abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_174666814
De supermarkt douwt je al jaren bruinbrood door je strot dat dat niet is. Plofkip erachteraan, platgespoten groenten, waterige tomaten, leverancies worden uitgeknepen, maar meneer maakt zich druk om de manier van afrekenen.
pi_174666852
Op de basisschool, twintig jaar geleden (!) werd er al aangegeven dat de banen overgenomen gaan worden door automatisering. Dit is dus geen nieuws. Wel bloedirritant, niet alleen voor de banen, maar ook de mensen die wel een normale kassa met medewerker zien.
pi_174666887
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:48 schreef zovty het volgende:
De supermarkt douwt je al jaren bruinbrood door je strot dat dat niet is. Plofkip erachteraan, platgespoten groenten, waterige tomaten, leverancies worden uitgeknepen, maar meneer maakt zich druk om de manier van afrekenen.
Waterige tomaten? Je kunt ze tegenwoordig beter in blik kopen ;)
pi_174666899
Sommige verhalen hier kloppen hier niet.

Bij de AH staat er een rek met scanners direct bij de ingang en daar pak je eentje uit via je bonuskaart. En dan gaan met die banaan. Bij het afrekenen is een soort klantendienstbalie.
Je hebt dan gewoon je boodschappentassen vol en rekent automatisch af bij een betaalpaal. Als je controle krijgt, gaat een medewerker met een eigen scanner je boodschappentassen even snel door, duurt een paar seconden. Dat ding gaat piepen als je niet iets gescand hebt.
Je moet dan alles uitpakken bij die klantenservicebalie.

Het is niet zo dat je alles op het eind moet scannen, dat doe je tijdens het boodschappendoen en als je in je kladden gegrepen wordt is het niet zo dat je naar een gewone kassa moet. Je komt bij een aparte balie, waar de medewerkster alles scant en je dan te horen krijgt wat je fout hebt gedaan. Als het iets simpels is, is er alsnog niets aan de hand. Maar ja, dat kost tijd natuurlijk.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_174666923
En als je alcohol koopt moet er dus alsnog een medewerker komen

Whats the point

Laat lekker zo’n miep dat doen
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174666927
quote:
Je moet volkoren kopen bij de warme bakker. AH brood is slecht, en als je bruin brood koopt weet je niet wat er in zit. Volkoren is wettelijk geregeld.
pi_174666953
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:53 schreef Caland het volgende:
En als je alcohol koopt moet er dus alsnog een medewerker komen

Whats the point

Laat lekker zo’n miep dat doen
Jij maakt er een point van, want weer klopt je verhaal niet.
Er staat een medewerkster bij de balie en kijkt vanaf afstand. Als je er niet als puber uitziet kun je gelijk door, gaat heel snel.
pi_174666978
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:55 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Er staat een medewerkster bij de balie en kijkt vanaf afstand. Als je er niet als puber uitziet kun je gelijk door, gaat heel snel.
Dan nog vind ik het teveel nadelen hebben om die hooguit paar minuten voor een kassa te wachten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174666990
En die paar minuten ben je ook wel weer kwijt met het scannen van die producten
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_174666996
quote:
Dan koop je niet bij Albert Heijn. Het leven is zo simpel.
pi_174667005
quote:
1s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan nog vind ik het teveel nadelen hebben om die hooguit paar minuten voor een kassa te wachten.
Dan doe je het niet. Het leven is zo simpel.
pi_174667019
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:55 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Als je er niet als puber uitziet... bedoel je pauper? Pubers halen wat blikjes drinken en een broodje, vaak betalen ze dat met hun zakgeld omdat ze geen geld op de rekening hebben... En zelfs paupers worden niet altijd gecontroleerd.
pi_174667020
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:58 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dan doe je het niet. Het leven is zo simpel.
Ik doe het dan ook niet omdat als je voor jezelf boodschappen doet het totaal niet sneller is.

Als je een hele kar vol hebt kan ik me er nog wel iets bij voorstellen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 26 oktober 2017 @ 11:03:12 #39
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_174667069
Ik wacht op een systeem waarmee je met je karretje door een poortje rijdt en dan alles automatisch is gescand. Beetje zoals ze bij de Nespresso winkels hebben.

Maar op zich werkt dat zelfscan systeem van de AH wel prima.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_174667096
Nog maar 1 keer dingen door je handen laten gaan, ipv 3 keer. Snap niet dat mensen (zeker met hele karren) nog steeds bij de normale kassa afrekenen...
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_174667110
Nu kan je wel beter stelen.
pi_174667116
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 10:35 schreef spijkerbroek het volgende:
'Albert Heijn' is een anagram van 'Bejna Hitler', het zwakzinnige zusje van Adolf.
Bijna Hitler?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_174667132
Ik vraag mij af of het ook daadwerkelijk sneller is. Vorige week ging ik boodschappen doen bij de Jumbo met de zelfscanner. Nu moet ik zeggen dat ik dat niet vaak doe omdat de supermarkt bij mij in de buurt geen zelfscanner heeft, dus het zal deels ook wel een beetje onervarenheid zijn, maar ik had niet het idee dat het sneller ging dan een gewone kassa. Bij elk product moet je weer even stil staan om die barcode te zoeken, je moet groente en fruit zelf afwegen om te stickeren en je hebt alsnog de kans dat er een steekproef wordt gedaan waardoor je alsnog evenveel tijd kwijt bent als wanneer je in de rij zou staan.

Wat ik wel een voordeel vind is dat je totaalbedrag op dat ding te zien is en je daar tijdens het boodschappen doen rekening mee kunt houden. Het gebeurt mij nog weleens dat ik onaangenaam verrast word bij de kassa. :')
pi_174667158
Ze zijn inderdaad bezig met zo'n systeem. Dan hoef je alleen je boodschappen in te pakken tijdens je rit door de supermarkt en aan het eind te pinnen. Dan is het probleem ook direct opgelost van moeders die broodjes en snoep in hun de handen drukken van hun kinderen (daarom bleren de kinderen zo) en niet afrekenen. Ik heb dat vaker gezien.
Soms keren de tijd van de flippo's terug als ik zie dat er zakken snickertjes en marsen zijn opgengerukt in de schappen.
  donderdag 26 oktober 2017 @ 11:12:31 #45
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_174667242
Ze kunnen de normale kassa's ook sneller maken door niet van die domme kutspaaracties te hebben.

Heeft u een bonuskaart?
Wilt u zegels?
Wilt u pannenpunten?
Wilt u ovenschaalzegels?
Wilt u sparen voor een dagje uit?
Wilt u de bon?

Als ze DAAR nou een aparte kassa voor maken ^O^
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_174667265
quote:
15s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:12 schreef junkiesietze het volgende:
Ze kunnen de normale kassa's ook sneller maken door niet van die domme kutspaaracties te hebben.

Heeft u een bonuskaart?
Wilt u zegels?
Wilt u pannenpunten?
Wilt u ovenschaalzegels?
Wilt u de bon?

Vergeet de koopzegels niet :D
pi_174667302
Zelfscan is geweldig.

Maar ik ga meestal naar de Jumbo. Daar hoef je geen klantenkaart mee te nemen om überhaupt van de zelfscan gebruik te kunnen maken, en reken je gewoon af bij een kassa.

En lach maar om koopzegels. Die dingen leveren een stuk meer rendement op dan je spaarrekening.

Ik begrijp de vergelijking met Dolfje niet helemaal, trouwens.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_174667308
quote:

Heeft u een bonuskaart?
Wilt u zegels?
Wilt u pannenpunten?
Wilt u ovenschaalzegels?
Wilt u de bon?

Gisteren stond ik in de rij achter een vrouw die haar boodschappen in tweeën had verdeeld, waarschijnlijk was het ene deel voor haar en het andere voor haar werk ofzo. De vrouw rekent eerst haar eigen boodschappen af en weigert alle zegels en bonnen. Vervolgens rekent ze haar andere deel af en het meisje vraagt wéér precies hetzelfde. :')

Heel de rij stond daar echt van :') :') :')
  donderdag 26 oktober 2017 @ 11:18:13 #49
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_174667334
quote:

Heeft u een bonuskaart?
Wilt u zegels?
Wilt u pannenpunten?
Wilt u ovenschaalzegels?
Wilt u de bon?

Het zijn juist die zegels die maken dat de zelfscan toch weer langer duurt.

Heb je alles mooi snel afgerekend mag je nog eens twee minuten bij de balie wachten om op je zegels te wachten.
Op zaterdag hebben ze hier af en toe een aparte medewerker staan die zegeltjes/kaartjes uitdeelt. Dan is het wel weer oké.
pi_174667356
quote:
0s.gif Op donderdag 26 oktober 2017 11:16 schreef Bananenpap het volgende:

[..]

Gisteren stond ik in de rij achter een vrouw die haar boodschappen in tweeën had verdeeld, waarschijnlijk was het ene deel voor haar en het andere voor haar werk ofzo. De vrouw rekent eerst haar eigen boodschappen af en weigert alle zegels en bonnen. Vervolgens rekent ze haar andere deel af en het meisje vraagt wéér precies hetzelfde. :')

Heel de rij stond daar echt van :') :') :')
Misschien moet ze het gewoon vragen van de baas. Doe eens gek.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')