SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.html
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
En dan draait ie een bekend nummer.. net als ik ff naar de wc ben.![]()
goodbyequote:
Dat doet hij bijna altijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
* just me steekt middelvinger opquote:
Muziektechnisch zit dit simpele deuntje best wel aardig in elkaar...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vind dit een minder nummer van ze. Misschien komt dat wel door het programma.
Tssk.. de jeugd van tegenwoordig.. geen enkel fatsoen meer!quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:45 schreef spijkerbroek het volgende:
kabouters slapen, mijn ex man is weer naar zijn eigen huis tot morgen 09.00 uur dus even lekker voor mezelfquote:
Dat zal het ook, maar liedjes die gebruikt worden voor tv-tunes vind ik op gegeven moment minder fijn om naar te luisteren.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Muziektechnisch zit dit simpele deuntje best wel aardig in elkaar...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
kabouters slapen, mijn ex man is weer naar zijn eigen huis tot morgen 09.00 uur dus even lekker voor mezelf
We moeten dit helaas fout rekenen. Het is Easy Livin'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plus een extra uurtje...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:48 schreef just me het volgende:
[..]
kabouters slapen, mijn ex man is weer naar zijn eigen huis tot morgen 09.00 uur dus even lekker voor mezelf
Ja was echt gezellig, kindjes waren super lief, zal de goede invloed van oma wel zijnquote:
Shoot, vergeten tegen de kleintjes te vertellenquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We moeten dit helaas fout rekenen. Het is Easy Livin'* spijkerbroek pakt just me's middelvinger en steekt 'm opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Die staan morgen dus om 6.00 uur aan je bed...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ja was echt gezellig, kindjes waren super lief, zal de goede invloed van oma wel zijn
maar de nacht moet nog komen...
Ze komen niet zelf hun bed uit... dan roept 1.0 oma.... oma..... omiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die staan morgen dus om 6.00 uur aan je bed...
Ook fijn...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:51 schreef just me het volgende:
[..]
Ze komen niet zelf hun bed uit... dan roept 1.0 oma.... oma..... omiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Vind het vooral tof dat opa en oma zo cool zijn voor de kaboutersquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ja was echt gezellig, kindjes waren super lief, zal de goede invloed van oma wel zijn
Zou fijn zijn als ze fijn lang slapenquote:
Ik zal dat straks ook even tegen onze katten zeggen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Zou fijn zijn als ze fijn lang slapen
Ik ben blij dat dat goed gaat, maar ik ben ook blij als hij weer naar zijn eigen huis gaat hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:52 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Vind het vooral tof dat opa en oma zo cool zijn voor de kabouters
Mijn neefje en nichtje hebben ook 3 opa's en 2 oma's, maar zie ook zo vaak dat ze echt niet tof zijn onderling.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:49 schreef just me het volgende:
[..]
Mijn katten zijn gelukkig nog niet zo slim om zelf de kamerdeur open te maken. Anders zouden ze me inderdaad ook om 05.00 al wakker maken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal dat straks ook even tegen onze katten zeggen...
In het ergste geval komt de jongste gewoon in mijn bed liggen hoor, ik ben daar niet zo moeilijk in en het is ook wel super lief zo'n kleine slaper naast jequote:
Wij hebben geen kamerdeur...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn katten zijn gelukkig nog niet zo slim om zelf de kamerdeur open te maken. Anders zouden ze me inderdaad ook om 05.00 al wakker maken.
*miauw* it's cat day *miauw* love us *miauw*quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn katten zijn gelukkig nog niet zo slim om zelf de kamerdeur open te maken. Anders zouden ze me inderdaad ook om 05.00 al wakker maken.
voor de katten nietquote:
Ik heb het nooit fijn gevonden om een kind in bed te hebben slapen... en nog steeds niet. Gelukkig doet Lennon dat ook niet zo graag. Alleen als peaceman er niet is. Hebben we allebei een kant.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:54 schreef just me het volgende:
[..]
In het ergste geval komt de jongste gewoon in mijn bed liggen hoor, ik ben daar niet zo moeilijk in en het is ook wel super lief zo'n kleine slaper naast je
Ik ben blij dat mijn ouders dat ook hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:53 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben blij dat dat goed gaat, maar ik ben ook blij als hij weer naar zijn eigen huis gaat hoor
Junior kwam altijd tussen ons in slapen vroeger, nooit erg gevonden behalve toen hij nog niet echt zindelijk wasquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit fijn gevonden om een kind in bed te hebben slapen... en nog steeds niet. Gelukkig doet Lennon dat ook niet zo graag. Alleen als peaceman er niet is. Hebben we allebei een kant.
Ik ga volgende week met mijn ex uit eten, als dank voor het mooie pensioen dat ik dankzij hem heb!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:57 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik ben blij dat mijn ouders dat ook hebben
Erg fijn dat ze beide op verjaardagen kunnen zijn enzo.
Living kruik...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
Junior kwam altijd tussen ons in slapen vroeger, nooit erg gevonden behalve toen hij nog niet echt zindelijk was
Zo klinkt ie wel.quote:
lekkende kruikquote:
Zong hij nou net "I'm horny"?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zo klinkt ie wel.
Liedje ken ik weer eens niet.
Jij trakteert, neem ik aan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga volgende week met mijn ex uit eten, als dank voor het mooie pensioen dat ik dankzij hem heb!
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:01 schreef livelink het volgende:
Je doet Mandolin Wind er meteen achteraan?
nee dan helemaal niet. Ik vind het echt tot slapen... onrustig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
Junior kwam altijd tussen ons in slapen vroeger, nooit erg gevonden behalve toen hij nog niet echt zindelijk was
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
nee dan helemaal niet. Ik vind het echt tot slapen... onrustig.
Met genoeg alcohol op kan iedereen zo twistenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:09 schreef just me het volgende:
Zo soepel kon ik afgelopen donderdag niet twisten hoor
Maar je hebt het dus wel geprobeerd?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:09 schreef just me het volgende:
Zo soepel kon ik afgelopen donderdag niet twisten hoor
Tuurlijk, schoenen uitquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar je hebt het dus wel geprobeerd?
Dan wil ik zou wel eens zien twistenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Met genoeg alcohol op kan iedereen zo twisten
jong, oud en stokoud op de dansvloer, was echt zo leukquote:
Ik dacht aan Randy Crawford.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
West End feat. Sybil - The Love I Lost
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:13 schreef Elfletterig het volgende:
West End feat. Sybil - The Love I Lost
Kaas?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:13 schreef just me het volgende:
[..]
jong, oud en stokoud op de dansvloer, was echt zo leuk
De gasten uit Engeland waren er dol op, eentje had zelfs kaassoep gegetenquote:
Kaassoep lijkt me nou niet lekker.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
De gasten uit Engeland waren er dol op, eentje had zelfs kaassoep gegeten
Logisch, veel lekkere kaas hebben ze daar niet...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
De gasten uit Engeland waren er dol op, eentje had zelfs kaassoep gegeten
Mij ook nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Kaassoep lijkt me nou niet lekker.
Leuk, maar het is geen kaas...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
#3 gestaan in Engeland in 1993, trouwens, dat vorige nummer
De 90-er jaren zijn qua muziek een beetje aan me voorbij gegaan, vrees ik.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:16 schreef Elfletterig het volgende:
#3 gestaan in Engeland in 1993, trouwens, dat vorige nummer
Leuk dat je luistert.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:16 schreef just me het volgende:
Ben blij nog wat van je show te kunnen horen Melting
![]()
nee de kaas daar smaakt niet echt lekkerquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Logisch, veel lekkere kaas hebben ze daar niet...
Shropshire is wel te doen...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:17 schreef just me het volgende:
[..]
nee de kaas daar smaakt niet echt lekker
Ik dacht dat je het allang op had gegeven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek geeft het raden op voor vanavond.
Dat wordt toch niks meer
Aan mij duidelijk niet. Ik kocht toen ook veel muziek. Ik heb grote stapels cd-singles uit die tijd; inmiddels heel wat gegrabt voor mijn shows op Radio 49.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:17 schreef livelink het volgende:
[..]
De 90-er jaren zijn qua muziek een beetje aan me voorbij gegaan, vrees ik.
Wilde ik net een makkelijke doen, hierna.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:18 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek geeft het raden op voor vanavond.
Dat wordt toch niks meer
Ik heb mezelf uitgenodigd in Engeland dus ik zal die Shropshire t.z.t. eens proevenquote:
We zijn al bijna 2 songs verder...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aan mij duidelijk niet. Ik kocht toen ook veel muziek. Ik heb grote stapels cd-singles uit die tijd; inmiddels heel wat gegrabt voor mijn shows op Radio 49.
Dat liedje van West End heb ik altijd leuk gevonden. Het is overigens een cover:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Love_I_Lost
Jij gebruikt nog Audiograbber?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Aan mij duidelijk niet. Ik kocht toen ook veel muziek. Ik heb grote stapels cd-singles uit die tijd; inmiddels heel wat gegrabt voor mijn shows op Radio 49.
Dat liedje van West End heb ik altijd leuk gevonden. Het is overigens een cover:
https://en.wikipedia.org/wiki/The_Love_I_Lost
Fijne schimmels...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:18 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb mezelf uitgenodigd in Engeland dus ik zal die Shropshire t.z.t. eens proeven
Nee joh, ik was druk aan het graven in mijn geheugen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het allang op had gegeven.
Uiteindelijk heb je meer aan olie #schraletroostquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nee joh, ik was druk aan het graven in mijn geheugen.
Ik heb wel olie gevonden, maar geen artiest en titel.
Ja, ik grab muziek van cd-singles en cd's die ik heb. Ik neem ook wel dingen op uit Spotify, of pluk het van YouTubequote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij gebruikt nog Audiograbber?
De tekst aan het begin leek op Talking 'bout a revolution.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die is dan ineens wel een paar octaven omhoog gegaan na haar Fast Car...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Kayagoogoo _ Don't You Turn Back On Me
Want de vorige 20 waren makkelijk..?quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:32 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zie ze eens boos kijken. Het lijkt wel een band uit een show van ToT...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Want de vorige 20 waren makkelijk..?![]()
De eerste was best makkelijk, geef toe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:32 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Want de vorige 20 waren makkelijk..?![]()
Ik ook, maar ik heb het opgezocht: het was een nummer 13-hit in Nederland. Het was hier een veel grotere hit dan in eigen land.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:34 schreef Watertornado het volgende:
Ken alleen Too Shy van hunWel lekker werk op de bas.
Hij heeft zojuist de uitzending van Melting gekaapt...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:35 schreef spijkerbroek het volgende:
Waar is Vout als je 'm nodig hebt?
Je kan het wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
War
De artiest laat ik aan de experts over
Helaas wel, door die brulboei verkracht...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer is bekender dan de artiest zelf....
Bekend geworden door Bruce Springstier?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:38 schreef Elfletterig het volgende:
Het nummer is bekender dan de artiest zelf....
geen spoilers he?!quote:
* spijkerbroek slingert teletekst aanquote:
Dat zeg ik, die brulboei...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Bekend geworden door Bruce Springstier?
Donders!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:40 schreef Rafeiro het volgende:
WT, wist je dat je Hinoi team gemist hebt eergisteren?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:41 schreef Elfletterig het volgende:
Nee... ach, hoe heet dit ook alweer
Zag je wat eerder nog in het topic, maar jaquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Donders!Ike Ike neem ik aan?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het ligt op het puntje van m'n tong. Atomic Kitten toevallig?
ring my bellquote:
Pas bij het refrein herkende ik het liedje.quote:
Ik moest kloppen, want de bel deed het niet.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lijk Tuned22 wel. Gewoon 1 seconde sneller dan de rest...
Je nieuwe apparaat?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:45 schreef peaceman het volgende:
wij luisteren overigens via onze nieuwe apparaat..
Wat voor apparaat is dat dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:45 schreef peaceman het volgende:
Was zij er wel dan was je 5 te laatquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:45 schreef Elfletterig het volgende:
Ik lijk Tuned22 wel. Gewoon 1 seconde sneller dan de rest...
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:45 schreef peaceman het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was zij er wel dan was je 5 te laat
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Was zij er wel dan was je 5 te laat
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:45 schreef peaceman het volgende:
Heeft Vout genoeg eten en drinken?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef Melting het volgende:
Ik ga trouwens nog een uurtje door als dat geen probleem is.
Te laag raad quotum, dan krijg je dat...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef Melting het volgende:
Ja hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Heeft Vout genoeg eten en drinken?
Ik weet niet of ik het helemaal ga meemaken, maarquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef Melting het volgende:
Happy Hour...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:49 schreef Elfletterig het volgende:
The Housemartins gok ik... titel: geen idee
Integendeelquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:47 schreef Melting het volgende:
aux, Bluetooth of WiFi. Het lukt helaas niet om radio49 als een voorkeuzezender in te stellen.quote:
kortom onze versterker (bij onze platenspeler) wordt binnenkort (als de LP kast er staat) er ook mee verbonden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
aux, Bluetooth of WiFi. Het lukt helaas niet om radio49 als een voorkeuzezender in te stellen.
In plaats van een gewone set speakers?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
kortom onze versterker (bij onze platenspeler) wordt binnenkort (als de LP kast er staat) er ook mee verbonden.
ow hij wordt ook verbonden aan de muziekcollectie op de pc.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
kortom onze versterker (bij onze platenspeler) wordt binnenkort (als de LP kast er staat) er ook mee verbonden.
Lekker hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ow hij wordt ook verbonden aan de muziekcollectie op de pc.
ja, de boxen die bij de versterker zitten zijn niet heel best. maar een gegeven paard mag je niet enzo...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In plaats van een gewone set speakers?
Ah, op die manier...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja, de boxen die bij de versterker zitten zijn niet heel best. maar een gegeven paard mag je niet enzo...
en dit is een gewoon een goed ding, bovendien multifunctioneelquote:
Het is dat je amper tijd hebt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:54 schreef just me het volgende:
* just me heeft al maanden een versterker staan, nu het aansluiten nog en boxen kopen
En ik wil niet teveel speakers in de woonkamer. Op deze kan alles wat we willen afspelen en heeft een goed geluid en kan uitgebreid worden met speakers voor in andere ruimtes.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:56 schreef livelink het volgende:
it ain't what you do, it's the way that you do it
Komende tijd is gelukkig rustigerquote:
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:57 schreef just me het volgende:
[..]
Komende tijd is gelukkig rustiger
Ik hoor het nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:57 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb altijd gevonden dat de Macarena nogal hiervan gejat is.
We hebben naar Sonos gekeken, maar die heeft geen Bluetooth en is wat beperkter.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:58 schreef Rafeiro het volgende:
Heb wel was gezien van Sonos en B&O dat me leuk lijkt haha.
Maar op het moment iets boven mijn budget
Dat wel idd.quote:
"Worst song EVER"?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Over dit nummer hadden we het vanavond nog met mijn ouders.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:00 schreef Diaan73 het volgende:
Over dit nummer hadden we het vanavond nog met mijn ouders.
in elk geval kandidaat!quote:
Ik hou niet zo van die gekunstelde stereo van Bose, hoewel het technisch prima is...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dit is een gewoon een goed ding, bovendien multifunctioneel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |