Ja precies..quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Het doet me echt aanceencsoort Ruud 4.0 denken, ook die status aparte, ofzo.
Yep, mag hij van mij ook worden.....quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:07 schreef mijntjexx het volgende:
Ik ga voor Cemal uvhj, wat die vent allemaal aan heeft gepakt sinds ie er is,kei hard gewerkt, bijna nooit zeikt, en niet roddelt
Is het ook niet smaakt nergens naar kartonachtigquote:Op zondag 29 oktober 2017 20:56 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gehad, op één of andere manier lijkt het me niets....
Nou ik weet het niet. Als hij Romy dumpt krijgt hij een kansquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:07 schreef mijntjexx het volgende:
Ik ga voor Cemal uvhj, wat die vent allemaal aan heeft gepakt sinds ie er is,kei hard gewerkt, bijna nooit zeikt, en niet roddelt
Goed plan..quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:07 schreef mijntjexx het volgende:
quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:08 schreef Zeyina het volgende:
Maar het is wel zo.
De markt liep onder de Utopianen inderdaad goed. En dingen waren best goed geregeld.
En Ik vind dat Billy veel dingen ook best oké deed vandaag.
Zag haar echt als runner bezig. Kwam bijv in de keuken om pindasaus op te warmen omdat die op was in de Luifel bijv
Ze hebben nu toch 8000 verdient...quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
De fooi is persoonlijk en mag bij het zakgeld... leuke teamspirit
Eerlijk zullen we alles delen, ik een beetje meer als jij..quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
De fooi is persoonlijk en mag bij het zakgeld... leuke teamspirit
Erg is dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |