lekker, ik ga een half uur extra bier drinken en een half uur extra slapen.quote:
ja klopt, toen heb ik het wss moeten compenseren door een half uur minder bier drinken en een half uur minder slapen.quote:
ja maar vooral welke dag qua doordeweeks of niet, doordeweeks drink ik zelden dan zal het geen biertje gekost hebben.quote:
Het is altijd van zaterdag op zondag en dat weet je best wel.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja maar vooral welke dag qua doordeweeks of niet, doordeweeks drink ik zelden dan zal het geen biertje gekost hebben.
echt?quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is altijd van zaterdag op zondag en dat weet je best wel.
soms geveinsd maar nu niet lol.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:39 schreef sig000 het volgende:
[..]
Goede truc altijd wel, de onnozelaar uithangen.
Ik kijk dwars door je heen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:40 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
soms geveinsd maar nu niet lol.
nee, dat doet niemand.quote:
HEMAquote:Op zondag 29 oktober 2017 01:53 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ga een hema rookworst voor kerst vragen.
goede afwisseling voor je dildo en buttplug verzamelingquote:Op zondag 29 oktober 2017 01:53 schreef FlippingCoin het volgende:
ik ga een hema rookworst voor kerst vragen.
een man die alles heeft is tevreden met weinigquote:
Een man die weinig heeft, is tevreden met alles.quote:Op zondag 29 oktober 2017 01:55 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
een man die alles heeft is tevreden met weinig
nounounounounounounouquote:Op zondag 29 oktober 2017 01:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
goede afwisseling voor je dildo en buttplug verzameling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |