Klopt, Patty kwam daar mee aanzettenquote:Op zondag 29 oktober 2017 20:51 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Patty Brard als ik me niet vergis.
Lijkt me ook smerig, maak een lekkere ewrtensoepquote:
Alsof dingen in een afgesloten kast ooit geholpen helpen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:53 schreef Gooddeal het volgende:
Maar die bar zitten nog geen deurtjes in, dan kan de drank niet achter slot en grendel dus.
Is ook smerig moet je van houdenquote:Op zondag 29 oktober 2017 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Lijkt me ook smerig, maak een lekkere ewrtensoep
Pompoen soep is heerlijk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Pompoensoep is ook niks aan. Daar moet je een heel goed recept voor hebben, de meeste smaken naar niks.quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahaquote:
Ok. Ik zie het. Ik hoef dus niet beter te luisteren maar beter lezenquote:
Heb het nog nooit gehad, op één of andere manier lijkt het me niets....quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Is ook smerig moet je van houden
Dat is ook weer waar.quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:55 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Alsof dingen in een afgesloten kast ooit geholpen helpen.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rene serieus in gesprek over de omzet![]()
[ afbeelding ]
Nee wat rene zei was dat er gemiddeld door 400 mensen 2 munten gekocht waren = 800 munten = 1600¤quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:52 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Dat las ik. Maar dat is nog niet bekend bij de Utopianen denk ik.
Dus hoezo moet ik goed luisteren. Wat ik typte was wat René zei volgens mij
Ik zat me al af te vragen wat ik gedaan had.quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:56 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ok. Ik zie het. Ik hoef dus niet beter te luisteren maar beter lezen
quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:56 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Rene serieus in gesprek over de omzet![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 oktober 2017 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Klopt. Dat kwam in het stukje daarna. Maar is goedquote:Op zondag 29 oktober 2017 20:56 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Nee wat rene zei was dat er gemiddeld door 400 mensen 2 munten gekocht waren = 800 munten = 1600¤
Het is wel een beetje wat een boer niet kent. Maar pompoen is een niks qua smaak.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |