Nu ben je die standaard homo uit de standaard NL-romcom die denkt dat je alles kunt oplossen met neuken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:31 schreef Kaas- het volgende: Hebben 99.999 en NatteKat nou al eens met elkaar geneukt?
Eerst maar eens even een leuk onderwerpje bedenken, dat ook relevant voor het werk is.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:34 schreef eriksd het volgende:
Nja, zou er toch maar paar weekjes voor vrijnemen in december. Zie vaak gebeuren dat het eindeloos blijft liggen met alle stress van dien.
huh?quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:16 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de 94ste verjaardag trouwens.
Met al je jaren werkervaring.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Voelde me gisteren op de universiteit wel een buitenbeentje. Kwam ik daar als werkende en samenwonende man ineens voor een tentamen aanschuiven tussen de jonkies.
Welke dag is het vandaag.quote:
quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:38 schreef Kaas- het volgende:
Voelde me gisteren op de universiteit wel een buitenbeentje. Kwam ik daar als werkende en samenwonende man ineens voor een tentamen aanschuiven tussen de jonkies.
oh ja ik snapt het al. Dat is niet mijn verjaardag he.quote:
Oke de onderkant zag ik niet aankomen.quote:
Is het weer bronsttijd ja?quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Keek vlak voor aanvang even om me heen en schatte dat ik zo rond de 85% wel zou doen.
Moet jij van de examencommissie het tentamen eigenlijk ook altijd in de hoek van de tentamenzaal maken, met zo’n ‘loser-puntmuts’ op je hoofd?quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:40 schreef Pokkelmans het volgende:
Had eens een keer dat er na een tentamen zo'n jochie naar mij toekwam "Meneer, meneer... ik heb een vraag!".
Ik had echt zoiets van "dude, ik heb net hetzelfde tentamen gemaakt hè".
Maar kennelijk zag ik er wijs uit. Of wilde hij me niet (verder) beledigen.
Gaat altijd een alarmpje af als ik de faculteit binnen komen lopen, waarna er wordt omgeroepen de hoeveelste dag na mijn inschrijving het is.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Moet jij van de examencommissie het tentamen eigenlijk ook altijd in de hoek van de tentamenzaal maken, met zo’n ‘loser-puntmuts’ op je hoofd?
Hardop gelachen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gaat altijd een alarmpje af als ik de faculteit binnen komen lopen, waarna er wordt omgeroepen de hoeveelste dag na mijn inschrijving het is.
Een Groningse jodenhater die hier op uitnodiging van Jip post.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:53 schreef Monolith het volgende:
Wie is die ongeletterde morsemongool nou weer?
quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een Groningse jodenhater die hier op uitnodiging van Jip post.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |