quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb een vrij grote vriendengroep, allemaal huisje boompje beestje en blijkbaar is het zo dat als er 1 begint te werpen opeens al die wijven volgen. Bizar joh.
Volg jij?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik heb een vrij grote vriendengroep, allemaal huisje boompje beestje en blijkbaar is het zo dat als er 1 begint te werpen opeens al die wijven volgen. Bizar joh.
28~32, dan beginnen ze te zeiken dat ze er één willen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sushi laten bezorgenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:07 schreef Buitendam het volgende:
Als ik honger heb en sushi ga bestellen kan ik uiteindelijk half Congo voederen. De tering.
Dit klopt precies.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
28~32, dan beginnen ze te zeiken dat ze er één willen.
Gewaagdquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik geloof niet dat Ado vanavond drie punten mee naar huis gaat nemen.
Ik weet 1 tentje in heel Eindhoven waar ik het aandurf.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:07 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit sushi laten bezorgen
Vertrouw dat niet ofzo
Willem II zonder Fran Sol is als een penis zonder ballen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:09 schreef Ties02 het volgende:
Willem II is echt een goede ploeg hoor
Dit kan echt nietquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Willem II zonder Fran Sol is als een penis zonder ballen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |