Mijn column is ten eerste veel beter geschreven. Ten tweede bewijs die columnist, Zonneveld of zo, precies datgene wat ik bedoelde met m'n column......quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:03 schreef RubenSosa het volgende:
https://www.ad.nl/formule-1/onze-max-is-onfeilbaar~ac0e2425/
Zit zoveel waarheid in...
Waarom moet je fan zijn van iemand om een mening te hebben. Deze week een anti-column over Jan Boskamp geschreven. Kwamen "ze" ook met dat soort flauwekul. Dat ik anti-Feyenoord ben en een gefrustreerde Ajacied. Of dat ik dan maar niet meer naar VI moet kijken. Terwijl ik "Fan"-columns over over van Hanegem, Moulijn, Kiprich en Kuijt heb geschreven.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hij slaat de spijker op zijn kop inderdaad. Er zullen nu vast weer een aantal Max-fans op hun pik getrapt zijn, maar dat bevestigt alleen maar zijn punt.
Dat brilliant dit brilliant dat vind ik brilliant. Het was een mooie move. Olav kwam met dwaas, gek, idioot, mafkees, holy fuck. Komt een beetje midlife over op mij.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa als je het commentaar van Sky bij die inhaalactie hoort is het ook " brilliant dit brilliant dat",
ik vind hem eigenlijk nog wel meevallen zeker in vergelijking met een Coronel, of Jan Lammers en die hoeven niets op het moment zelf te zeggen.
Nee hoor. Maar ik snap het probleem niet zo. Och als je het vergelijkt met de Tifosi rondom Ferrari of het voetbal in de UK of Spanje stelt het geen ruk voor. Thijs zou daar eens een stuk over moeten schrijven. Het gekke is dat we in Nederland niemand accepteren die zijn kop boven het maaiveld steekt.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:26 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Hij slaat de spijker op zijn kop inderdaad. Er zullen nu vast weer een aantal Max-fans op hun pik getrapt zijn, maar dat bevestigt alleen maar zijn punt.
De stewards roepen het ook wel over zichzelf uit, zelfde gedonder in Mexico vorig jaar... "nee we gaan het anders doen"... nope, weer hetzelfde gedonder.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat brilliant dit brilliant dat vind ik brilliant. Het was een mooie move. Olav kwam met dwaas, gek, idioot, mafkees, holy fuck. Komt een beetje midlife over op mij.
Ik "luister" en kijk naar Engelstalige zenders. Die zijn net zo lyrisch, zelfs vaak nog enthousiaster.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Thijs heeft wel een punt natuurlijk. Enge adoratie af en toe, vooral bij Ziggo.
Daarom kijk ik het liefst Sky. Veel leuker als het buitenland lyrisch is.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Probleem is dat ze het bij Sky tegenwoordig ook alleen maar over Verstappen hebben
Olav overdrijft inderdaad, hoewel het best grappig is als hij weer Fuck that shit roept, zoals na de bewuste inhaalactie op Kimi.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:38 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan wel weer enigzins mee eens.
Ik vind dat popie jopie gelul van Olav tijdens races waar Max wat moois laat zien ook echt verschrikkelijk trouwens.
Tja ik vond Olav nooit zo slecht in zijn commentaar. Helaas zit ik bij KPN en moet ik alles bekijken via de Duitse RTL. Daar word je ook niet vrolijk van. Monotoon en 98% van de race gaat het over Vettel. Nou ja geef mij Ziggo dan maar ook al overdrijft men daar in die studio. Ik ben in iedergeval blij dat Max,Ocon en Sainz in iedergeval de F1 weer leuk maken om te volgen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:03 schreef aesop het volgende:
[..]
Olav overdrijft inderdaad, hoewel het best grappig is als hij weer Fuck that shit roept, zoals na de bewuste inhaalactie op Kimi.
Maar als hij Max interviewt is het genant om te zien, niet omdat hij niet kritisch is, maar zijn hele houding naar Max toe. Popi jopi dekt de lading niet helemaal, maar het is af en toe tenenkrommend.
En voor Jack Plooij geldt hetzelfde, een oude kerel die komt slijmen bij Max en bij voorbaat al voor hem invult wat er allemaal niet deugt aan de stewards, de tegenstander etc.
In die zin heeft Thijs een heel klein beetje gelijk. Hj vergist zich alleen in Max.
Dat was ook het enige waar hij zich voor moet verontschuldigen. Zijn terechte kritiek werd ook nog eens ondergesneeuwd door dat domme taalgebruik.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 08:31 schreef Inbox4me het volgende:
[..]
Meer voor zijn taalgebruik inderdaad. Hopelijk gaat het vanaf nu weer over het racen zelf!
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:08 schreef AnneX het volgende:
Is er een linkje naar de drivers conference in Mexico? Bvd.
Die gast was een middelmatige wielrenner en is een middelmatige mediageile commentator en stukjesschrijver.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:39 schreef m0ridin het volgende:
Zitten natuurlijk wel punten in die waar zijn in dat stuk van Thijs...
Het feit dat vooral Jack Plooij een enorme slijmbal is waarbij en alleen maar een wit voetje wil halen bij hem... Een Kamphues en Corronel in de studio die eigenlijk ook alleen maar pro max zijn (Doornbos vind ik wel een fijne, die kan gewoon redelijk objectief over zaken praten).
De helaas grote aantallen debielen die alleen maar zitten te shitposten en alle andere coureurs afbranden...
Maar daarnaast ook dingen waar hij de plank compleet mis slaat. Het 'opvliegerige' van Max? Die gast is over het algemeen heel down to earth, nuchter en relaxed. Tja, na zo'n wedstrijd komen er onhandige dingen uit soms, die gast is net 20!
Het niet mogen wijzen naar andere vergelijkbare situaties die niet bestraft worden? Tuurlijk mag dat, daar baseer je je eigen handelen ook op.
Dat de trolletjes hier in dit topic komen om dit stuk te posten en te adoreren is weer een ander verhaal.
Tja, kan best wezen maar als zo iemand dan alsnog dingen opschrijft die kloppen moet je dat toch ook toe kunnen geven?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:45 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die gast was een middelmatige wielrenner en is een middelmatige mediageile commentator en stukjesschrijver.
Alles voor wat aandacht, dus de entourage van een nationale held afbranden om 'een ander geluid te laten horen' past prima in zijn straatje.
Het lijkt Weltschmerz wel.
Oh, maar dat vind ik ook mooi aan Max... Hij neemt risicos, gaat overal vol voor, etc. Heerlijk, maar ook met risico's en ook dat geef ik toe.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:46 schreef Floriz87 het volgende:
Zolang je Ziggo en een aantal users hier negeert, is het prima te doen. Voor sommige users zijn de onhandige/onverstandige acties van Max juist iets wat hem een cult-status moet geven, want "hij neemt zo lekker veel risico, en durft buiten de lijntjes te kleuren, en dat deed Senna ook". Dat laatste is wat het volgen van hem inderdaad leuk maakt, maar dat het dan af en toe ook mis gaat moeten we ook kunnen benoemen.
Met zijn Ziggo analyse ben ik het ook wel eens. En het fanboy gedrag zo hier en daar is ook vervelend.quote:Op vrijdag 27 deoktober 2017 10:47 schreef m0ridin het volgende:
[..]
Tja, kan best wezen maar als zo iemand dan alsnog dingen opschrijft die kloppen moet je dat toch ook toe kunnen geven?
Again, sommige punten ben ik het gewoon wel mee eens... Anderen totaal niet.
Was ook pissed toen Max die straf kreeg, maar we zijn nu bij de volgende race. Vraag me ook af hoe heftig de reacties waren geweest als het een terugzetten van 4 naar 5 had betekend ipv verliezen van een podium plek
True, maar volgens mij had ik dat ook benoemd in mijn reactie... (Wat betreft die opvliegerigheid). Anyway, alles wat blind is (vanwege hekel hebben aan of blinde liefde voor) is gewoon bagger...quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Met zijn Ziggo analyse ben ik het ook wel eens. En het fanboy gedrag zo hier en daar is ook vervelend.
Maar zijn analyse van een opvliegerige Max slaat nergens op, natuurlijk.
Connelly zou van zijn functie ontheven moeten worden en dat had al na die kwestie in Japan moeten gebeuren. Als er een zaak duidelijk moet zijn is dat stewards niet voor aanklager, rechter en beul gaan functioneren. Het is te gek voor woorden dat je een team gaat vragen een aanklacht in te dienen en een onderzoek in te stellen. Dan is de uitslag natuurlijk al op voorhand bepaald. En dat gaat niet alleen om Max maar het vertrouwen in een steward waarvan je moet verwachten dat hij in alle eerlijkheid handeld.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:16 schreef aesop het volgende:
Het lijkt er nu op dat alles met een sisser afloopt. max is terug in zijn hok, de FIA heeft zijn gelijk gehaald, Whiting heeft zijn excuses en we gaan vrolijk verder.
Maar wat blijft wringen is Conolly die de schijn tegen heeft, gezien zijn bezoek aan de Mercedespitbox in Japan, en Max die een strafpunt krijgt zonder precedent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |