quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:30 schreef aloa het volgende:
Ik gebruik altijd de zelfscan kassa. Wat is het probleem?
gaat veel sneller idd. Je kan controle krijgen idd, maar als je het goed hebt gedaan is er niks aan de hand.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:33 schreef Sigaartje het volgende:
Scannen is perfect! Ik doe dat altijd, scheelt zo enorm veel tijd.
Je kunt tijdens het inladen al in tassen inpakken. Je zet de tassen open in je kar en scant en smijt het erin. Zo raus je door de supermarkt en voor het afrekenen hoef je niet in de rij te staan.
Wel:
De allereerste keer krijg je direct controle. Dan halen ze een grote scanner door je tassen, zo gebeurd.
Je krijgt zo om de tien keer controle.
Als je een keer iets vergeten bent te scannen, doen ze niet moeilijk, maar je krijgt zeker de opvolgende twee a drie keer controle. (Een keer meegemaakt, vergeten een mango te scannen, ik had er een streepjescode opgeplakt, daar gaat het meeste fout, bij het fruit)
Nee helemaal niet, de tijd bespaar je door:quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb juist altijd het idee dat dat zelfscannen langzamer gaat.
Ik loop eigenlijk altijd alleen met een mandje, dan vind ik zo’n lompe scanner erbij best onhandig. En vaak staan er toch geen rijen bij de kassa op het tijdstip dat ik boodschappen doe.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:42 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nee helemaal niet, de tijd bespaar je door:
1. direct alles in je tas te doen
2. je niet in de rij hoeft te staan achter de kassa. Want je hebt altijd bejaarden die het vertikken om te scannen, daar hebben wij voordeel bij, die oudjes staan in de rij met hun koekjes en melk.
Wat Sigaartje zegt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:40 schreef Caland het volgende:
Ik heb juist altijd het idee dat dat zelfscannen langzamer gaat.
Je vrouw is niet bijster snugger als ze niet in staat is om VMBO-werk voor 16-jarigen te verrichten. Waarschijnlijk wilde ze het gewoon jatten.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:46 schreef GM78 het volgende:
Een paar weken terug was mijn vrouw vergeten een pak maandverband van ¤1,50 te scannen, en natuurlijk gelijk een steekproef![]()
Kun je alles weer uitpakken bij een normale kassa, inclusief de priemende blikken in de rug van de mensen achter je
Waterige tomaten? Je kunt ze tegenwoordig beter in blik kopenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:48 schreef zovty het volgende:
De supermarkt douwt je al jaren bruinbrood door je strot dat dat niet is. Plofkip erachteraan, platgespoten groenten, waterige tomaten, leverancies worden uitgeknepen, maar meneer maakt zich druk om de manier van afrekenen.
Je moet volkoren kopen bij de warme bakker. AH brood is slecht, en als je bruin brood koopt weet je niet wat er in zit. Volkoren is wettelijk geregeld.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:48 schreef zovty het volgende:
De supermarkt douwt je al jaren bruinbrood door je strot dat dat niet is. Plofkip erachteraan, platgespoten groenten, waterige tomaten, leverancies worden uitgeknepen, maar meneer maakt zich druk om de manier van afrekenen.
Jij maakt er een point van, want weer klopt je verhaal niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:53 schreef Caland het volgende:
En als je alcohol koopt moet er dus alsnog een medewerker komen
Whats the point
Laat lekker zo’n miep dat doen
Dan nog vind ik het teveel nadelen hebben om die hooguit paar minuten voor een kassa te wachten.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:55 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Jij maakt er een point van, want weer klopt je verhaal niet.
Er staat een medewerkster bij de balie en kijkt vanaf afstand. Als je er niet als puber uitziet kun je gelijk door, gaat heel snel.
Dan koop je niet bij Albert Heijn. Het leven is zo simpel.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:48 schreef zovty het volgende:
Dan doe je het niet. Het leven is zo simpel.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het teveel nadelen hebben om die hooguit paar minuten voor een kassa te wachten.
Als je er niet als puber uitziet... bedoel je pauper? Pubers halen wat blikjes drinken en een broodje, vaak betalen ze dat met hun zakgeld omdat ze geen geld op de rekening hebben... En zelfs paupers worden niet altijd gecontroleerd.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:55 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Jij maakt er een point van, want weer klopt je verhaal niet.
Er staat een medewerkster bij de balie en kijkt vanaf afstand. Als je er niet als puber uitziet kun je gelijk door, gaat heel snel.
Ik doe het dan ook niet omdat als je voor jezelf boodschappen doet het totaal niet sneller is.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:58 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dan doe je het niet. Het leven is zo simpel.
Bijna Hitler?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:35 schreef spijkerbroek het volgende:
'Albert Heijn' is een anagram van 'Bejna Hitler', het zwakzinnige zusje van Adolf.
Vergeet de koopzegels nietquote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:12 schreef junkiesietze het volgende:
Ze kunnen de normale kassa's ook sneller maken door niet van die domme kutspaaracties te hebben.
Heeft u een bonuskaart?
Wilt u zegels?
Wilt u pannenpunten?
Wilt u ovenschaalzegels?
Wilt u sparen voor een dagje uit?
Wilt u de bon?
Als ze DAAR nou een aparte kassa voor maken
Gisteren stond ik in de rij achter een vrouw die haar boodschappen in tweeën had verdeeld, waarschijnlijk was het ene deel voor haar en het andere voor haar werk ofzo. De vrouw rekent eerst haar eigen boodschappen af en weigert alle zegels en bonnen. Vervolgens rekent ze haar andere deel af en het meisje vraagt wéér precies hetzelfde.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:12 schreef junkiesietze het volgende:
Ze kunnen de normale kassa's ook sneller maken door niet van die domme kutspaaracties te hebben.
Heeft u een bonuskaart?
Wilt u zegels?
Wilt u pannenpunten?
Wilt u ovenschaalzegels?
Wilt u de bon?
Het zijn juist die zegels die maken dat de zelfscan toch weer langer duurt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:12 schreef junkiesietze het volgende:
Heeft u een bonuskaart?
Wilt u zegels?
Wilt u pannenpunten?
Wilt u ovenschaalzegels?
Wilt u de bon?
Misschien moet ze het gewoon vragen van de baas. Doe eens gek.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:16 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Gisteren stond ik in de rij achter een vrouw die haar boodschappen in tweeën had verdeeld, waarschijnlijk was het ene deel voor haar en het andere voor haar werk ofzo. De vrouw rekent eerst haar eigen boodschappen af en weigert alle zegels en bonnen. Vervolgens rekent ze haar andere deel af en het meisje vraagt wéér precies hetzelfde.![]()
Heel de rij stond daar echt van![]()
![]()
Ik zeg meestal bij de kassamieps eerste vraag al " nee ik hoef niks dankje"quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:16 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Gisteren stond ik in de rij achter een vrouw die haar boodschappen in tweeën had verdeeld, waarschijnlijk was het ene deel voor haar en het andere voor haar werk ofzo. De vrouw rekent eerst haar eigen boodschappen af en weigert alle zegels en bonnen. Vervolgens rekent ze haar andere deel af en het meisje vraagt wéér precies hetzelfde.![]()
![]()
Met koopzegels is dat niet vreemdquote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:16 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
![]()
Je moet je klanten een beetje kunnen aanvoelen toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:19 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Misschien moet ze het gewoon vragen van de baas. Doe eens gek.
Meid...quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:19 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ik zeg meestal bij de kassamieps eerste vraag al " nee ik hoef niks dankje"
en dan NOG komen de spaart u dit en spaart u dat vragen. zo irritant.
Je wordt als bliepmiep toch niet betaald om na te denken?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:21 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Je moet je klanten een beetje kunnen aanvoelen toch?
och, je moest eens wetenquote:
Of wanneer je boodschappen 5 euro zijn, je een briefje van tien geeft en ze dat vervolgens gaan invoeren om te kijken hoeveel wisselgeld ze moeten teruggeven.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:22 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Je wordt als bliepmiep toch niet betaald om na te denken?
Nee, Bejna.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |