Dat is waar. Makkelijk ipv kwaliteit.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:37 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Elke klacht over de nep kleine gruter is een terechte klacht. De grootste boeven die de lokale middenstand van eenmanszaakjes op elke hoek van de straat,in welke willekeurige stad ook, de nek hebben omgedraaid .
Buurrrpppquote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:16 schreef Chewie het volgende:
[..]
Ah je bent aan het proberen nog dommer over te komen en even de link van het VK artikel aanklikken was je al teveel zeker want daar hebben ze het over Amsterdam.
Dat jij alleen op de hoogte bent van scanpistolen toont toch wel je domheid aan zeker als je ook nog in al je stupiditeit uit de hoogte denkt te kunnen doen
3 minuutjes per keer * 3 keer per week * 50 weken per jaar = toch weer zo'n 450 minuten oftewel 7,5 uur die je niet verspilt aan in de rij staan bij de kassa.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet zo, alles moet maar snel. Ik ga liever voor comfort. Liever lui dan moe, als je het op een dag moet hebben van die 3 minuutjes tijdwinst doe je sowieso iets verkeerd.
Als je blijkbaar zo ontzettend bewust met je tijd wil omgaan, kun je ook wel ophouden met tanden poetsen en een kunstgebit nemen. Kost ook minuten per dag. En wat doe je dan nog hier, beetje je tijd verdoen met fokken? Zonde van je tijd man. Je had in al die tijd die je had kunnen besparen al minstens drie vreemde talen kunnen leren.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
3 minuutjes per keer * 3 keer per week * 50 weken per jaar = toch weer zo'n 450 minuten oftewel 7,5 uur die je niet verspilt aan in de rij staan bij de kassa.
Kom op man, onder welke steen leef jij? Nooit van een Tamoil of Tango gehoord waarbij je ca. 9 cent per liter korting krijgt op de adviesprijzen?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:34 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Welke korting is dat dan?
Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Ik heb in ieder geval nog nooit korting gehad bij een tankstation.
Ik kan het je zelfs nog sterker vertellen.
Broodroof.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:43 schreef Pharkus het volgende:
Kijk jullie eens trots het werk doen van de kassamiepjes!
Frikandelbroodjes niet altijd in de bonus ?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 19:49 schreef RickoKun het volgende:
Ik gebruik dat zelfscannen niet. Die persoonlijke bonus werkt niet met zelfscannen
Dat is in het begin. Als het straks op grote schaal is ingevoerd en ingeburgerd hoeven daar een stuk minder mensen te staan.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:55 schreef FL_Freak het volgende:
Leuk die zelfscan, maar er staan altijd van die AH mensen bij dus kun je net zo goed de kassa houden.
Bij de Jumbo naast mijn werk is het dan niet zo handig, daar moet je alsnog je scan apparaat afgeven aan een cassiere en dan afrekenen, gewone kassa gaat daar vaak snellerquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:10 schreef Nielsch het volgende:
Prima toch al die domme schapen die niet durven te scannen. Die kunnen dan lekker een half uur in de rij gaan staan terwijl ik direct doorloop naar de scanner.
Dit is volgens mij zo'n zelfscanner op het einde van de winkel waar je ook zelf kan afrekenen. Zo'n handscanner is wat anders.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:21 schreef Chewie het volgende:
[..]
Bij de Jumbo naast mijn werk is het dan niet zo handig, daar moet je alsnog je scan apparaat afgeven aan een cassiere en dan afrekenen, gewone kassa gaat daar vaak sneller
Nee bij die Jumbo gaat het echt om handscanners, waarom ze het daar zo geregeld hebben snap ik ook niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:23 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit is volgens mij zo'n zelfscanner op het einde van de winkel waar je ook zelf kan afrekenen. Zo'n handscanner is wat anders.
Vast maar daar heb ik het dus niet over en TS ook niet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Nee bij die Jumbo gaat het echt om handscanners, waarom ze het daar zo geregeld hebben snap ik ook niet.
A zemmel waz met jou.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 09:49 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes niet altijd in de bonus ?
Gaat wel achteruit weer op service. Er is namelijk geen medewerker die jou helpt. Vroeger stonden er ook speciaal mensen op de fruitafdeling om voor jou appels, peren of druiven in een papieren zak te doen. Dat was nog n’s service! Helaas wordt er tegenwoordig om goedkoper uit te zijn als winkel, steeds minder personeel ingezet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:11 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat is in het begin. Als het straks op grote schaal is ingevoerd en ingeburgerd hoeven daar een stuk minder mensen te staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |