Wel lachen dat heel wat namen die ik hier lees inmiddels al ruim over de 50 moeten zijn:quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Inderdaad ja, voor 1 avondje had me dat best leuk geleken.
Ben 1 keer 3 dagen decibel geweest, fout van mn leven. Dat is niet te doen hoor zonder drugs.
En jij bent?quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:26 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel lachen dat heel wat namen die ik hier lees inmiddels al ruim over de 50 moeten zijn:
https://partyflock.nl/party/338065
Maandag ja.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:26 schreef skysherrif het volgende:
Voor whiskers en mono, morgen worden dus bekend wie die eerste mensen zijn waar Mueller charges tegen heeft?
Toeval dat vandaag Mike Flynn JR en Roger Stone hun twitter zijn gedelete?
Gelukkig is er een stemgeheim.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Rooms katholiek? Seriously?! Ok...
quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Heb wel al bijna helemaal grijs haar.
Wat dacht je dan, niet gelovig of iets andersquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar Kowloon Rooms-Katholiek... Die zag ik niet aankomen...
Echtwaar?quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Wel gelovig, maar hervormd of gereformeerdquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat dacht je dan, niet gelovig of iets anders
Mwah, er zijn best veel vrouwen die het wel mooi vinden. Bijna altijd krijg ik er op een feestje of borrel wel opmerkingen over dat ze het mooi vinden.quote:
Ik heb nog niet 1 grijze haar en ik ben net zou stokoud als Tem....quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:31 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Je valt meer op mannen toch? En 34 en grijs? Je kunt er weinig aan veranderen (behalve verven), maar ik zou het niet leuk vinden..quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Mwah, er zijn best veel vrouwen die het wel mooi vinden. Bijna altijd krijg ik er op een feestje of borrel wel opmerkingen over dat ze het mooi vinden.
Laat ik je maar van de gedachten af helpen. Ik geloof louter de wetenschap.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wel gelovig, maar hervormd of gereformeerd
Ik ookquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:35 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Laat ik je maar van de gedachten af helpen. Ik geloof louter de wetenschap.Maar ik heb wel het hele RK-programma doorlopen. Dat wilde mijn moeder graag.
Ik vind het wel leuk, maar verf het wel enigszins. Het lijkt qua model en haarkleur sterk op dat van Jeroom Snelders:quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je valt meer op mannen toch? En 34 en grijs? Je kunt er weinig aan veranderen (behalve verven), maar ik zou het niet leuk vinden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |