SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlHaters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Toch felicitaties aan je vrouw, Mad.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:21 schreef MadMaster het volgende:
Heel klein feestje.
Zoals onlangs al gezegd, we zijn niet zo van de verjaardagen...
een bescheiden felicitatiequote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:21 schreef MadMaster het volgende:
Heel klein feestje.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:21 schreef MadMaster het volgende:
Heel klein feestje.
Nom nom nom!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:18 schreef Melting het volgende:
En omdat het vrijdag is, weer wat lekkers bij de koffie of thee.
Vandaag:
Stroopwafels.
[ afbeelding ]
Tast toe, er is genoeg.
Mogguhquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:11 schreef just me het volgende:
Gefeliciteerd met uw vrouw Mad !goedenmorgen allen
Mogguhquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:32 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Enne,, goedemorgen!!
Humeurig.. en dat op vrijdag.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Gefeliciteerd, MadMistress![]()
Alsof dat nog geen feest genoeg is: het is vandaag o.a. Cranky Co-Workers Day!
Die heb ik gelukkig nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:07 schreef spijkerbroek het volgende:
Gefeliciteerd, MadMistress![]()
Alsof dat nog geen feest genoeg is: het is vandaag o.a. Cranky Co-Workers Day!
De bruiloft was super mooi, klein drankje gedronken, veel gedanst en ik ben niet vergeten de DJ te bedankenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:36 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen aan alle late binnekomers.
@just me: hoe was de bruiloft?
heeft je panty het overleefd?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:18 schreef just me het volgende:
[..]
De bruiloft was super mooi, klein drankje gedronken, veel gedanst en ik ben niet vergeten de DJ te bedanken
en nu luieren en bijkomen![]()
vanaf de feestlokatie naar het hotel zonder schoenen over straat gelopen, ik zal eens kijken of dat zonder schade aan de panty's is gegaanquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:25 schreef just me het volgende:
[..]
vanaf de feestlokatie naar het hotel zonder schoenen over straat gelopen, ik zal eens kijken of dat zonder schade aan de panty's is gegaan
Ik had gewoon pijn in mijn voeten van het dansen en zonder schoenen liep lekkerder dan metquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]Wat heb jij daar dan allemaal uitgespookt ?
Klein drankje gedronken als in..... alleen maar borrels?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 13:18 schreef just me het volgende:
[..]
De bruiloft was super mooi, klein drankje gedronken, veel gedanst en ik ben niet vergeten de DJ te bedanken
en nu luieren en bijkomen![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:07 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had gewoon pijn in mijn voeten van het dansen en zonder schoenen liep lekkerder dan met
we (mijn broertje en ik) hebben ons 1e biertje om 14.00 uur genomen om alvast voor te proeven en we waren om 01.00 uur terug in het hotelquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Klein drankje gedronken als in..... alleen maar borrels?![]()
Maar dan heul veul?
Mijn beide broers waren erbij hèquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:13 schreef just me het volgende:
[..]
we (mijn broertje en ik) hebben ons 1e biertje om 14.00 uur genomen om alvast voor te proeven en we waren om 01.00 uur terug in het hotel
[..]
Mijn beide broers waren erbij hè![]()
En zo fijn altijd als de bruidegom zegt hé wanneer ga jij nu eindelijk trouwen, waarop ik zei dat hij zijn afspraak niet nagekomen was, hij zou een aantrekkelijke vrijgezel voor me uitnodigen en dat allemaal in het engels, Omdat mijn nieuwe schoonzus uit engeland komt en het gezelschap voor 80% uit engelse gasten was de voertaal engels
![]()
Dat is haar verhaal hè?quote:
En of dat effectief is...quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:34 schreef livelink het volgende:
Een training voor 60 mensen is wel heel veel. Dat is meer een hoorcollege. Is dat dan nog wel effectief?
Oi, when you'we gonna git married yaself?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 14:13 schreef just me het volgende:
En zo fijn altijd als de bruidegom zegt hé wanneer ga jij nu eindelijk trouwen, waarop ik zei dat hij zijn afspraak niet nagekomen was, hij zou een aantrekkelijke vrijgezel voor me uitnodigen en dat allemaal in het engels, Omdat mijn nieuwe schoonzus uit engeland komt en het gezelschap voor 80% uit engelse gasten was de voertaal engels
![]()
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
Oei Catalonië kiest voor onafhankelijkheid.
En daarmee gaan ze in tegen de wil van de eigen bevolking. Er heeft immers maar een minderheid van de stemgerechtigden vóór gestemd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ook.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik wacht wel even met mijn volgende vakantie naar Barcelona
je bedoelt dat ze kiezen voor chaos.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
je bedoelt dat ze kiezen voor chaos.
Binnenkort Friesland ookquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
Dat wordt sowieso hoe langer hoe meer overbodig leegstaand land idd.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 18:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ze meteen fuseren met Groningen, geen probleem
die zijn slim genoeg om dat niet te willen. En zo ja, onmiddellijk mee akkoord gaan. Binnen 10 jaar komen ze smeken of ze terug mogen.quote:
Meteen dik importheffing op hun producten!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 19:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
die zijn slim genoeg om dat niet te willen. En zo ja, onmiddellijk mee akkoord gaan. Binnen 10 jaar komen ze smeken of ze terug mogen.
lekker druk begin van het weekend !quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 19:32 schreef Diaan73 het volgende:
Goedenavond![]()
Net thuis, even zitten en weer door naar een verjaardag.
lekker lui op de bank hangen en schaatsen kijkenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 19:48 schreef Doedezemaar het volgende:
De winter begint nu echt, het schaatsseizoen is begonnen
Ja toch?quote:
Netflix kijken hier met snacks, bier en later whiskyquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 19:53 schreef just me het volgende:
[..]
lekker lui op de bank hangen en schaatsen kijken
Ik zit al Netflix te kijken metquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 19:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Netflix kijken hier met snacks, bier en later whisky
Wat kijk jij tegenwoordig?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 19:58 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zit al Netflix te kijken met![]()
maarruh enjoy
Luciferquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 19:59 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat kijk jij tegenwoordig?
En dank je
Die wil ik ook nog zienquote:
quote:
dan is het maar goed dat het gratis wasquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Die maand gratis netflix heb ik nauwelijks gebruikt, nog geen 3 uur denk ik
Het is deze hele week al druk. Druk op het werk, 's avonds moe, thuis druk... Ach het houdt je van de straat.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 19:45 schreef just me het volgende:
[..]
lekker druk begin van het weekend !
Als het maar lekker wasquote:
dan maar goed spoelenquote:
Ik had er ook alle vertrouwen in.quote:
Paddo's, paddo's overal!quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had er ook alle vertrouwen in.fijne avond ik ga nog even verder het huis kabouterproof maken
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
Ik had er ook alle vertrouwen in.fijne avond ik ga nog even verder het huis kabouterproof maken
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ben jij die ene eenzame luisteraar?
zal ik er ns wat inknallen dan
Die eenzame is er altijd volgens mij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:46 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ben jij die ene eenzame luisteraar?
zal ik er ns wat inknallen dan
is goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 22:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die eenzame is er altijd volgens mij.
Inroosteren?
Volgens mij heb je daar nog dagen naweeën van.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 23:33 schreef EggsTC het volgende:
Deze live op psyfi, ziekste moment wat ik gezien heb
Scherming, dikke rook en licht en laser effecten, wist niet wat ik zag.
Sowieso U-recken, wat een GOD
Op die feestjes staat altijd het tempo wat sneller en het geluid wat harder
Ja, tis moeilijk uit te leggen, maar je ziet die stage helemaal bedekt met rook, allerlei vage geluiden door elkaar, amper wat van te maken, dan valt het stil en de stage valt dood, en dan roeptie dat; "This watch, stops time"... nou dan staat serieus de tijd echt ff stil, als je de juiste substanties tot je hebt genomenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 23:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Volgens mij heb je daar nog dagen naweeën van.
Kan me er wel wat bij voorstellen. Je legt het mooi uit. Wat je nu draait is érg lekker trouwens.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 23:35 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja, tis moeilijk uit te leggen, maar je ziet die stage helemaal bedekt met rook, allerlei vage geluiden door elkaar, amper wat van te maken, dan valt het stil en de stage valt dood, en dan roeptie dat; "This watch, stops time"... nou dan staat serieus de tijd echt ff stil, als je de juiste substanties tot je hebt genomenEn dan vlam harde beat erin natuurlijk
Zit ie er in?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 23:42 schreef sig000 het volgende:
Prima muziek om videokaart te testen met wat games
quote:
Ahh nee dus, via messengerquote:
Sharon haalt het niet bij Helene, ondanks dat Sharon ook goed is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:12 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit zou best van Within Temptation ofzo kunnen zijn
Een fatsoenlijke halve pc?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een fatsoenlijke te koop.
Op basis van vooruitbetaling. Je krijgt eerst de halve pc, na testen en ontvangen van het geld kun je de tweede helft ook krijgen. Uiteraard voor een nominaal bedragquote:
Howdy..quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Daar zat een fraaie boodschap in verwerkt.
Doodlie-Dooquote:
Halllo danquote:
Ey! Bredewelvaartsmeneerquote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit trek ik niet meer; ik tuin uit.
Thanks Egg
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:30 schreef spijkerbroek het volgende:
Dit trek ik niet meer; ik tuin uit.
Thanks Egg
Ligt eraan of er animo voor is of dat iemand anders wil draaienquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:33 schreef knokkels het volgende:
* knokkels denkt dat er straks nog wel een beetje bij kan, achter de show van Eggs. Uurtje erbij, ofzo. What think you, Oh God Of Goa?
Ik ben nu bezig met AirTime aanhet fixen hier.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:43 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ligt eraan of er animo voor is of dat iemand anders wil draaien
Natuurlijk, Nosferatu - Drunk with a gun.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Eggs, weet jij de titel van deze track?
Wat is er met Airtime aan de hand dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:44 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met AirTime aanhet fixen hier.
Ik heb wat inlog issues (lokaal) die maar niet weg willen en alles staat goed serversidequote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is er met Airtime aan de hand dan?
deze ook leip, als je van deze style houdt, heb ik een extreme collectie voor je, gespaard sinds ik 13 ben, ik ben nu 33quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:44 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Natuurlijk, Nosferatu - Drunk with a gun.
Niks, werkt prima.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat is er met Airtime aan de hand dan?
Hmm, alles was oké voor vertrek vanuit A'dam richting Drenthe.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:46 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb wat inlog issues die maar niet weg willen en alles staat goed
Ja, hier ben ik enórm fan van.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:47 schreef EggsTC het volgende:
[..]
deze ook leip, als je van deze style houdt, heb ik een extreme collectie voor je, gespaard sinds ik 13 ben, ik ben nu 33
Knokkels heeft een gare PC.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, alles was oké voor vertrek vanuit A'dam richting Drenthe.
Was ook mijn #1 muziek tot 5 jaar geleden. Goa nam over, want andere zooi komt met andere muziekquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:49 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, hier ben ik enórm fan van.
Mijn pc heeft last van een conversiestoornisquote:
Die GOA top 100 van je heb ik ook nog dagelijks plezier van.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:50 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Was ook mijn #1 muziek tot 5 jaar geleden. Goa nam over, want andere zooi komt met andere muziek
De mijne van multicore persoonlijkheden.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:51 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn pc heeft last van een conversiestoornis
Er zijn er 3.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die GOA top 100 van je heb ik ook nog dagelijks plezier van.
Ik verleng het wel ff.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:52 schreef EggsTC het volgende:
Ok gaan we nog door of ga ik hierna m'n einde draaien?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:54 schreef EggsTC het volgende:
[..]
1 en 2? de derde is nitzho goa, wat harder dan de eerdere 2.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mooi gemaakt dit. Extreem hard in combinatie met wat rustiger tonen. Soms, that is.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:58 schreef EggsTC het volgende:
Als je dit goed beluistert, is dit een meesterstuk, het extreme harde, met de rustige toon
De grote broer van The Horroristquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:58 schreef EggsTC het volgende:
Als je dit goed beluistert, is dit een meesterstuk, het extreme harde, met de rustige toon
Ik heb nog 1 hardere, maar als ik die erin gooi tuned iedereen outquote:
Nee hoor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:02 schreef EggsTC het volgende:
maar als ik die erin gooi tuned iedereen out
Wist niet dat je een broer had.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:59 schreef knokkels het volgende:
[..]
De grote broer van The Horrorist
Weet niet welk jaar het was, maar Tecknoboy was ook geweldig als afsluiter bij Defqon.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:06 schreef EggsTC het volgende:
End track op Defqon 2011... helemaal uit mn stekker
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:09 schreef EggsTC het volgende:
Deze ken ik als Track 11.... ik heb ongeveer 4 jaar moeten wachten op de titel
stresstestenquote:
Alsof je mij wegkrijgtquote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:22 schreef Rafeiro het volgende:
Dit is voor mietjes, ik wil echt gebeuk
This is.......... Shadowlaaaaaaaaaaaaaands................. Terroooooooooooorquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:22 schreef Rafeiro het volgende:
Dit is voor mietjes, ik wil echt gebeuk
Maar géén bagpipes!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:23 schreef knokkels het volgende:
[..]
This is.......... Shadowlaaaaaaaaaaaaaands................. Terroooooooooooor
Eggs Top 2000.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:26 schreef Rafeiro het volgende:
Kan je ook jouw foutste 50 ofzo draaien?
wtf... jij van iedereen piet !quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:28 schreef sig000 het volgende:
Na toch weer een poging ben ik tot de slotsom gekomen dat dit niet mijn ding is.
Je hebt er de leeftijd gewoon nog niet voor.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:28 schreef sig000 het volgende:
Na toch weer een poging ben ik tot de slotsom gekomen dat dit niet mijn ding is.
Dat zeg ik ook niet, maar jij bent wel één van de meest openminded figuren hier.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Hardcore hoor je mij nooit draaien.
verandering van spijs doet eten. Maar hardcore voor Piet is wat stoofpeertjes voor mij zijn?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:28 schreef sig000 het volgende:
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
verandering van spijs doet eten. Maar hardcore voor Piet is wat stoofpeertjes voor mij zijn?![]()
Fysieke afkeer enzo![]()
[ afbeelding ]
Ben snotverkouden dat zal ook schelen, duik mijn nest in.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar jij bent wel één van de meest openminded figuren hier.
Hij kan weer, Eggs!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben snotverkouden dat zal ook schelen, duik mijn nest in.
Slaap lekker sigquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ben snotverkouden dat zal ook schelen, duik mijn nest in.
En nu hebben ze ergens in het zuiden des lands vanwege de kerk geen Halloween. Want ja, SATANISME! Boe!quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:35 schreef Rafeiro het volgende:
Met scheermesjes is er een lach gemaakt,
als een vis is er een een popi jopi gehaakt,
Hij drinkt geen vis,
Ook geen kattenpis.
Voor rust noemen ze hem soms wel gesnaakt.
Iedereen kent wel het verhaal van die pompoen
Messen steken mochten ze toen soms doen
Eerst in het linker oog
Het rechter met loog
En ach, daarna ho hij echt niet meer doen
Haha, nonasylum was eerderquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:39 schreef knokkels het volgende:
Hey, Gigi d'Agostino, maar dan wat harderder
Van wie dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:40 schreef Rafeiro het volgende:
Kut ik moet get volume echt terug draaien
Je moet ademen, eten, drinken, verder is het allemaal een keuzequote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:40 schreef Rafeiro het volgende:
Kut ik moet get volume echt terug draaien
Dat 1e is ook geen vereiste.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Je moet ademen, verder is het allemaal een keuze
Is wel handig hoorquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 01:42 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat 1e is ook geen vereiste.![]()
quote:
Van dattum Eggsquote:
Wat zijn ze aan het doen dan?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:28 schreef just me het volgende:
Zo, de achterburen trillen mij mijn huis uitMelting en Diaan
Geen idee, ik ga zo douchen en aankleden en dan even stiekem gluren, kabouters komen straks en die moeten ook een dutje doen vanmiddag en dan heb ik het graag stillerquote:
Gezellig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga zo douchen en aankleden en dan even stiekem gluren, kabouters komen straks en die moeten ook een dutje doen vanmiddag en dan heb ik het graag stiller
Ja maar ik kreeg een berichtje dat ze niet naar Delft wil komen vandaag, ze is nog wat moe, heb aangeboden om die kant op te gaan dus we wachten af. Zo maar bij de action was knutselspullen halen, altijd handig om in huis te hebbenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Gezellig.
Gaat het alweer wat beter met kabouter 1?
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
Ja maar ik kreeg een berichtje dat ze niet naar Delft wil komen vandaag, ze is nog wat moe, heb aangeboden om die kant op te gaan dus we wachten af. Zo maar bij de action was knutselspullen halen, altijd handig om in huis te hebben
En ik sta er niet alleen voor, dat scheelt, mijn ex-man komt helpen en die gaat vanavond naar huis als de kinderen slapen en komt dan morgenochtend weer terug. Ik heb geen logeer plek voor hem maar hij woont dichtbij dus ook dat komt goed
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:41 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting, just me en Diaan
Ja, ik weet het. Er moet wat moeheid uit bij mij.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je bent nog laterderder dan ik.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Je bent nog laterderder dan ik.
Herkenbaar. Daarom was ik ook zo laat.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Er moet wat moeheid uit bij mij.
Jullie zijn goed bezig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Herkenbaar. Daarom was ik ook zo laat.
quote:
Dat is ook geen tijdstip om op te staan op zaterdag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 09:02 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ik was wel al om 5 uur wakker, maar daarna nog wel even ingedut.
Daarom.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 09:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is ook geen tijdstip om op te staan op zaterdag.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Daarnaast is het vandaag Hug A Sheep Day.
Vanavond maar eens shoarma eten.
Ik delegeer het knuffelen van mijn eten naar mijn darmenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:13 schreef Melting het volgende:
Goedemorgen.
Ga je eerst met je eten knuffelen dan?
Gaat het weer een stuk achteruit, dan gaat de klok ook een stuk achteruit. Gaat het weer een stuk vooruit, dan gaat de klok ook vooruit.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:10 schreef spijkerbroek het volgende:
![]()
![]()
Komende nacht een uurtje langer slapen. Da's het enige goede aan zomertijd.
Voor het geval iemand niet weet wanneer de klok nou vooruit of achteruit gaat, een ezelsbruggetje:
In het voorjaar gaat de klok een uur na voren.
In het najaar gaat de klok na achteren.
Hoi knokkels.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
Gaat het weer een stuk achteruit, dan gaat de klok ook een stuk achteruit. Gaat het weer een stuk vooruit, dan gaat de klok ook vooruit.
Maarja, je weet het maar nooit tegenwoordig met het weer.
en ook alsmede hoi allemaal
De lang vergeten Kunst der Peristaltiekquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:14 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik delegeer het knuffelen van mijn eten naar mijn darmen
Ha! Meltingquote:
Beetje mayo, beetje suiker, beetje citroensap, beetje knuffellook en dat lieflijk door mekaar knuffelen?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Hmm.. niet vergeten de Knuffellooksaus erbij te kopen.
Neh, gewoon van de Calvé.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:20 schreef knokkels het volgende:
Beetje mayo, beetje suiker, beetje citroensap, beetje knuffellook en dat lieflijk door mekaar knuffelen?
Ik dacht dat je deze zou hebben gelinktquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:22 schreef knokkels het volgende:
Ik krijg meteen al een associatie over Hug A Sheep Day
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:27 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik dacht dat je deze zou hebben gelinkt
Ik ben onschuldig.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:31 schreef Rafeiro het volgende:
youtube is gekaapt door Vout, krijg nu zanger Rinus - Eet veel bananen
Stiekem zit jij alle filmpjes van Rinus te liken.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:39 schreef Rafeiro het volgende:
Pff 3e nummer van Rinus nu, ik geloof je niet Vout.
Mijn broer?quote:
Komt omdat het geen Rinus is.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 10:44 schreef Rafeiro het volgende:
De vogels beginnen in opstand te komen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |