zoals?quote:
Cheers Geerd.quote:
nog witlof gegeten?quote:
ah cool.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 00:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Yes vanmiddag boodschappen gedaan !! Gaan we morgen eten..
Ben benieuwd wat je er van bakt.quote:
Lol.quote:
Geen chikie die even een avondsnackie voor je heeft gemaakt waarna jij haar trakteert op een avond snackie >?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 01:43 schreef Dagoduck het volgende:
Weer alle tijd om te posten op FOK!
Nope, maar mijn kat is wel blij me weer te zien.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 01:47 schreef Geerd het volgende:
[..]
Geen chikie die even een avondsnackie voor je heeft gemaakt waarna jij haar trakteert op een avond snackie >?
Aahquote:Op donderdag 26 oktober 2017 01:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nope, maar mijn kat is wel blij me weer te zien.
Je hebt gelijk, tijd voor een biertje.quote:
mij te vroegquote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:59 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, tijd voor een biertje.
Glaasje kindercola dan?quote:
Ook prima ja, glaasje koude melk.quote:
HEERLIJKquote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ook prima ja, glaasje koude melk.
Wie?quote:
_--_quote:
Minimaal een perm ban?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
_--_
Kijk maar, hij heeft een streep door zijn naam.
Lekker, met jou?quote:
ik moet zeggen dat deze gedachte mij wel te binnen schoot, maar geen idee wat murp er eigenlijk van denkt, dat sc daar onwenselijk is of niet? Als het ongewenst is vind ik er weinig aan.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
Nou, iedereen weer terug naar dodetopicspel dan maar?
Boh, genieten.quote:
Gewoon doen, zien we wel wat er gebeurt. De wereld vergaat niet als hij het afkeurt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat deze gedachte mij wel te binnen schoot, maar geen idee wat murp er eigenlijk van denkt, dat sc daar onwenselijk is of niet? Als het ongewenst is vind ik er weinig aan.
Dat hele topic is alleen maar slow chatquote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat deze gedachte mij wel te binnen schoot, maar geen idee wat murp er eigenlijk van denkt, dat sc daar onwenselijk is of niet? Als het ongewenst is vind ik er weinig aan.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:13 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon doen, zien we wel wat er gebeurt. De wereld vergaat niet als hij het afkeurt.
Dan maar weer proberen?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:14 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat hele topic is alleen maar slow chatAlleen zijn de meeste slowchatters weg en is het 'hoi' 'eh' 'sow'
Ze is nog aan het makenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:18 schreef Geerd het volgende:
Waar is de ovenschotel van borrelnootje trouwens !!!
je had gemist geworden hoor, maak je geen zorgen.quote:
Dan moet je hier wezenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:18 schreef Pharkus het volgende:
Ik kom hier voor de SC, screw de punten
Op zijn nazi forum denk.quote:
Dan zijn ze verifiedquote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:13 schreef FlippingCoin het volgende:
wat is dat blauwe vinkje bij sommige gebruikers trouwens?
Raar?quote:
Mods moeten dat sowieso.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Raar?![]()
Wat is de meerwaarde daarvan dan? Zoals met bekende mensen op youtube en zo?
Met irl gegevens? Maar ik zie users het ook hebben.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mods moeten dat sowieso.
Ja, die kunnen dat ookquote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Met irl gegevens? Maar ik zie users het ook hebben.
Die hebben serieus een brief naar Danny gestuurd of zo?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, die kunnen dat ook
kopie van id/paspoort.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:21 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die hebben serieus een brief naar Danny gestuurd of zo?
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
kopie van id/paspoort.
Waarom niet?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
![]()
Wtf ik dacht dat dit niet eens mocht.
Tsja, dat weet ik ook niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
oké maar duidelijk.
zie de meerwaarde nog niet maar goed.
Ik vind het ook maar een beetje raar. Maar goed, ik had toch al geen behoefte/tijd om mod te worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:30 schreef FlippingCoin het volgende:
oké maar duidelijk.
zie de meerwaarde nog niet maar goed.
je zou een goede zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een beetje raar. Maar goed, ik had toch al geen behoefte/tijd om mod te worden.
Nou ja van mods is het nog tot daar aan toe, maar random users.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind het ook maar een beetje raar. Maar goed, ik had toch al geen behoefte/tijd om mod te worden.
Was een geintje.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:12 schreef devzero het volgende:
_--_ ?
Ik zie een hoop streepjes maar niet _--__
Nee.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:10 schreef hemarookworst het volgende:
Nou, iedereen weer terug naar dodetopicspel dan maar?
Alleraardigst.quote:
Nee, daarom.quote:
Ojee wat een groot gemisquote:
Dan ben ik benieuwd naar de achterliggende redenen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:44 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ja van mods is het nog tot daar aan toe, maar random users.
mail fokquote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar de achterliggende redenen.
Ja, zal ik een random user met vinkjes lokquoten voor een reactie?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd naar de achterliggende redenen.
Lolquote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Geen foto van je pener sturen als identificatie aan de mod
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:50 schreef hemarookworst het volgende:
Heb twee mckroket besteld.
Toen dacht ik: oei daar ga ik morgen op de plee spijt krijgen.
Heb ik het tussen twee sneetjes volkorenbrood gedaan.
Nu zit ik iig wel goed vol
Valt mee. 2 mckroket en 4 sneetjes volkorenbrood. (elk mckroket twee he)quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:52 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lol, en is dat niet wat weinig?
Die zijn toch klein?
ja bij jou is dat genoeg identificatie ja.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Zoals iedere noob wel eens naar yvonne gestuurd, maar dat leverde me ook geen vinkje opquote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:52 schreef hemarookworst het volgende:
Oh ja, die normale broodje vullen ook niet natuurlijk.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee. 2 mckroket en 4 sneetjes volkorenbrood. (elk mckroket twee he)
ONZ / Het Dodetopicspel #450 Nieuw topicquote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:48 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ojee wat een groot gemis
Ik kom wel ergens tegen #450 terug ofzo
Ja, maar dat was blijkbaar geopend door iemand die niet kan tellenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:54 schreef devzero het volgende:
[..]
ONZ / Het Dodetopicspel #450 Nieuw topic
te laat
ja voor mensen die goed kunnen tellen moet je in MEN zijn hoor.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar dat was blijkbaar geopend door iemand die niet kan tellen
Ja gebeurd soms, probeer je browser even opnieuw op te starten.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
EY GODVERDOMME WAT IS ER MET DIE QUOTE NOTIFICATIES. IK KRIJG ZE OOK TERWIJL IK IN DIT TOPIC WORDT GEQUOTE .......!!!!!!!!!!!!!!
Ipv een passport copy opsturen naar Danny, misschien een simpele IQ test bij het creëren van je account.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:55 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja, maar dat was blijkbaar geopend door iemand die niet kan tellen
dat was gister ook al zoquote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gebeurd soms, probeer je browser even opnieuw op te starten.
doe eens rustigquote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:56 schreef hemarookworst het volgende:
EY GODVERDOMME WAT IS ER MET DIE QUOTE NOTIFICATIES. IK KRIJG ZE OOK TERWIJL IK IN DIT TOPIC WORDT GEQUOTE .......!!!!!!!!!!!!!!
of zet je computer uit !@!!!111einz!!quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja gebeurd soms, probeer je browser even opnieuw op te starten.
dan kan ik niet meer lachen om domme users als die worden weggefilterdquote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Ipv een passport copy opsturen naar Danny, misschien een simpele IQ test bij het creëren van je account.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:58 schreef devzero het volgende:
[..]
of zet je computer uit !@!!!111einz!!![]()
Goed punt.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan ik niet meer lachen om domme users als die worden weggefilterd
om mij lachen.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 17:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
dan kan ik niet meer lachen om domme users als die worden weggefilterd
Sowiesoquote:
ja jammer dat ze al een vriend heeft anders had ik er aan je uitgehuwd.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
je zusje was wel een echte turn on
ja bij mij is ze in goede handen. hoe dicht bij de nul is ze?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja jammer dat ze al een vriend heeft anders had ik er aan je uitgehuwd.
zeven lichtjaren, lekker jong nogquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja bij mij is ze in goede handen. hoe dicht bij de nul is ze?
waarom haat je op murp?quote:
Bij ons huwelijk zal ik me aan je voorstellenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:01 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
ja jammer dat ze al een vriend heeft anders had ik er aan je uitgehuwd.
veeg veegquote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:04 schreef hemarookworst het volgende:
Oei de murpbezem erdoorheen hier
Klinkt serieus. Is je floppy zo traag?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:07 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga ff alles opnieuw opstarten. Gewoon alles! Incl hele huis en je moer. Tot over uur ofzo
Nou ik zit nu een boek te lezen, maar daarin beslist een vent gewoon doodleuk dat iemand uitgehuwd wordt aan een vent omdat die wel handig is voor hem.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Bij ons huwelijk zal ik me aan je voorstellen
Je volgt het vak "Intro tot Europese vorstenhuis geschiedenis"?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ik zit nu een boek te lezen, maar daarin beslist een vent gewoon doodleuk dat iemand uitgehuwd wordt aan een vent omdat die wel handig is voor hem.
Nee, gaat over een Iraanse famile.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Je volgt het vak "Intro tot Europese vorstenhuis geschiedenis"?
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik hang deze wel even in de OP
[ afbeelding ]
Hee, een mod zonder het verified vinkje. Nou kan ik nog niet vragen wat de bedoeling ervan is.quote:
Mét toch?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 18:17 schreef devzero het volgende:
[..]
Hee, een mod zonder het verified vinkje. Nou kan ik nog niet vragen wat de bedoeling ervan is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |