blijft vnl een TV programma.. die worden gestyled (niet door Bats)quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:02 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja.Ik moet me dat ook helemaal niet afvragen eigenlijk.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:03 schreef Injetta het volgende:
[..]
Waar komen die nieuwe outfits dan vandaan??
quote:Op zondag 29 oktober 2017 22:02 schreef Soury het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/active/168093
Billie is maatje 36 en de Tweeling en Romy ook. Ruime keus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |