Dat moet ik dan weer net niet hebben, van die gebroken nachten. Wel gewoon 5-6 uur aan 1 stuk door.quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:54 schreef jodelahity het volgende:
alert('de persoon boven me is gay');
klopt.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik krijg er slaap van.
Jouw posts zijn met terugwerkende kracht slaapverwekkend!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:54 schreef jodelahity het volgende:
alert('de persoon boven me is gay');
sowquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:01 schreef Homijn het volgende:
[..]
Jouw posts zijn met terugwerkende kracht slaapverwekkend!
Is gewoon zo. De post erboven was namelijk:quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:54 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
Ik krijg er slaap van.
Ik slaap altijd maar vijf of zes uur.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:52 schreef aloa het volgende:
Meer dan 6 uren slaap, dan voel ik me minder dan b.v. 5 uurtjes slapen.
valt te merkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik slaap altijd maar vijf of zes uur.
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Zo weinig trek ik het laatste jaar niet meerquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik slaap altijd maar vijf of zes uur.
vraag ook meteen hun nr danquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 20:27 schreef Mojo.jojo het volgende:
[..]
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Zo weinig trek ik het laatste jaar niet meer![]()
Bij minder dan 7 uur ben ik sjacharijniger en prikkelbaarder dan een vrouw met PMS
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |