Mwah beide kanten kregen wel kansenquote:Op zondag 29 oktober 2017 12:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Vitesse domineert, PSV scoort. Je kan het van te voren niet voorspellen. Haha.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 12:49 schreef franske19 het volgende:
[..]
Vitesse domineert, PSV scoort. Je kan het van te voren niet voorspellen. Haha.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV uitvak zingt 'zijn er wel, je hoort ze niet'
Doe maar niet jongens.
Je hoeft als speler niet lang te wennen aan het erbarmelijke niveau van de verdedigers in de Eredivisiequote:
Toch wel een verschil met zon Neresquote:
Doe maar niet jongens.
volgende week weer puntverlies in de aRENaquote:Op zondag 29 oktober 2017 12:53 schreef StarGazer het volgende:
Als Ajax nou eens dit soort wedstrijden zou benaderen zoals PSV in Utrecht of Arnhem, dan zou het ooit wellicht weer eens kampioen kunnen worden.
Ik voel een 0-4 tegen PSV aankomen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
volgende week weer puntverlies in de aRENa
quote:Op zondag 29 oktober 2017 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is de 0-1 al gevallen bij jou?
Met dit voetbal wordt je bij Ajax na 5 wedstrijden ontslagen ongeacht resultaat.quote:Op zondag 29 oktober 2017 12:53 schreef StarGazer het volgende:
Als Ajax nou eens dit soort wedstrijden zou benaderen zoals PSV in Utrecht of Arnhem, dan zou het ooit wellicht weer eens kampioen kunnen worden.
Zal best, ik kijk nietquote:Op zondag 29 oktober 2017 12:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
is de 0-1 al gevallen bij jou?
Zit er dik in ja een nederlaag tegen PSV, lekker loeren op de counter terwijl Keizers tactiek weer uit elkaar valt.quote:Op zondag 29 oktober 2017 12:54 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik voel een 0-4 tegen PSV aankomen.
Wordtquote:Op zondag 29 oktober 2017 12:55 schreef franske19 het volgende:
[..]
Met dit voetbal wordt je bij Ajax na 5 wedstrijden ontslagen ongeacht resultaat.
Doe maar niet jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |