quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb een vrij grote vriendengroep, allemaal huisje boompje beestje en blijkbaar is het zo dat als er 1 begint te werpen opeens al die wijven volgen. Bizar joh.
Volg jij?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb een vrij grote vriendengroep, allemaal huisje boompje beestje en blijkbaar is het zo dat als er 1 begint te werpen opeens al die wijven volgen. Bizar joh.
28~32, dan beginnen ze te zeiken dat ze er één willen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sushi laten bezorgenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:07 schreef Buitendam het volgende:
Als ik honger heb en sushi ga bestellen kan ik uiteindelijk half Congo voederen. De tering.
Dit klopt precies.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
28~32, dan beginnen ze te zeiken dat ze er één willen.
Gewaagdquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geloof niet dat Ado vanavond drie punten mee naar huis gaat nemen.
Ik weet 1 tentje in heel Eindhoven waar ik het aandurf.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sushi laten bezorgen
Vertrouw dat niet ofzo
Willem II zonder Fran Sol is als een penis zonder ballen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:09 schreef Ties02 het volgende:
Willem II is echt een goede ploeg hoor
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Willem II zonder Fran Sol is als een penis zonder ballen.
Dat heb je toch kunnen zienquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:13 schreef FireFox1 het volgende:
Zal Sinkgraven ooit nog een eerlijke kans in de basis krijgen? Hij kan toch niet slechter dan Viergever zijn toch?
Gras is groenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:17 schreef skysherrif het volgende:
Even tussendoor:
ajax is echt debiel slecht.
5-1 toch?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
zwolle had al 5-0 moeten voor staan
Welkequote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:21 schreef Caland het volgende:
Ah aids, helemaal de kwalificatie vergeten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
morgen crash vet en verquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:21 schreef Caland het volgende:
Ah aids, helemaal de kwalificatie vergeten
Voor Donny, Hakim of Lasse?quote:
Ik vind Dolberg ook heel langzaam in zijn handelingssnelheid. Vrij simpel te verdedigen, zo lijkt het.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:28 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ziyech is wel dramatisch. Zoveel ruimte en dan zo weinig rendement.
Fixed.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:33 schreef KingRadler het volgende:
Ajax, Feyenoord en ADO wat een drama vandaag
Dat zou goed kunnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:32 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is dat ook niet een tekst in competitie manager?
Als we die pingel hadden gekregen en benut wel iets meer dan nu.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:36 schreef opperkleurder het volgende:
Haags en ik hebben er nog alle vertrouwen in.
Snelle goal na rust en ze storten helemaal in.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als we die pingel hadden gekregen en benut wel iets meer dan nu.
Die gaan morgen ook niet winnen, maar ze spelen in ieder geval nog tegen serieuze tegenstander.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
PSV krijgt het echt in de schoot geworpen zo.
Dat Vitesse is niks johquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die gaan morgen ook niet winnen, maar ze spelen in ieder geval nog tegen serieuze tegenstander.
Een ploeg die door een amateurclub uit de beker geknikkerd wordt zou ik niet zo snel het predicaat serieus toedichten.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die gaan morgen ook niet winnen, maar ze spelen in ieder geval nog tegen serieuze tegenstander.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |