Nope. Ik dank altijd als ik info krijg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
even weer goedmaken na al die heftige discussies van vorige week?
Heb ik iets gemist terwijl ik poogde Jimmy wat manieren bij te brengen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Ik dank altijd als ik info krijg.
En heftige discussies, daar is dit een discussieforum voor. Hoort er gewoon bij.
Friday engine. Niks ad hand.quote:
Nee hoor. Geen fittie ofzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist terwijl ik poogde Jimmy wat manieren bij te brengen?
Och die had ie toch gemist.quote:
Gelukkig. Misschien heeft nu Ricciardo eens op zondag de pech en Max op de vrijdag.quote:
Had hij vorige week toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gelukkig. Misschien heeft nu Ricciardo eens op zondag de pech en Max op de vrijdag.
Klopt. Bron: Horner.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das dus al een oudje en niet de race motor?
vandaar de knipoog. Ik lurk meer dan ik post, maar vind de discussie altijd wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Ik dank altijd als ik info krijg.
En heftige discussies, daar is dit een discussieforum voor. Hoort er gewoon bij.
Weet ik niet, heb alleen de Q half gezien en de race; de vrijdagen niet kunnen kijken vanwege de hond van mn meubels af moeten trekkenquote:
Kennelijk. Ik citeer Horner, die zei Friday enginequote:
Jimmy is a handfullquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb alleen de Q half gezien en de race; de vrijdagen niet kunnen kijken vanwege de hond van mn meubels af moeten trekken
Ok danquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vandaar de knipoog. Ik lurk meer dan ik post, maar vind de discussie altijd wel vermakelijk.
Understatement dit. Hele hand vol. Brennie en ik draaien inmiddels in 2 ploegendienst voor wat betreft de hondquote:
Ow ja! Ow ja?quote:RIC viel uit vorige race.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:18 schreef Geralt het volgende:
Kunnen ze daar de X niet uitspreken? Meggieco meggieco
Is dit een andere motor dan z’n racemotor?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max heeft engine issue dat terminaal is. Gelukkig wel een friday engine. Maar Max rijdt niet meer vandaag
Ja. Bron Whiskers2009.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is dit een andere motor dan z’n racemotor?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Understatement dit. Hele hand vol. Brennie en ik draaien inmiddels in 2 ploegendienst voor wat betreft de hond
[..]
Ow ja! Ow ja?
Jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is dit een andere motor dan z’n racemotor?
Die discussies horen erbij toch. Hoef je niets goed te maken hoor als je het niet eens kan worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vandaar de knipoog. Ik lurk meer dan ik post, maar vind de discussie altijd wel vermakelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |