Wajong powerquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:47 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je kan niet 10000 berichten per maand versturen en 900 euro vangen tegelijk. Ergens zit iets wat ervoor zorgt dat je 2600 euro per maand te spenderen hebt minimaal

Tja dat helpt niet om ONZ users trending te makenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ow ooit wel een accountje aangemaakt.
Hooguit een weekje gebruik van gemaakt.

haha ik ookquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik maak korte nachten. Leef op 5-6 uurtjes slaap.

Jij post volgens mij nog midden in de nacht en duikt dan terug je bed in ofzo?quote:

dont carequote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:51 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Tja dat helpt niet om ONZ users trending te maken

quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:51 schreef jodelahity het volgende:
Ja nou weet je ik leef op 16 uur per dag, plaats dat in perspectief tot jouw 5 a 6 uur

Snap ik wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:52 schreef aloa het volgende:
Meer dan 6 uren slaap, dan voel ik me minder dan b.v. 5 uurtjes slapen.

slaap vrij ligt dat wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij post volgens mij nog midden in de nacht en duikt dan terug je bed in ofzo?

Dat moet ik dan weer net niet hebben, van die gebroken nachten. Wel gewoon 5-6 uur aan 1 stuk door.quote:

quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:54 schreef jodelahity het volgende:
alert('de persoon boven me is gay');
klopt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik krijg er slaap van.

Jouw posts zijn met terugwerkende kracht slaapverwekkend!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:54 schreef jodelahity het volgende:
alert('de persoon boven me is gay');

sowquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jouw posts zijn met terugwerkende kracht slaapverwekkend!

Is gewoon zo. De post erboven was namelijk:quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik krijg er slaap van.

Ik slaap altijd maar vijf of zes uur.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:52 schreef aloa het volgende:
Meer dan 6 uren slaap, dan voel ik me minder dan b.v. 5 uurtjes slapen.

valt te merkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik slaap altijd maar vijf of zes uur.

Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Zo weinig trek ik het laatste jaar niet meerquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik slaap altijd maar vijf of zes uur.

vraag ook meteen hun nr danquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:27 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Zo weinig trek ik het laatste jaar niet meer
Bij minder dan 7 uur ben ik sjacharijniger en prikkelbaarder dan een vrouw met PMS

Als ik 7 of 8 uur slaap voel ik me gebrokenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:27 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Zo weinig trek ik het laatste jaar niet meer
Bij minder dan 7 uur ben ik sjacharijniger en prikkelbaarder dan een vrouw met PMS

mobielquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:35 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Alsof ik geld zou overmaken naar hun nummer

Nee. Ik geloof dat je opmerking ze een beetje heeft afgeschriktquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
weet je nu al hun leeftijden opa?

heb jij ook wat
 heb jij ook wat   

ik zie je vrouw graag tegemoet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:53 schreef Mojo.jojo het volgende:
Als ik ze toch nog krijg, zal ik ze wel aan je doorgeven. Anders wordt m'n vrouw achterdochtigheb jij ook wat

Als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:54 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
ik zie je vrouw graag tegemoet.

Dank uquote:

iddquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:28 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Niet minder reden om te feesten.

proostquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:41 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dan neem ik nog een biertje.

Drinken op een zaterdagquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:47 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
* Rapporteer-Deze-Gebruiker Geeft een rondje.

Ja maar toen heb ik alleen water gedronken..quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:48 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Vrijdag. De rest van de dagen alleen 0,0%

Water drinkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:49 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Ja maar toen heb ik alleen water gedronken..
 !!!
!!!

Smartphone*quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:55 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Sorry, zit mobiel dus had het niet gezien.

Alleen met siroop erin. Voor de rest alleen colaquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:58 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Lekker en goed voor je, twee vliegen in één klap.

Wat is je BMI bbyquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:59 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Alleen met siroop erin. Voor de rest alleen cola

Dankje. Had gewoon een 300x300 UI geüploadet.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:00 schreef Homijn het volgende:
[..]
Die UI kan zo echt niet
Ik heb de onvolprezen UI-politie™ even om een UI-facelift gevraagd.
[ afbeelding ]

blaze it.quote:

quote:
 !
!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:04 schreef Themonk5 het volgende:
[..]!
oké?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel

ah, dacht aan augurken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:05 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Ik ben verslaafd aan bleekmiddel.

Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-10-2017 22:05
 Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 28-10-2017 22:05 

Laatst voor het eerst sinds lange tijd cola gedronken maar vond het eigenlijk niet echt lekker meer.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 21:59 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Alleen met siroop erin. Voor de rest alleen cola

Alleen Cola Zero natuurlijk. De normale is vies.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:06 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Laatst voor het eerst sinds lange tijd cola gedronken maar vond het eigenlijk niet echt lekker meer.
Siroop hoef ik al helemaal niet in m’n water..

geef die op zijn minst één punt.quote:

hoe kan ik die geven als hier 24/7 gepost word?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:07 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
geef die op zijn minst één punt.

Dat vind ik nog erger, zit zo’n na-smaak aan.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:07 schreef Themonk5 het volgende:
[..]
Alleen Cola Zero natuurlijk. De normale is vies.

Wat zeg jij allemaal danquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:08 schreef Pharkus het volgende:
Al mijn sc helpt me niet echt voorhuid

Velletje ook naar achteren trekkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:08 schreef Pharkus het volgende:
Al mijn sc helpt me niet echt voorhuid

ah, nou het was hier paar dagen wat doder, dat was de tijd.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:08 schreef murp het volgende:
[..]
hoe kan ik die geven als hier 24/7 gepost word?
En het is mijn account niet
Ik zal het wel tegen haar zeggen

Is iets zoeter en ik proef geen nasmaak hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 22:08 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Dat vind ik nog erger, zit zo’n na-smaak aan.

semi Freudian slip?quote:

lekker.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |