anker uitgegooidquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:31 schreef Fer het volgende:
Wat was Ricciardo eigenlijk aan het doen, de handrem vergeten?
Tegen Sky: no incident. Saw hem, went to the left and was past the point you go to the right.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:30 schreef pmponer het volgende:
[..]
Je ziet toch dat hij wat naar links kan. Begrijp me niet verkeerd, ik zou niet weten waarom dit een straf verdiend maar toch. Hij kan verder naar links en op de baan blijven
Cruisen vanwege gridstraf?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:31 schreef Fer het volgende:
Wat was Ricciardo eigenlijk aan het doen, de handrem vergeten?
Hij heeft GEEN gridstraf, er is geen motorwissel...quote:
Die zou hij juist niet pakken als het goed ging in de kwalificatie..quote:
Oh ik meende van wel. Dan niet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij heeft GEEN gridstraf, er is geen motorwissel...
Om 22u CEST als ik het goed gelezen heb.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:34 schreef lord_bono het volgende:
Max mag dus op bezoek bij de stewards aldus Ziggo.
Als de FIA slim is doen ze beter maar ff niksquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:34 schreef lord_bono het volgende:
Max mag dus op bezoek bij de stewards aldus Ziggo.
Haal je Max daar weg, dan komt Hamilton daarvoor in de plaats. Wat wil je als Ferrari International Assistance het liefst?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:34 schreef pmponer het volgende:
Waar de stewards zich over buigen is : Hoe naaien we Max een oor aan, zonder te veel backlash
Dus dat duurt nog wel even
Zou raken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:35 schreef CrashO het volgende:
Die springende kip bij sky![]()
[ afbeelding ]
Nee, die zou hij sowieso niet pakken. Is al dagen bekend dat ze helemaal geen motorwissel meer willen dit seizoen voor RIC.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zou hij juist niet pakken als het goed ging in de kwalificatie..
Maar hij heeft natuurlijk niet een mindere motor dit weekend, maar het verschil is wel echt enorm.
Voor Max komen in bocht 1. Dan remmen en Max door Kimi in Hamilton laten beukenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:36 schreef tja77 het volgende:
[..]
Haal je Max daar weg, dan komt Hamilton daarvoor in de plaats. Wat wil je als Ferrari International Assistance het liefst?
Nou ja, aan de andere kant als een team een verzoek tot investigation doet, moet je daar natuurlijk wel gehoor aan geven.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:36 schreef Adnap het volgende:
Over 30 kinuten naar de fia...nou laten ze zich maar ff gedeisd houden want dit neigt wel heel erg naar pesten
Je bent niet de enige...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
En mijn stomme stream is al 5 min ah bufferen
Hoe kut is dat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
En mijn stomme stream is al 5 min ah bufferen
Er werd bij Ziggo voorafgaand aan de kwalificatie gezegd dat het wel een optie was als bleek dat hij met deze motor echt niet mee zou kunnen dit weekend..quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, die zou hij sowieso niet pakken. Is al dagen bekend dat ze helemaal geen motorwissel meer willen dit seizoen voor RIC.
En hij heeft wel de (marginaal) mindere motor, want Max heeft de nwe spec motor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |