SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ga vooral door met waar jij zin in hebt.....quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:25 schreef Rafeiro het volgende:
Iemand nog verzoekjes?
Zit nu echt maar wat te doen.
Ik ben echt in heel korte tijd een fan van de 20'er jaren jazz geworden door Raf.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Het is wel prettig zo. Van klassiek tot oud nummer en dan ineens weer een oude hit. Lekkere variatie, Raf.
Tof! Ik kreeg weer interesse in muziek door Radio 49.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben echt in heel korte tijd een fan van de 20'er jaren jazz geworden door Raf.
Was het even helemaal weg?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:37 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tof! Ik kreeg weer interesse in muziek door Radio 49.
Niet twijfelen! Gewoon doen. En als je dan toch een verzoekje wilt: Waz met Building a bridge to your heart wil ik wel weer eens horen. Moest ik ineens aan denken.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:38 schreef Rafeiro het volgende:
je wil niet weten hoeveel mapjes ik nu al geopend en gesloten heb
Ik ben door R49 wel echt ook weer andere muziek gaan luisteren. Je zit na een tijdje toch een beetje in je eigen voorkeur vast.quote:
Fijne avond Diaan en Peacemanquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:42 schreef Diaan73 het volgende:
Rafeiro, bedankt voor de muziekjes. Wij gaan nog even tv kijken. Fijne avond nog.
Dat dus. Door de radio kreeg ik het belang van muziek weer door en daarmee het plezier terug. De omstandigheden waren het afgelopen 1,5 jaar behoorlijk beroerd, dus luisteren stond ook weer op een laag pitje.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben door R49 wel echt ook weer andere muziek gaan luisteren. Je zit na een tijdje toch een beetje in je eigen voorkeur vast.
I stand correctedquote:
Dat herken ik wel. Toen het met mijn zoon een aantal jaren echt heel slecht ging kon ik me ook niet echt goed concentreren op muziek. Alles werd al snel te veel.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat dus. Door de radio kreeg ik het belang van muziek weer door en daarmee het plezier terug. De omstandigheden waren het afgelopen 1,5 jaar behoorlijk beroerd, dus luisteren stond ook weer op een laag pitje.
Oh, dat weet ik dan weer niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:47 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat zijn die lui van 10cc toch?
Dat laatste kan ik over meepraten.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat herken ik wel. Toen het met mijn zoon een aantal jaren echt heel slecht ging kon ik me ook niet echt goed concentreren op muziek. Alles werd al snel te veel.
Mogen wij zo het random woord radenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:51 schreef Rafeiro het volgende:
Dit is raar, maar bij het volgende nummer heb ik geen idee.
Soms gebruik ik een random woord om een nummer te kiezen
Konijn in dit geval?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Mogen wij zo het random woord raden
Welterusten CindieYquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:54 schreef CindieY het volgende:
Dank voor de muziekjes, Raf. Tijd om te slapen
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:54 schreef CindieY het volgende:
Weltrustenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:54 schreef CindieY het volgende:
Het staat toch al op je PC?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:03 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga ff 100 - 1000 vensters sluiten
Zo handig gaan draaien als je niks ingeladen hebt
Maar niet ingeladen in het programma en dan zoeken enzoquote:
Maar wel een lekkere statische kraak hebben zo nu en dan.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:11 schreef sig000 het volgende:
Met Vinyl draaien geeft pas echt een zootje, alles uit de hoes en overal liggen ze.
Bas even wegdraaien danquote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Best beetje laag in dit nummer.
Ik doe het wel ivm de bovenbuurman, haha.quote:
Ruilen van woning.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:28 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik doe het wel ivm de bovenbuurman, haha.
Vorige huis altijd bas vol uit en ik was de ideale buur, en nu hoort de boven buurman bijna alles
Maarja, alles went
Trusten, ll en dank je!quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:28 schreef livelink het volgende:
Wijntje is op en ik ga afsluiten. Veel plezier nog met PP Sound
We are going on a space trip.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 23:28 schreef livelink het volgende:
Wijntje is op en ik ga afsluiten. Veel plezier nog met PP Sound
Zaterdag gaat broer met lange bus rijden om spullen op te halen uit ouderlijk huis, ben benieuwd of dat goed afloopt?quote:
Ik zou het niet durven, maar ik heb de daarvoor benodigde papieren (of pasjes) niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:17 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zaterdag gaat broer met lange bus rijden om spullen op te halen uit ouderlijk huis, ben benieuwd of dat goed afloopt?
Het is wennen in de bocht en op rotondes.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:19 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zou het niet durven, maar ik heb de daarvoor benodigde papieren (of pasjes) niet.
Hoop dat dat allemaal goed gaat.
Er moet zo'n tuutje aanzitten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Probeerde het laatst met een melkpan. Kreeg er geen goed geluid uit.
Probeer de karbit bus maar nietquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Probeerde het laatst met een melkpan. Kreeg er geen goed geluid uit.
Wel en geen zin inquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh ja, dat begint binnenkort ook weer.
Sommige wordt goed zoeken. Ciao.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Pitten. Piet, bedankt! Deze tracks opgeslagen:
Jerome Isma-Ae & Alastor - Tiger
Jordy Dazz - Stamina
Rameses B - You Are Everything
Matrix & Futurebound feat. Max Marshall - Fire
Yotto - Fire Walk
Illyus & Barrientos - Hurry on Down
Kungs - I Feel So Bad (feat. Ephemerals)
The Subs - Decontrol
Leroy Styles & Anfisa Letyago - Stop Talking
Leonard Cohen - You Want It Darker
Slaap ze.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:39 schreef Fogel het volgende:
Ik ga zo maar eens in bed feesten.
Bedank Piet
Ik bouw mijn HD's steeds als eerste over.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:40 schreef Rafeiro het volgende:
Heb de PC waar mogelijk nog een beetje van mijn collectie op stond vandaag toch maar in de schuur gezet
Kwam er maar niet van en nam me teveel ruimte in in de woonkamer.
Eigenlijk had ik na moeten denken en de HDD eruit moeten slopen en in deze PC hangen als slave.
Maarja komt wel weer een keer.
Had toentertijd 2 PCs actief in gebruik. Die fungeerde als server voor het LAN, met IRCd, FTPd, HTTPd etc, de data had ik toentertijd wel als backup elders, maar dat is nu weg. Gaat dus om jaren 90 muziek denk/hoop ik. Eigenlijk hoef ik hem maar 1x aan te zetten en dan weet ik genoeg, maar dat kwam er steeds niet vanquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik bouw mijn HD's steeds als eerste over.
Toch maar een keer die HD eruit slopen dan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had toentertijd 2 PCs actief in gebruik. Die fungeerde als server voor het LAN, met IRCd, FTPd, HTTPd etc, de data had ik toentertijd wel als backup elders, maar dat is nu weg. Gaat dus om jaren 90 muziek denk/hoop ik. Eigenlijk hoef ik hem maar 1x aan te zetten en dan weet ik genoeg, maar dat kwam er steeds niet van
Met een beetje pech moet ik dan wel 4 schroefjes losdraaienquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Toch maar een keer die HD eruit slopen dan.
De tering, i wil nog een keer een 64 bit pc met 1 SSD voor het OSquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:58 schreef sig000 het volgende:
5 HD's , en 3 SSD's heb ik in deze PC zitten.
Kan ik wel regelen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
De tering, i wil nog een keer een 64 bit pc met 1 SSD voor het OS
En wat doe je zoal met die snelle desktop?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:03 schreef sig000 het volgende:
Mijn werk PC staat in de woonkamer, 12 Cores Xeon E5 V3, 64 GB geheugen en straks nog ff nieuwe GTX 1080 Videokaart inbouwen.
Oude verkocht, zit nu simpel ding in.
Het rooster veranderen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:09 schreef chufi het volgende:
[..]
En wat doe je zoal met die snelle desktop?
Elke hapering in de stream valt op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Idd een kwestie van milliseconden werk...
01:30 - 03:30 EGGS-TC- - Go On Adventurequote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:08 schreef EggsTC het volgende:
[..]
ach je ben al bezig toch, zet me anders om half. kan ik nog ff los
Mijn tepels vinden dit spannendquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:18 schreef sig000 het volgende:
[..]
01:30 - 03:30 EGGS-TC- - Go On Adventure
de kekste goa die er is , wat andersquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:19 schreef chufi het volgende:
Wat gaan we horen? De moeite waard on Netflix op pauze te zetten?
Dat is het nu al.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:19 schreef chufi het volgende:
Wat gaan we horen? De moeite waard on Netflix op pauze te zetten?
Jaren 80 tv serie stijlquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:28 schreef sig000 het volgende:
Deze set was in 1 stijl en toch ook weer niet.
Je moet je buro 180 graden draaien en dan komt het wel weer goedquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:31 schreef Rafeiro het volgende:
Rem dan gelukkig wel op tijd, maar het voelt zo stom
?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:37 schreef Rafeiro het volgende:
Maar pik, dit heb jij gedaan of niet?
Herken veel samples, maar wel echt waus.
Ik mix veel nummers, maar het zijn niet mn eigen nummers. Ik ga binnekort weer eigen shit makenquote:
Maar dit is wel jouw werk als mix toch?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:39 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ik mix veel nummers, maar het zijn niet mn eigen nummers. Ik ga binnekort weer eigen shit maken
Deze niet. Dit is Solquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Maar dit is wel jouw werk als mix toch?
Dat is met GOA vrij eenvoudig, alles is dezelfde BPSquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:43 schreef Rafeiro het volgende:
Dan mix je het nu gewoon erg lekker aan elkaar
Goa ligt in Indiaquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:42 schreef Rafeiro het volgende:
Wel tof die "indianen" geluiden er steeds doorheen, ook bij de bekendere stukken.
Kan het ook volstrekt verkeerd horen, maar ook door het eeeeeegsteeesieee in het begin meermaals.
Mja maar ik bedoelde dan meer de native american soundsquote:
Vermoedde ik alquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:49 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Mja maar ik bedoelde dan meer de native american sounds
Mits ik er weet te komen wil ik achter de schermen wel helpenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:50 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb de spullen voor een kleine zaal live.
Shit hier weet ik even geen reactie op.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 01:59 schreef sig000 het volgende:
3 dagen was ik misdienaar en werd al buiten geschopt.
Achteraf gezien, gelukkig maar.
#Me Net Niequote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Shit hier weet ik even geen reactie op.
Het kan altijd erger.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:15 schreef Rafeiro het volgende:
Maar wakker worden in een taxi zonder een idee waar je bent en hoe je er bent gekomen is niet leuk. Geen idee waar de mensen zijn waar je op stap mee was.
Was vlakbij in Osdorp, man man wat een saaie bende daar.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:20 schreef chufi het volgende:
shortcut met de fiets over de RIng ......
Keizer Karelplein is geniaal. gewoon volgas er links opknallen en dan in de bocht alles inhalen en je ertussen wringen wanneer nodig.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:22 schreef Rafeiro het volgende:
Keizer Karel Plein had toentertijd een aftandse snack keet, maar die was echt goed.
Wat doet zo'n ei in gewichtsloosheid?quote:
spacen jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wat doet zo'n ei in gewichtsloosheid?
Apple gekken genoeg.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:41 schreef Rafeiro het volgende:
Kwam vandaag tijdens het opruimen een iPhone 2 of 3 tegen, zou dat nog wat waard zijn?
ik heb nog een iphone 4 liggen.. 100 E en its yoursquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:41 schreef Rafeiro het volgende:
Kwam vandaag tijdens het opruimen een iPhone 2 of 3 tegen, zou dat nog wat waard zijn?
Ben zelf beetje HTC fanboy tegenwoordig (al jaren hoor).quote:
Mijn 3210 overleed in een bel... een zeepbelquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:46 schreef sig000 het volgende:
Ik ben gehecht aan mijn Nokia waar ik alleen met bel.
Heb een soort van uitstraling dat ze mij niet overvallen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:49 schreef Rafeiro het volgende:
Ben van een andere telefoon een keer beroofd.
Had een getuige.
Je moet minimaal 2 getuigen hebben....
Als je op je UI lijkt snap ik datquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:51 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb een soort van uitstraling dat ze mij niet overvallen.
Had net via werk een training gehad waarin gezegd was dat je altijd mee moest werken enzo.quote:
Wanneer ik A'dam centrum rondloop komen de toeristen mij vragen waar ze moeten zijn voor dingen, dat is wel beetje verontrustendquote:
Mijn uitstraling begint al met: Ik ga niet meewerken.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:53 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Had net via werk een training gehad waarin gezegd was dat je altijd mee moest werken enzo.
Dus dat deed ik. Aangifte gedaan, een getuige gevonden en nog niet uitkeren.
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:57 schreef chufi het volgende:
Trusten guys Ik probeer te gaan slapen zo...
UPC krijgt nog steeds geld van me, sta op zwarte lijst.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:57 schreef Rafeiro het volgende:
En 5 jaar later kwam die maatschappij via dubieuze incasso bureaus nog premie claimen na dat incident. Ik logeer nog liever een jaar in de bajes dan dat ik die lui een cent geef. (ging geloof ik om iets van 30 euro).
Maar die lui krijgen nooit een cent meer van mij.
Hangt van de dingen afquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 02:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik A'dam centrum rondloop komen de toeristen mij vragen waar ze moeten zijn voor dingen, dat is wel beetje verontrustend
Wit, groen en hoeren is niet zo erg, bruin is wel wat minder maatschappelijk geaccepteerd.quote:
Ben al tijdje niet meer echt in A'dam centrum geweest te voet, het was een maffe ervaring toen ik er rondliepquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 03:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Wit, groen en hoeren is niet zo erg, bruin is wel wat minder maatschappelijk geaccepteerd.
Mits ik het goed interpreteer
4 punten.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 03:10 schreef Rafeiro het volgende:
Maar even om te kijken of ik het goed had:
Wit = coke = geen idee, maar prima
Bruin = heroïne = geen idee, gelukkig
Groen = wiet, coffeeshops zat
Hoeren --> de Wallen
Geen nieuws mijn uitstraling is ongeveer zo maar dan blond.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 03:18 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm het is Neil Young, maar welk nieuws
Ik heb Appaloosa's gefokt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 03:21 schreef Rafeiro het volgende:
Ik vind hem wel Native American overkomen, bent u dat ook?
Inderdaad, feest vandaag!quote:
Ben je jarig?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad, feest vandaag!
Maar eerst nog even 60 mensen een training geven vanmorgen.
Goedemorgen...
Ik ben niet jarig, mijn huisgenote wel.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben je jarig?
Succes met het training geven dan.
Mogguhquote:
Mogguhquote:
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Inderdaad, feest vandaag!
Maar eerst nog even 60 mensen een training geven vanmorgen.
Goedemorgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |