Ottomanen zouden inderdaad wel raad hebben geweten met Catalanen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:34 schreef Jip141 het volgende:
Kan iemand die Iberiërs even tot de orde roepen?
Met hun staatjes.
Hoezo “inderdaad” ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Ottomanen zouden inderdaad wel raad hebben geweten met Catalanen.
Tribale toestanden, inderdaad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:34 schreef Jip141 het volgende:
Met hun staatjes.
Bij www.werkenbijdemilitie.esquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:44 schreef Perrin het volgende:
Waar kan ik me aanmelden als Catalaanse militie?
Iedereen heeft recht op een eigen staat en om vrij te zijn van onderdrukking.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:34 schreef Jip141 het volgende:
Met hun staatjes.
Maar niet binnen de EU toch.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:23 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een eigen staat en om vrij te zijn van onderdrukking.
Begin een eigen staat dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:23 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een eigen staat en om vrij te zijn van onderdrukking.
Dat is tegenwoordig wel wat sommige mensen echt doen.quote:
Nee ik lift liever mee op het succes van anderen.quote:
Chill plaatje heb je. Ik interpreteer het tenminste als je dat je je zowel Gronings, Turks als Europees voelt. Wel nice.quote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chill plaatje heb je. Ik interpreteer het tenminste als je dat je je zowel Gronings, Turks als Europees voelt. Wel nice.
quote:Vervolgens verklaarde de Conch Republiek de oorlog aan de Verenigde Staten, om vervolgens te capituleren en om hulp bij de wederopbouw van het land te vragen.
Dit gebeuren zorgde voor een zekere populariteit van de "republiek", waardoor de grenspost werd opgeheven.
Alhoewel de staat maar één dag heeft bestaan identificeren veel inwoners van Key West zich toch nog met de republiek. Op 23 april wordt er nog altijd onafhankelijkheidsdag gevierd.
Wij zullen er nota van nemen dat als het tot een burgeroorlog komt de schuld volledig bij jou ligtquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:51 schreef Jip141 het volgende:
O nee, ik heb Turken gelokt.
Dit gaat sowieso fout.
Met de elke edit wordt je post steeds zieliger.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:51 schreef Jip141 het volgende:
Dit gaat sowieso fout.
Beetje meer vertrouwen in je paspoortgenoten gaarne.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:51 schreef Jip141 het volgende:
Dit gaat sowieso fout.
Als je het blauw van de EU op de plaats van het groen van Groningen had geplaatst dan had de NL'se vlag er ook in gezeten. Alhoewel...NL zit er nu ook in, als je goed kijkt.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:52 schreef _--_ het volgende:
[..]
Met de elke edit wordt je post steeds zieliger.
Is dit één van de goeden of weer een grijze wolf?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:51 schreef Jip141 het volgende:
Dit gaat sowieso fout.
PVV is ook tegen Polen, dus dat is verder geen nieuwe lijn.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:54 schreef RM-rf het volgende:
Volgend jaar 2 miljoen rooms-katholieke asielzoekers..
Die wil de PVV dan natuurlijk wel opnemen, want deel van de West-Europese judeo-christelijke cultuur...
Of zouden ze dan met weer een andere uitvlucht komen
De PVV bestaat niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:54 schreef RM-rf het volgende:
Volgend jaar 2 miljoen rooms-katholieke catalaanse asielzoekers..
Die wil de PVV dan natuurlijk wel opnemen, want deel van de West-Europese judeo-christelijke cultuur...
Of zouden ze dan met weer een andere uitvlucht komen
Ik ben voor Catalaanse onafhankelijkheid, maar tegen Koerdischequote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:54 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Klopt.
Ben je tegen Catalaanse onafhankelijkheid omdat je tegen Koerdische onafhankelijkheid bent?
Dat zegt mijn onderbuik.
Hij gaat nu door de keuring. Moment.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:54 schreef Abschirmdienst het volgende:
[..]
Is dit één van de goeden of weer een grijze wolf?
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:55 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Hij gaat nu door de keuring. Moment.
En die zijn?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:55 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik ben voor Catalaanse onafhankelijkheid, maar tegen Koerdischeen dat heeft zijn redenen.
Heb je sympathie voor de MHP?quote:
Ik ben voor een federale Europa.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:56 schreef Kaas- het volgende:
Ik ben gewoon voor Europese afhankelijkheid.
Geert heeft zin in sigaretten, en geen zin in de islam.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:55 schreef Jip141 het volgende:
[..]
De PVV bestaat niet.
Ligt er gewoon aan weer Geert zin in heeft.
Wel bonuspunten geven voor z'n affiniteit met Grunn he.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:55 schreef Jip141 het volgende:
[..]
Hij gaat nu door de keuring. Moment.
Catalaanse onafhankelijkheid is een islamitisch morele overwinning op de christelijke staat van Spanje.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:55 schreef _--_ het volgende:
[..]
Ik ben voor Catalaanse onafhankelijkheid, maar tegen Koerdischeen dat heeft zijn redenen.
Het is gewoon een slechte tijd om nu onafhankelijkheid te verklaren in het Midden-Oosten. Het is daar een grote klote bende. En dan heb je geen zin in een onafhankelijkheid waar alles landen behalve Israel op tegen is.quote:
De stad waar mensen op elkaar schieten zonder reden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:57 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wel bonuspunten geven voor z'n affiniteit met Grunn he.
Ik zie wel wat in een Europa van een stuk of 300 natiestaten..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |