Nope. Ik dank altijd als ik info krijg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:12 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
even weer goedmaken na al die heftige discussies van vorige week?
Heb ik iets gemist terwijl ik poogde Jimmy wat manieren bij te brengen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Ik dank altijd als ik info krijg.
En heftige discussies, daar is dit een discussieforum voor. Hoort er gewoon bij.
Friday engine. Niks ad hand.quote:
Nee hoor. Geen fittie ofzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:15 schreef Geralt het volgende:
[..]
Heb ik iets gemist terwijl ik poogde Jimmy wat manieren bij te brengen?
Och die had ie toch gemist.quote:
Gelukkig. Misschien heeft nu Ricciardo eens op zondag de pech en Max op de vrijdag.quote:
Had hij vorige week toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:16 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gelukkig. Misschien heeft nu Ricciardo eens op zondag de pech en Max op de vrijdag.
Klopt. Bron: Horner.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
das dus al een oudje en niet de race motor?
vandaar de knipoog. Ik lurk meer dan ik post, maar vind de discussie altijd wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope. Ik dank altijd als ik info krijg.
En heftige discussies, daar is dit een discussieforum voor. Hoort er gewoon bij.
Weet ik niet, heb alleen de Q half gezien en de race; de vrijdagen niet kunnen kijken vanwege de hond van mn meubels af moeten trekkenquote:
Kennelijk. Ik citeer Horner, die zei Friday enginequote:
Jimmy is a handfullquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:17 schreef Geralt het volgende:
[..]
Weet ik niet, heb alleen de Q half gezien en de race; de vrijdagen niet kunnen kijken vanwege de hond van mn meubels af moeten trekken
Ok danquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vandaar de knipoog. Ik lurk meer dan ik post, maar vind de discussie altijd wel vermakelijk.
Understatement dit. Hele hand vol. Brennie en ik draaien inmiddels in 2 ploegendienst voor wat betreft de hondquote:
Ow ja! Ow ja?quote:RIC viel uit vorige race.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:18 schreef Geralt het volgende:
Kunnen ze daar de X niet uitspreken? Meggieco meggieco
Is dit een andere motor dan z’n racemotor?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max heeft engine issue dat terminaal is. Gelukkig wel een friday engine. Maar Max rijdt niet meer vandaag
Ja. Bron Whiskers2009.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is dit een andere motor dan z’n racemotor?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Understatement dit. Hele hand vol. Brennie en ik draaien inmiddels in 2 ploegendienst voor wat betreft de hond
[..]
Ow ja! Ow ja?
Jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:19 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Is dit een andere motor dan z’n racemotor?
Die discussies horen erbij toch. Hoef je niets goed te maken hoor als je het niet eens kan worden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
vandaar de knipoog. Ik lurk meer dan ik post, maar vind de discussie altijd wel vermakelijk.
En niet alleen op zondag. Al 2 weken lang elke dag hap hap hap overal in. Ok niet echt uitvallen, maar hij heb nog geen idee waar hij wel en niet op mag knabbelen en hoe hard hij mag bijten, dus dat proberen we te leren.quote:
Wat een snoetje heeft Jimmy.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:19 schreef Geralt het volgende:
[..]
Understatement dit. Hele hand vol. Brennie en ik draaien inmiddels in 2 ploegendienst voor wat betreft de hond
[..]
Ow ja! Ow ja?
Idd, Rick zei net hetzelfde.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kennelijk. Ik citeer Horner, die zei Friday engine
Succes kan je beter zeggenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:22 schreef Klummie het volgende:
[..]
Wat een snoetje heeft Jimmy.![]()
Geluk ermee.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
En niet alleen op zondag. Al 2 weken lang elke dag hap hap hap overal in. Ok niet echt uitvallen, maar hij heb nog geen idee waar hij wel en niet op mag knabbelen en hoe hard hij mag bijten, dus dat proberen we te leren.
Ow je had het over Ricardo
Vandaar de knipoog.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:21 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Die discussies horen erbij toch. Hoef je niets goed te maken hoor als je het niet eens kan worden.
ff cesar bellenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Succes kan je beter zeggen
Thanks, komt uiteindelijk wel goed, maar het is geen gemakkelijke, zoveel is inmiddels wel duidelijk.
Been there done that, mijn puppy is net 4,5 maanden oud en het grote bijten gelukkig verleerd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:21 schreef Geralt het volgende:
[..]
En niet alleen op zondag. Al 2 weken lang elke dag hap hap hap overal in. Ok niet echt uitvallen, maar hij heb nog geen idee waar hij wel en niet op mag knabbelen en hoe hard hij mag bijten, dus dat proberen we te leren.
Ahh ja knipogen enzo blijven lastig he voor een stel fok autisten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vandaar de knipoog.
Was een (slechte) poging tot humor van mij.
Dog whisperer.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Succes kan je beter zeggen
Thanks, komt uiteindelijk wel goed, maar het is geen gemakkelijke, zoveel is inmiddels wel duidelijk.
Wat voor spray was dat precies? Die gaan wij wellicht ook nodig hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Been there done that, mijn puppy is net 4,5 maanden oud en het grote bijten gelukkig verleerd.
Hebben een soort zure appel spray gebruikt. Nu als hij ziet dat we de spray pakken blijft ie al weg.
That Guy.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens, Max heeft nog steeds geen bijnaam toch? Zoals SAI bijvoorbeeld wel heeft (Chili)?
Wij hebben deze, zal vast ergens een NL variant bestaan:quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:32 schreef Geralt het volgende:
[..]
Wat voor spray was dat precies? Die gaan wij wellicht ook nodig hebben
Dutch Lionquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Overigens, Max heeft nog steeds geen bijnaam toch? Zoals SAI bijvoorbeeld wel heeft (Chili)?
Mad Max.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
Mongool.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Vorige race door die aankondiger, wordt verder niet gebruikt.quote:
Nope, niemand (teams, commentatoren, medecoureurs etc) noemt hem zo. Laat staan dat het een gewoonte is zoals bij een echte bijnaamquote:
Max heeft geen long runs gedaan (iedere laatste deel van een FP in de pits gebleven) RIC wel lijkt me. Maar ik heb geen tijden bijgehouden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:39 schreef Tinos85 het volgende:
Qua snelle rondes zitten de Red Bulls er goed bij. Nog steeds hardere compound toch?
Hoe zit het met de long runs?
Max heeft in FP1 long runs gedaan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Max heeft geen long runs gedaan, RIC wel. Maar ik heb geen tijden bijgehouden.
Truequote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Hij heeft zo'n goede naam dat hij geen bijnaam nodig heeft.... Max!
Wel? Ook toen stond hij het laatste deel vd FP in de pits.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Max heeft in FP1 long runs gedaan.
Was een grapje omdat hij altijd zo Mad is na de race.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nope, niemand (teams, commentatoren, medecoureurs etc) noemt hem zo. Laat staan dat het een gewoonte is zoals bij een echte bijnaam
Nog maar 3 races dusquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Als ik goed heb geteld, heeft Max nu nog maar 2 motoren die wel werken
De rest is terminaal.
Max denkt dat het allemaal goed komt, hij denkt het seizoen af te kunnen maken met wat hij heeft.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:49 schreef Nattekat het volgende:
Als ik goed heb geteld, heeft Max nu nog maar 2 motoren die wel werken
De rest is terminaal.
Doet die dat ja?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:29 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Zodat die je hond buiten beeld kan slaan?
quote:
Vertel hier meer over, is dat geen straf? Was max' straf wel terecht? Was het 10s geweest als Kimi er meer dan 5s achter had gezeten?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:52 schreef VacaLoca het volgende:
Zie nu pas hoe volledig over de kerbs gewoon een standaard lijn was bij de gp van Amerika. Dus iedereen had daar in rondetijd voordeel van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |