Kvyat is gedegradeerd dus Max wintquote:Op zondag 29 oktober 2017 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Nachos vanavond, dus Max valt uit. Sorry alvast.
Ja maar Kvyat-effectquote:Op zondag 29 oktober 2017 19:02 schreef motorbloempje het volgende:
Nachos vanavond, dus Max valt uit. Sorry alvast.
Was hier al gepostquote:Op zondag 29 oktober 2017 19:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Why F1 is braced for 2017's toughest race in Mexico
Volgens Motorsport.com wordt 't een zware voor de bolides.
Ze zitten hoog, dus in theorie wegen de auto's minder zwaarquote:Op zondag 29 oktober 2017 19:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Why F1 is braced for 2017's toughest race in Mexico
Volgens Motorsport.com wordt 't een zware voor de bolides.
Dat staat verre van vast hoorquote:Op zondag 29 oktober 2017 19:04 schreef Deckard het volgende:
Kvyat gaat volgend jaar naar Williams, dus sowieso nog een gp-overwinning voor Max.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 18:58 schreef Evertjan het volgende:
ik mis de tijden met good old Ruud ter Weijden als F1 presentator
En de 180e beller wint de prijsquote:Op zondag 29 oktober 2017 19:06 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat was ook erg droevig. En dan die belspelletjes erbij, met vragen op het niveau van:
"Welke Nederlandse coureur doet er mee in de F1?
A) Dennis Bergkamp
B) Jos Verstappen
C) Raymond van Barneveld"
Ik spreek niet tegen dat er coureurs zijn die sponsors meenemen en daarmee makkelijker aan een stoeltje komen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:01 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
De meeste rijden er alleen maar omdat ze veel sponsors meenemen. Anders zijn ze niet welkom.![]()
Kijk anders ook even op het linkje dat ik eerder postte.
Anno 2017 zou het dan zijn:quote:Op zondag 29 oktober 2017 19:06 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Dat was ook erg droevig. En dan die belspelletjes erbij, met vragen op het niveau van:
A) Dennis Bergkamp
B) Jos Verstappen
nog altijd beter dan Froukje de Both als presentatricequote:Op zondag 29 oktober 2017 19:06 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
A) Dennis Bergkamp
B) Jos Verstappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |