Ik had het over dit weekendquote:
Wat ik mij daarover vaak afvraag, is hoe Renault zijn tests dan runt?quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:23 schreef CrashO het volgende:
By Sky zei iemand gisteren dat het vermoeden bij Renault bestond dat TR iets verkeerd doet met die motoren. Of het de componenten eromheen waren, of de manier waarop ze die dingen in de auto hadden staan wisten ze alleen nog niet. Omdat de cijfers compleet haaks stonden op Red Bull en Renault zelf.
Al blijft het natuurlijk troepWant ook bij Renault en RB ploffen ze vaak. Alleen dus niet zó vaak
Hang zo'n motor net in een andere hoek en je hebt een totaal ander verhaal. Of componenten die er aan hangen die net effe anders zijn.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:37 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wat ik mij daarover vaak afvraag, is hoe Renault zijn tests dan runt?
Wat ik heb begrepen laten ze deze motoren vaak op vol vermogen uren lang draaien in de testfabriek. Ook laten ze de motoren tijdens het testen uren achter elkaar optrekken en weer gas terugnemen..... Op een gegeven moment zou je toch een aardig beeld moeten hebben van wat de motoren ongeveer aankunnen en hoe vaak er fouten optreden?
Ja en nee, je kan moeilijk zijwaartse krachten en krachten in de lengte richting simuleren en dan heb je ook nog de krachten die de bak uitoefent op de krukas etc.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:37 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Wat ik mij daarover vaak afvraag, is hoe Renault zijn tests dan runt?
Wat ik heb begrepen laten ze deze motoren vaak op vol vermogen uren lang draaien in de testfabriek. Ook laten ze de motoren tijdens het testen uren achter elkaar optrekken en weer gas terugnemen..... Op een gegeven moment zou je toch een aardig beeld moeten hebben van wat de motoren ongeveer aankunnen en hoe vaak er fouten optreden?
Dat kun je tot op zekere hoogte ook simuleren.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:40 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Ja en nee, je kan moeilijk zijwaartse krachten en krachten in de lengte richting simuleren en dan heb je ook nog de krachten die de bak uitoefent op de krukas etc.
Als ze het zo goed konden gingen ze niet steeds kapotquote:Op zondag 29 oktober 2017 13:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat kun je tot op zekere hoogte ook simuleren.
Nee. Of toch ja.quote:
Nee bier moet ik nog halen en ben net ff rond aan het bellen waar ik ga kijken.quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:35 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het bier en de nootjes staan alvast op tafel?
Hetzelfde gelul als Hamilton die het altijd over de boordradio heeft over "vibrations", of anderen over "loosing power"/"tires are gone" en vervolgens de snelste ronde zetten.quote:Op zondag 29 oktober 2017 13:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Vooruitblik op 2017's toughest race: https://www.motorsport.co(...)ce-in-mexico-972389/
Denk dit keer 3 uitvallers, beide Haas en Vettelquote:Op zondag 29 oktober 2017 14:49 schreef flipsen het volgende:
[..]
Hetzelfde gelul als Hamilton die het altijd over de boordradio heeft over "vibrations", of anderen over "loosing power"/"tires are gone" en vervolgens de snelste ronde zetten.
Toughest race? Hard on engines and brakes? 4 uitvallers in 2015 en 2 uitvallers in 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |