SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Je hebt nu een ezelsbruggetjequote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een artiest die ik nooit kan onthouden.
Onthou jij überhaupt ooit wel eens een artiest?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
Het is in ieder geval een artiest die ik nooit kan onthouden.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
If people could read my mind, I would get punched in the face..... a lot
Je wilt niet weten wat ik nu denkquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
If people could read my mind, I would get punched in the face..... a lot
Ohquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik nu denk
Goed punt wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Onthou jij überhaupt ooit wel eens een artiest?
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:30 schreef Koen66 het volgende:
Gordon Lightfoot doet me altijd aan Alf denken
Hehe, ja die ookquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik denk ook vaak als ik iemand hoor praten:
==
I wanna high five you
With a chair
In your face
==
Heeft ook harige voeten.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:30 schreef Koen66 het volgende:
Gordon Lightfoot doet me altijd aan Alf denken
Als Melting hem een keer draait, ga ik waarschijnlijk Frodo zeggen.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:31 schreef livelink het volgende:
Als Melting hem een keer draait, ga ik waarschijnlijk Frodo zeggen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Als Melting hem een keer draait, ga ik waarschijnlijk Frodo zeggen.
Vrije vertaling: :quote:
Omdat ik die gister in de Jumbo hoordequote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Vrije vertaling: :
Waarom kiest Oscar er voor om Frank Boeijen draaien?
Ik hoop dat je de maand voor Kerst niet naar de supermarkt gaat...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat ik die gister in de Jumbo hoorde
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de maand voor Kerst niet naar de supermarkt gaat...
* OscarMopperkont heeft wel kerstshows gedaanquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kerstliedjesquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Helemaal voor jezelf alleen waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh, en een keer Last Christmas 25x achter elkaar gedraaid
Nee, waren nog best wat luisteraarsquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Helemaal voor jezelf alleen waarschijnlijk
Zijn leuk, maar nietquote:
Dat zou ik niet volhouden. Ik heb wel eens zo'n 25x achter elkaar Happy geluisterd (er was zo'n 24-uursclip die best verslavend was).quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, waren nog best wat luisteraars
Deze beter dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zijn leuk, maar niet
1) de hele dag door;
2) de geijkte Mariah Scary en aanverwante nummers.
Heeft een DJ een keer gedaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh, en een keer Last Christmas 25x achter elkaar gedraaid
Ken ik nietquote:
Tsja, als je Durwood Douche niet kent, dan snap ik dat dit je ook niet zoveel zegtquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ken ik niet![]()
Ik zat meer te denken aan:
Heather Nova - Always Christmas
Pogues - Fairytale of NY
Mike Oldfield - In dolce jubilo
Eels - Christmas is going to the dogs
etc
* OscarMopperkont had beter Let's Spend the Night Together op kunnen zetten na Skin Tradequote:
Get a room ofzo..quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont had beter Let's Spend the Night Together op kunnen zetten na Skin Trade
Hotel, motel, Holiday Inn?quote:
Just a little Xmas blowjobquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, als je Durwood Douche niet kent, dan snap ik dat dit je ook niet zoveel zegt
Ik kijk naar de tags en denk:quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik kan dit nummer niet meer los zien van de top2000
Er staat geen Variousquote:
Ik weet even niet of ik Various nou erger vind dan Avond of niet...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er staat geen Various
Avond
Ach, dat laatste uur luistert er toch geen hond meer...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vond Avond best een redelijk nummer tot de Top2000 ermee aan de haal ging.
Het hele idee staat me tegen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Ach, dat laatste uur luistert er toch geen hond meer...
Logisch met die eeuwige top 3 en coldplay en claudiaquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel. Traditie inmiddels. Toen ik nog O&N bij m'n ouders vierde steevast elkaar schreeuwend gelukkig nieuwjaar toewensen tijdens Bohemian Rhapsody omdat de Chinezen weer eens te vroeg waren begonnen met hun honderdmiljoenkloteklappersquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anderhalve maand te vroeg ongeveer.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wel. Traditie inmiddels. Toen ik nog O&N bij m'n ouders vierde steevast elkaar schreeuwend gelukkig nieuwjaar toewensen tijdens Bohemian Rhapsody omdat de Chinezen weer eens te vroeg waren begonnen met hun honderdmiljoenkloteklappers
In de beginne vond ik de Top2000 nog wel leuk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het hele idee staat me tegen.
Precies.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de beginne vond ik de Top2000 nog wel leuk.
Spontaan, origineel, gevarieerd, op Fok een leuke topicreeks met echte liefhebbers.
Dat werd in de loop der jaren steeds minder.
Gemanipuleerd, gehyped, oude parels vallen steeds meer weg, brallers in het Top2000 topic.
Kortom, z'n doel voorbij geschoten.
Been there, done that...
Top 4000 topic maken voor de Top 4000 van Radio 10quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Spontaan, origineel, gevarieerd, op Fok een leuke topicreeks met echte liefhebbers.
Gemanipuleerd, gehyped, oude parels vallen steeds meer weg, brallers in het Top2000 topic.
Been there, done that...
Zo was het natuurlijk onmogelijk om die song goed te leren kennen...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wel. Traditie inmiddels. Toen ik nog O&N bij m'n ouders vierde steevast elkaar schreeuwend gelukkig nieuwjaar toewensen tijdens Bohemian Rhapsody omdat de Chinezen weer eens te vroeg waren begonnen met hun honderdmiljoenkloteklappers
Ik luister eigenlijk ook alleen maar vanwege de topicreeks op Fokquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Been there, done that...
Top 4900 voor Radio49.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Top 4000 topic maken voor de Top 4000 van Radio 10
quote:
Ik dus juist niet meer...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk ook alleen maar vanwege de topicreeks op Fok
Ik kijk vooral. Het Top 2000 café. Met name midden in de nacht heerlijk knullig hoe die lui zogenaamd leuk staan te doen met een biertje. En de eeuwige liefdesbetuigingen via sms/twitter/whatsapp/welk medium dan ook. Heerlijke kneuterigheid vind ik hetquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:56 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik luister eigenlijk ook alleen maar vanwege de topicreeks op Fok
* OscarMopperkont z'n berichtje was vorig jaar op TVquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kijk vooral. Het Top 2000 café. Met name midden in de nacht heerlijk knullig hoe die lui zogenaamd leuk staan te doen met een biertje. En de eeuwige liefdesbetuigingen via sms/twitter/whatsapp/welk medium dan ook. Heerlijke kneuterigheid vind ik het
Een topicreeks hoeft voor mij niet, maar dit jaar ga ik wel iets anders luisteren dan de Top 2000...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Top 2000quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kijk vooral. Het Top 2000 café. Met name midden in de nacht heerlijk knullig hoe die lui zogenaamd leuk staan te doen met een biertje. En de eeuwige liefdesbetuigingen via sms/twitter/whatsapp/welk medium dan ook. Heerlijke kneuterigheid vind ik het
Dat is idd af en toe nog wel leuk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
klopt, dat heb ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:59 schreef livelink het volgende:
Ik vind de top2000 nog wel leuk om te luisteren. Een aparte sfeer die week waar ik blij van word. En eerlijk gezegd zou ik heel graag het laatste uur ook luisteren.
Ik zou het niet erg vinden om Oud en Nieuw met een koptelefoon op zou mogen doorbrengen. En dan om middernacht in het topic iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en dan naar bed.
Maar helaas, ik moet me toch sociaal opstellen.
Mijn neef gaat elk jaar met wat vrienden naar het café. En omdat ze uit Drenthe moeten komen, boeken ze meteen de hele dag als het nog kan. En als ze er een uurtje of wat uit moeten, dan gaan ze wat eten om daarna weer bier te gaan drinken in het café. Verschillende DJs herkennen hen al... "Hee! Zijn jullie er ook weer?"quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:58 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont z'n berichtje was vorig jaar op TV
Het is dat je een gezin hebt, inderdaad. Ik doe waar ik zin in heb en als ik geen zin heb in sociaal doen, doe ik het niet.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:59 schreef livelink het volgende:
Ik vind de top2000 nog wel leuk om te luisteren. Een aparte sfeer die week waar ik blij van word. En eerlijk gezegd zou ik heel graag het laatste uur ook luisteren.
Ik zou het niet erg vinden om Oud en Nieuw met een koptelefoon op zou mogen doorbrengen. En dan om middernacht in het topic iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en dan naar bed.
Maar helaas, ik moet me toch sociaal opstellen.
Ik vind het vooral bijzonder om te wie er nou in om 3 uur snachts in dat café staat, en dan na een half uur er al weer uit moetquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:00 schreef Koen66 het volgende:
kan me vorig jaar nog een nacht herinneren dat Oscar probeerde om genoemd te worden in de uitzending
Ik ben er nog geweest in het eerste jaar dat het open was voor het publiek.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
die luister ik ook altijd wel als ik in die weken in de auto zitquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat is de kneuterigheid die ik juist zo leuk vindquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er nog geweest in het eerste jaar dat het open was voor het publiek.
Toen je nog kon blijven hangen zolang je wilde. Er was soms geen hond.
Zwaaien naar de 20 man/vrouw in het topic op Fok...
Nu mag je in de rij gaan staan voor een half uurtje geanimeerd lollig doen.
Mits je een kaartje hebt...
klopt, da's het lot van 'populaire' dingenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er nog geweest in het eerste jaar dat het open was voor het publiek.
Toen je nog kon blijven hangen zolang je wilde. Er was soms geen hond.
Zwaaien naar de 20 man/vrouw in het topic op Fok...
Nu mag je in de rij gaan staan voor een half uurtje geanimeerd lollig doen.
Mits je een kaartje hebt...
Ja, dat half uurtje is echt kansloos...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:01 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral bijzonder om te wie er nou in om 3 uur snachts in dat café staat, en dan na een half uur er al weer uit moet
je had hem nog in de OP gezet toenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
mijn berichtje kwam wel in beeld.
eens kijken of ik die printscreen kan vinden
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je had hem nog in de OP gezet toen
ik vind het altijd jammer als het publiek eruit gegooid wordtquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat is de kneuterigheid die ik juist zo leuk vindMidden in de nacht zelf met een biertje op de bank dat kijken
Volgens mij kan je als je heel snel bent wel meerdere keren een half uur reserveren.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, dat half uurtje is echt kansloos...
Al zag ik sommige jan jokers echt tig keer daar zitten
Kan ook wel een leuke show geven.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik vind het altijd jammer als het publiek eruit gegooid wordt
Ja dat zal best... maar sommigen zaten er echt bijna de hele weekquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je als je heel snel bent wel meerdere keren een half uur reserveren.
Kerst en oud en nieuw zijn de moeilijkste dagen toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:04 schreef livelink het volgende:
Ik heb jarenlang als vrijwilliger bij een SOS Telefonische hulpdienst gewerkt. En daar zochten ze altijd mensen om oudjaarsnacht te draaien. Dus dat heb ik een aantal keren gedaan. En ondanks de heftige gesprekken (vooral die nacht) zijn dat wel de jaarwisselingen waar ik de beste herinneringen aan heb.
En maar niet uiteten willenquote:
vooral bij eenzame mensen komt dat keihard binnenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kerst en oud en nieuw zijn de moeilijkste dagen toch?
Dan speelt eenzaamheid wel een hele grote rol, ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:05 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Kerst en oud en nieuw zijn de moeilijkste dagen toch?
Om naar een DJ achter een glasplaat te kijken...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Volgens mij kan je als je heel snel bent wel meerdere keren een half uur reserveren.
Ik heb alleen met Oud & Nieuw gewerkt ten tijde van de verwachte millennium bug.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb eens met Oud en Nieuw gewerkt op een helpdesk voor een olieverwerkend bedrijf. Niemand belde natuurlijk, dus we zaten lekker aan de champagne en iedereen nam lekkernijen mee. Was gezellig
Aantal jaren gewerkt als klachtbehandelaar voor een internetprovider. Kerst en O&N wordt me ook een beetje teveel als excuus misbruikt. Ik kan er weinig mee.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:08 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb eens met Oud en Nieuw gewerkt op een helpdesk voor een olieverwerkend bedrijf. Niemand belde natuurlijk, dus we zaten lekker aan de champagne en iedereen nam lekkernijen mee. Was gezellig
Dit nummerquote:
Is ook vooral bekend in England, had een paar jaar geleden nog wel een hitje met Lightning Bolt.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
serieus echt nog nooit van gehoord
de omgebouwdequote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
Deze stem klinkt enigszins als Amanda Lear.
Ik heb er geen problemen mee om te werken met Kerst of Oud en Nieuw. Bij de meeste banen is er dan geen donder te doen en je krijgt meer dan normaal uitbetaald.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aantal jaren gewerkt als klachtbehandelaar voor een internetprovider. Kerst en O&N wordt me ook een beetje teveel als excuus misbruikt. Ik kan er weinig mee.
Ik bedoelde eigenlijk door klantenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb er geen problemen mee om te werken met Kerst of Oud en Nieuw. Bij de meeste banen is er dan geen donder te doen en je krijgt meer dan normaal uitbetaald.
ik zit volgende Koningsdag op Lanzarotequote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:16 schreef Zokunen het volgende:
Ik vond het voorheen vervelender om op Koninginnedag te werken.
Dat klinkt als een pensionadoquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zit volgende Koningsdag op Lanzarote
Ik heb een tijdje langs de Herengacht gewerkt. Dat was met Koninginnedag en de Canal Parade best irritant. Véél kabaal dus we konden de klanten nauwelijks meer horen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:16 schreef Zokunen het volgende:
Ik vond het voorheen vervelender om op Koninginnedag te werken.
MET zwarte pietenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje langs de Herengacht gewerkt. Dat was met Koninginnedag en de Canal Parade best irritant. Véél kabaal dus we konden de klanten nauwelijks meer horen.
Maar we zagen wel de intocht van Sinterklaas.
Dat klinkt als Marokkaanquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:18 schreef CindieY het volgende:
Heet dit nummer nu Untitled 1 of heb je je tags niet op orde?
Heb je een vracht white labels?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Dit nummer heet zo.
* OscarMopperkont gaat hierna nog meer nummers draaien die Untitled heten.
Verwarrendquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:19 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]![]()
Dit nummer heet zo.
* OscarMopperkont gaat hierna nog meer nummers draaien die Untitled heten.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek wacht nog steeds op de eerste DJ die Unfinished Symphony ergens in het midden afkapt en dan zegt "tja, liedje was nog niet af".
Sitting on the doch of the bay is ook niet afquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
* spijkerbroek wacht nog steeds op de eerste DJ die Unfinished Symphony ergens in het midden afkapt en dan zegt "tja, liedje was nog niet af".
Ja, dien lekker een klacht in bij de artiestenquote:
Awwwquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:19 schreef livelink het volgende:
Ik moest altijd nachtdienst draaien als de klok een uur terug werd gezet. Elk jaar trapte ik er weer in. Alle andere vrijwilligers gaven aan het begin van het jaar al aan dat ze die dag niet konden en ik heb dat allemaal nooit door, dus was ik elk jaar weer de lul.
En dan nam ik me heilig voor om het jaar daarop slimmer te zijn, maar tegen die tijd dat dat rooster kwam was ik dat alweer vergeten.
Ik vind het wel handig eigenlijk. Untitled 2, 3, 4.....quote:
oeh, orde in wanordequote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind het wel handig eigenlijk. Untitled 2, 3, 4.....
Heeft wel iets overzichtelijks.
Als je artiesten niet kan onthouden, dan snap ik dat welquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Maar dan wel zó op het album zetten:quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Latersquote:
Truste MMquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:23 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Maar dan wel zó op het album zetten:
1. Untitled 3
2. Untitled 7
3. Untitled 1
4. Untitled 5
5. Untitled 2
6. Untitled 4
7. Untitled 6
wie is dat?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:24 schreef Zokunen het volgende:
Aww in dit Fobo leefde Ratelslangetje nog.
Je hebt jezelf weer teruggevonden, begrijp ik? Moet ik eigenlijk wel weten wie je bent?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:24 schreef Zokunen het volgende:
Aww in dit Fobo leefde Ratelslangetje nog.
Was dan net bij die andere meet waar ik geweest ben. Tof mens. 2 of 3 keer kanker overwonnen maar ook daar mocht het uiteindelijk niet zo zijn.quote:
hmmmmquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Was dan net bij die andere meet waar ik geweest ben. Tof mens. 2 of 3 keer kanker overwonnen maar ook daar mocht het uiteindelijk niet zo zijn.
Woef!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Je hebt jezelf weer teruggevonden, begrijp ik? Moet ik eigenlijk wel weten wie je bent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Jij kent Suede niet?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:27 schreef ok01 het volgende:
Nog nooit van Suede gehoord![]()
Klinkt wel mooi trouwens
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Woef!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Woef!Ah, ik kon het niet bedenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dat zou maar zo kunnen ja. Dat bekijk ik later weer eens.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Je hebt toch ook nog een Zokunen. (met punt) gehad?
Omg, Raf?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:28 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat zou maar zo kunnen ja. Dat bekijk ik later weer eens.
Kennelijk ben ik toch geen kloon van jequote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jij kent Suede niet?![]()
Je kent bijna al het andere wel, maar Suede niet
Gelukkig maar. Mezelf mee uiteten vragen is wel sneuquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:29 schreef ok01 het volgende:
[..]
Kennelijk ben ik toch geen kloon van je
The Beautiful Ones ken je wel van ze.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:27 schreef ok01 het volgende:
Nog nooit van Suede gehoord![]()
Klinkt wel mooi trouwens
Bijvoorbeeld. Animal Nitrate. We Are The Pigs.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
The Beautiful Ones ken je wel van ze.
Echt?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Omg, Raf?Dit account van je ken ik wel
* OscarMopperkont is onschuldigquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:37 schreef CindieY het volgende:
Wil iedereen het potverdriedubbeltjes bij z'n eigen account houden? Dit wordt veel te verwarrend zo
Ik heb maar 1 account.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:37 schreef CindieY het volgende:
Wil iedereen het potverdriedubbeltjes bij z'n eigen account houden? Dit wordt veel te verwarrend zo
Ludo was toch de slechterik?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:39 schreef sexymofo het volgende:
Het is mij...
RRRRrrrrobert
De slechterik uit dit topic
Stiekem heb ik ook een kloontje hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 account.
Maar als je wil, kan ik wel even een kloontje maken?
Ja, dat kunnen er zoveel zijn natuurlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:39 schreef sexymofo het volgende:
Het is mij...
RRRRrrrrobert
De slechterik uit dit topic
Spijkerrokquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:38 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 account.
Maar als je wil, kan ik wel even een kloontje maken?
Alleen op zaterdagavond in de Reguliersdwars.quote:
jouw oude is toch door de schredder?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is onschuldig
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen op zaterdagavond in de Reguliersdwars.
quote:
Bij deze ook een vrouwelijk welkom danquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Bij deze ook een vrouwelijk welkom dan
Trustequote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:43 schreef ok01 het volgende:
Ik ga ervan door
Bedankt voor het draaien Oscar
En groetsels!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:43 schreef ok01 het volgende:
Ik ga ervan door
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:43 schreef ok01 het volgende:
Ik ga ervan door
ik een weemoedig gevoelquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:45 schreef livelink het volgende:
Bij dit nummer krijg ik trouwens ook wel een beetje een top2000-gevoel.
quote:
Bertquote:
yepquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Dit kwam uit toen je nog "jong" was?
Dat kan ik mij heul niet voorstellen bij jouquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:47 schreef Koen66 het volgende:
en de tekst ook, lekker op de versiertoer enzo
Dat is gemeenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat kan ik mij heul niet voorstellen bij jou
Jij op de versiertoer....
Ja, dat weet ik. Zo bedoel ik het ook niet.quote:
Niks guilty aan. Gewoon een goed nummer. Niks om je voor te schamen.quote:
Ach het is toch wel ontzettend gladjes en net als het vorige nummer; voor op de versiertoer!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:50 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niks guilty aan. Gewoon een goed nummer. Niks om je voor te schamen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:51 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach het is toch wel ontzettend gladjes en net als het vorige nummer; voor op de versiertoer!
is ook zo, maar het feit dat het nu helemaal niet kan irriteert me soms ietwatquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Dat kan ik mij heul niet voorstellen bij jou
Jij op de versiertoer....
Daarom, gewoon lekker single zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is ook zo, maar het feit dat het nu helemaal niet kan irriteert me soms ietwat
Fobo's kijken, altijd leukquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:52 schreef CindieY het volgende:
Ik zit net eens mijn FoBo door te spieken, zie ik dat ik in 2010 een reactie heb gehad van MadMaster
Truly, madly, deeply is ook een mooie van hen, en "I want you".quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:51 schreef spijkerbroek het volgende:
Klinkt een beetje als Modern Talking, dit.
Staat hier al de hele avond gewoon hardquote:
Lekker laten danquote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoor mijn telefoon nu al voor de vierde keer piepen en doen binnen een uur, maar hij ligt in de slaapkamer en ik heb geen zin om op te staan.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Bedankt Oscar!
Nou, als je ermee stopt, kan ik net zo goed opstaan *zucht* *kreun*
Dat je dat kuntquote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:00 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik hoor mijn telefoon nu al voor de vierde keer piepen en doen binnen een uur, maar hij ligt in de slaapkamer en ik heb geen zin om op te staan.
Wat? Je telefoon met rust laten?quote:
Thanks voor de muziekjes weer Oscarquote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
Mensen bedankt voor het luisteren weer
Slaap lekker straks
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:01 schreef CindieY het volgende:
Dank Oscar
Nu gauw m'n bed opzoeken, morgen vroeg op. Trusten
Ik kan mijn telefoon heel goed met rust laten, maar hem niet laten piepen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:01 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Wat? Je telefoon met rust laten?
Ik vind het erger dat mensen er aan vastgeplakt zitten
ik zal vanavond/vannacht wel weer wakker gepiept worden (standbydienst)quote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik kan mijn telefoon heel goed met rust laten, maar hem niet laten piepen.
trustequote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:04 schreef livelink het volgende:
Ik ga ook afsluiten. Welterusten allen
Geen probleem hier.quote:
pieppiep gebeurt dat vaak dan, want dat betekent dat r iets niet goed isquote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zal vanavond/vannacht wel weer wakker gepiept worden (standbydienst)
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
pieppiep gebeurt dat vaak dan, want dat betekent dat r iets niet goed is
quote:
Holaquote:Op donderdag 26 oktober 2017 02:45 schreef ToT het volgende:
Meh, toch maar een poging wagen te gaan slapen hier.Adios!
quote:
Jij bent vroeg?quote:
Jij bent laatquote:
Inderdaad.... je kan niet eens rustig wakker worden.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 06:14 schreef livelink het volgende:
Wat een drukte hier al zo vroeg.
Goedemorgen MadMaster, Oscar, Melting en CindieY
Tsss de dames wel begroeten hè?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 06:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad.... je kan niet eens rustig wakker worden.![]()
Goedemorgen trouwens CindieY en livelink.
Mogguhquote:Op donderdag 26 oktober 2017 06:14 schreef livelink het volgende:
Wat een drukte hier al zo vroeg.
Goedemorgen MadMaster, Oscar, Melting en CindieY
Heb jij mij wel begroet dan.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 06:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Tsss de dames wel begroeten hè?
Ik was er eerderquote:Op donderdag 26 oktober 2017 06:23 schreef Melting het volgende:
[..]
Heb jij mij wel begroet dan.![]()
Maar goedemorgen Oscar.
Koffie drinken...quote:Op donderdag 26 oktober 2017 05:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat ga jij zo midden in de nacht doen dan?
Jij staat om 3 uur op om koffie te gaan drinken?quote:
Ik moest even een betaling regelen...quote:Op donderdag 26 oktober 2017 07:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij staat om 3 uur op om koffie te gaan drinken?
Hoezo verslaafd?
quote:Geachte bestuurder,
U heeft een beschikking en vervolgens twee aanmaningen ontvangen over het overtreden van een verkeersvoorschrift.
Wij hebben u meerdere malen per brief verzocht om de betaling te voldoen. Het openstaande bedrag is tot heden niet op de rekening van het Centraal Justitieel Incassobureau (CJIB) bijgeschreven.
U kunt persoonlijk bij het BKR inzage krijgen over de informatie die het BKR over u heeft ontvangen.
Wij zullen wij uw bank opdracht geven om beslag te leggen op uw rekening vanaf vrijdag 27-10-2017 tot het volledige bedrag is voldaan.
Dit houdt in dat u geen toegang meer heeft tot uw rekening en geld.
Aiquote:Op donderdag 26 oktober 2017 07:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik moest even een betaling regelen...
[..]
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 07:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Heb jij zeg goedendag dienst vandaagquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 07:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
wow, is dat al zo duurquote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:06 schreef just me het volgende:
ik had ook mail
![]()
Fеitсоdе: V101С
Dаtum: 23-04-2017
Tоеgеstаnе snеlhеid: 100 km/h
Gеmеtеn snеlhеid: 116 km/h
Gесоrrigееrdе snеlhеid: 112 km/h
Орgеlеgdе sаnсtiе: ¤ 203.00
Аdministrаtiеkоstеn: ¤ 9.50
Tе bеtаlеn: ¤ 212.50
![]()
Ja, ik en hard rijdenquote:
nee in spam landquote:
Het was een nep bekeuringquote:
gefeliciteerd!! Enjoyquote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:47 schreef just me het volgende:
ik ga op weg naar de trouwerij van mijn broer
*cheers*
Honderdduizend panty's mee? Gefeliciteerd en een fijne dag!quote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:47 schreef just me het volgende:
*cheers*
3 paar mee.zou genoeg moeten zijnquote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:51 schreef CindieY het volgende:
[..]
Honderdduizend panty's mee? Gefeliciteerd en een fijne dag!
veel plezier!quote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:53 schreef just me het volgende:
[..]
3 paar mee.zou genoeg moeten zijn![]()
dank je
Ja, in bitcoins...quote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:44 schreef ToT het volgende:
Hee peeps!
WTF @ die spam? Ze verzinnen ook telkens wat he!
En je moest zeker in bitcoins betalen of zo?
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, in bitcoins...
Mijn bekeuring was overigens maar ¤41,35, terwijl ik net zo hard heb gereden als just me...
Ik ook niet.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:40 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik krijg dat soort spam nooit![]()
Zeg spammers, ik wil er ook wel een keer bij horen, hoor!!
23-4.... dat is nog niet zolang geleden.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:06 schreef just me het volgende:
ik had ook mail
![]()
Fеitсоdе: V101С
Dаtum: 23-04-2017
Tоеgеstаnе snеlhеid: 100 km/h
Gеmеtеn snеlhеid: 116 km/h
Gесоrrigееrdе snеlhеid: 112 km/h
Орgеlеgdе sаnсtiе: ¤ 203.00
Аdministrаtiеkоstеn: ¤ 9.50
Tе bеtаlеn: ¤ 212.50
![]()
Middagquote:
Veel plezier en een fijne dag!quote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:47 schreef just me het volgende:
*cheers*
* OscarMopperkont schrapt uiteten met Zorro28quote:
Geen interesse in mijn handel?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont schrapt uiteten met Zorro28
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:09 schreef Memento-Mori het volgende:
ik had ook te hard gefietst volgens de mail
Niet nodigquote:
Dus als jij spam voor penis enlargement krijgt, moeten alle vrouwen een date met jou ook maar afblazen?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont schrapt uiteten met Zorro28
Joh je mist de grapquote:Op donderdag 26 oktober 2017 16:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dus als jij spam voor penis enlargement krijgt, moeten alle vrouwen een date met jou ook maar afblazen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |