Sneuquote:Op zondag 29 oktober 2017 20:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Senna: Heel veel mensen kwamen naar mij toe voor een geintje. Effe aan mijn zak voelen.
![]()
Tja, hoogopgeleiden he ...quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:59 schreef PoezeligDing het volgende:
Senna: Heel veel mensen kwamen naar mij toe voor een geintje. Effe aan mijn zak voelen.
![]()
Zit je in de cos van een jaar geleden ofzoquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:00 schreef 5thencounter het volgende:
Zwamneus wil wel Jessie er op terug...de sukkel is de grip op reality allang kwijt
Echt he...
Fijn te weten. Vertel .............quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Bats wil even d'r momentje pakken.
Ik verstond dat ze tegen Linda en René zei: Komen jullie even ik wil even een lik momentje doenquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:01 schreef PoezeligDing het volgende:
Bats wil even d'r momentje pakken.
Nu nog de vraag hoeveel...zal vast geen paar euro zijn geweest...en daarbij mogen ze toch niets aannemen?...quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:35 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Beau's geldgever
--------------------------------------------------------------------------
[ afbeelding ]
Beau's babygever
Zou me niks verbazen. Dat streepjesbord is voor KUT zeggen voor de rest stelt het niks voorquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik verstond dat ze tegen Linda en René zei: Komen jullie even ik wil even een lik momentje doen
Linda zei wel: Ieewwwwww
Dus misschien verstond ik het wel goed
Fooi wel. En mogen ze ook zelf houdenquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:03 schreef snetje het volgende:
[..]
Nu nog de vraag hoeveel...zal vast geen paar euro zijn geweest...en daarbij mogen ze toch niets aannemen?...
De lucht van VanFlessa hangt er nog.quote:
Nee, ze is nu iedereen aan het bedanken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik verstond dat ze tegen Linda en René zei: Komen jullie even ik wil even een lik momentje doen
Linda zei wel: Ieewwwwww
Dus misschien verstond ik het wel goed
Daar zullen ze nu de polonaise wel voor gaan lopen, maar het is lang niet de beste markt.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:04 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Omzet = tegen de 8000 pepernoten.
Ja. En dat noemde ze volgens mij een lik momentje. Het gaan bedankenquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee, ze is nu iedereen aan het bedanken.
Ze vindt het echt tof dat ze heeft samengewerkt met Cemal.
Maar muntjes dan weer niet aldus Beau he.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Fooi wel. En mogen ze ook zelf houden
Ah okquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh Zeyina, ze zei 'leuk momentje pakken'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |