Die van de trimsalon?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:57 schreef JanCees het volgende:
VErdomme dit was mijn vraag maar dan niet mijn naam erbij
TERING WILFRED
Dat doet alleen Harry Potter.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:59 schreef KingRoland het volgende:
je moet toch voor het eten zo een soort spreuk zeggen
amenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:59 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt voor die bloeeeemequote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:59 schreef KingRoland het volgende:
nicequote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb FOX aanstaan want ik post hier puur mee omdat het hier gezellig is.
Tot zover deze schaamtevolle bekentenis.
die social media balk ingeschakeld hebbenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje doorrijden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kalm aan, maat. Ik ben blij voor je. Hoe is het je gelukt?
Ik zit 'nog' aan de koffie.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:01 schreef onlogisch het volgende:
Zeker al teveel alcohol genuttigd Stijn?
[..]
Beetje doorrijden.
Wat fijn dat je het gezellig met ons vindtquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze mededeling.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb niet gespeeld, alleen Whitlock.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De eerste voorspelling van de avond is al correct.
Klaasen 6-10 Kyle is net afgelopenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
is het programma dartsen nog wat vanavond?
Wtfquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
na het eten een bakkie is niet zo gek
ik blijf wel even hangen op rtl na dit showtje denk ikquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klaasen 6-10 Kyle is net afgelopen
Ken het schema niet maar Whitlock v Norris // Van Gerwen v White // Suljovic v Price worden gespeeld. Ik word van geen enkele wedstrijd warm, maar jij mag je tijdbesteding invullen zoals je wil.
Ik kan dit bevestigen, ook in Limburg trouwens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
in brabantgod vrij gebruikelijk.
Die zijn toch te dom om te peopen?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
in brabantgod vrij gebruikelijk.
Ik hoop het niet.quote:
doe jij ook mee aan carnaval?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:04 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik kan dit bevestigen, ook in Limburg trouwens.
Nog altijd gestopt dus?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:04 schreef Caland het volgende:
Sinds ik gestopt ben met roken ben ik steeds minder fan van het bakkie na het avondeten.
Ik kijk meestal het overzicht van Voetbal op Vrijdag met Hansie Hansie als analist maar dat is dit keer met Kees Kwakgod.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:04 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
ik blijf wel even hangen op rtl na dit showtje denk ik
Verslaafd zijnquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:04 schreef Caland het volgende:
Sinds ik gestopt ben met roken ben ik steeds minder fan van het bakkie na het avondeten.
Jazeker. Klassieker en ADE overleefd zonder peuken dus ik ga het nog volhouden ook.quote:
ADEgenotquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Jazeker. Klassieker en ADE overleefd zonder peuken dus ik ga het nog volhouden ook.
Ik ben #MeToo-moe. Maar dan ben ik vast een seksist, wegkijker of wat dan ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:06 schreef Evertjan het volgende:
iedereen weet toch dat het Bert van de Veer is die JBC heeft gedwongen om zijn leuter te likken
Goed bezig maat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Jazeker. Klassieker en ADE overleefd zonder peuken dus ik ga het nog volhouden ook.
Wist je dat GGMM naast fok, ook gestopt is met roken?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze lachen daar niet om maar wel omdat ze vermoeden wie de dader is maar dat niemand het durft te zeggen.quote:
is dit een meme of echt een gerucht? zo ja, link isquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:06 schreef Evertjan het volgende:
iedereen weet toch dat het Bert van de Veer was die JBC heeft gedwongen om zijn leuter te likken
Wie?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist je dat GGMM naast fok, ook gestopt is met roken?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben #MeToo-moe. Maar dan ben ik vast een seksist, wegkijker of wat dan ook.
Gestopt met roken en fok. Ik gok dat GGMM inmiddels weer ranzig dik isquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist je dat GGMM naast fok, ook gestopt is met roken?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is dit een meme of echt een gerucht? zo ja, link is
stond op mediacourant.nl in de comments dan weet je dat het waar is want daar zitten de echte kennersquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is dit een meme of echt een gerucht? zo ja, link is
Daar kan je leuke dingen mee doenquote:
Daar heb je gelijk in ouwe reus. De comments onder Voetbalzone zijn trouwens ook objectief.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:08 schreef Evertjan het volgende:
[..]
stond op mediacourant.nl in de comments dan weet je dat het waar is want daar zitten de echte kenners
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |