ja jij lust alleen maar vissenvoer volgens mij.quote:
Verse worst is goedkoper.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
een man die alles heeft is tevreden met weinig
Ik heb zowel buttplugs als vibrators als dildo's. Variatie genoeg naar mijn meningquote:Op zondag 29 oktober 2017 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goede afwisseling voor je dildo en buttplug verzameling
nee johquote:Op zondag 29 oktober 2017 01:56 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Een man die weinig heeft, is tevreden met alles.
geen hemarookworstquote:Op zondag 29 oktober 2017 01:56 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Ik heb zowel buttplugs als vibrators als dildo's. Variatie genoeg naar mijn mening
Ik lust bijna alles. Qua vlees dan niet van die smerige zooi als rookworst, knakworst, Smac etc.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja jij lust alleen maar vissenvoer volgens mij.
rookworst, melk, chocomel.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:57 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Ik lust bijna alles. Qua vlees dan niet van die smerige zooi als rookworst, knakworst, Smac etc.
haten op hemarookworsten is puntenaftrek en een genadeloze straf door het bovennatuurlijke hequote:
zevenenveertig jaar ongeluk.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haten op hemarookworsten is puntenaftrek en een genadeloze straf door het bovennatuurlijke he
Voeg daar water aan toe en je hebt het rijtje van dingen die ik niet lust eigenlijk helemaal af.quote:
vond het best wel naar vis ruiken tussen haar benenquote:Op zondag 29 oktober 2017 01:56 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja jij lust alleen maar vissenvoer volgens mij.
Boeien. Ik kom hier niet om punten te verdienen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
haten op hemarookworsten is puntenaftrek en een genadeloze straf door het bovennatuurlijke he
geen water lusten wtfquote:Op zondag 29 oktober 2017 02:00 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Voeg daar water aan toe en je hebt het rijtje van dingen die ik niet lust eigenlijk helemaal af.
Tenzij je Jeanette of Nikita heet, ben jij niet tussen mijn benen geweest.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
vond het best wel naar vis ruiken tussen haar benen
Getroffen worden door bliksem of weggewaaid worden door een storm of opgegeten door de zee.quote:
ah je vind ons gezellig?quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:01 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Boeien. Ik kom hier niet om punten te verdienen.
Heb het nooit lekker gevonden eigenlijk. Geen idee waarom niet.quote:
water met citroen of limoen en munt is echt super lekker in de zomer.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:03 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Heb het nooit lekker gevonden eigenlijk. Geen idee waarom niet.Ik voeg er altijd een paar scheutjes citroen bij of een beetje siroop. Voor de rest komt mn vocht uit Cola Zero.
Oh, duidelijk.quote:
ja krijgen we snel genoeg te horen.quote:
Met citroen of limoen echt lekker. Munt is teringvies.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:04 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
water met citroen of limoen en munt is echt super lekker in de zomer.
hey ik had alles al wat jij vies vond.quote:Op zondag 29 oktober 2017 02:05 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Met citroen of limoen echt lekker. Munt is teringvies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |