SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Je hebt nu een ezelsbruggetjequote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is in ieder geval een artiest die ik nooit kan onthouden.
Onthou jij überhaupt ooit wel eens een artiest?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:27 schreef livelink het volgende:
Het is in ieder geval een artiest die ik nooit kan onthouden.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
If people could read my mind, I would get punched in the face..... a lot
Je wilt niet weten wat ik nu denkquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:28 schreef OscarMopperkont het volgende:
If people could read my mind, I would get punched in the face..... a lot
Ohquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik nu denk
Goed punt wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Onthou jij überhaupt ooit wel eens een artiest?
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:30 schreef Koen66 het volgende:
Gordon Lightfoot doet me altijd aan Alf denken
Hehe, ja die ookquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Ik denk ook vaak als ik iemand hoor praten:
==
I wanna high five you
With a chair
In your face
==
Heeft ook harige voeten.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:30 schreef Koen66 het volgende:
Gordon Lightfoot doet me altijd aan Alf denken
Als Melting hem een keer draait, ga ik waarschijnlijk Frodo zeggen.quote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:31 schreef livelink het volgende:
Als Melting hem een keer draait, ga ik waarschijnlijk Frodo zeggen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Als Melting hem een keer draait, ga ik waarschijnlijk Frodo zeggen.
Vrije vertaling: :quote:
Omdat ik die gister in de Jumbo hoordequote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Vrije vertaling: :
Waarom kiest Oscar er voor om Frank Boeijen draaien?
Ik hoop dat je de maand voor Kerst niet naar de supermarkt gaat...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdat ik die gister in de Jumbo hoorde
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik hoop dat je de maand voor Kerst niet naar de supermarkt gaat...
* OscarMopperkont heeft wel kerstshows gedaanquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Kerstliedjesquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Helemaal voor jezelf alleen waarschijnlijkquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Oh, en een keer Last Christmas 25x achter elkaar gedraaid
Nee, waren nog best wat luisteraarsquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Helemaal voor jezelf alleen waarschijnlijk
Zijn leuk, maar nietquote:
Dat zou ik niet volhouden. Ik heb wel eens zo'n 25x achter elkaar Happy geluisterd (er was zo'n 24-uursclip die best verslavend was).quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:35 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, waren nog best wat luisteraars
Deze beter dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zijn leuk, maar niet
1) de hele dag door;
2) de geijkte Mariah Scary en aanverwante nummers.
Heeft een DJ een keer gedaan.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Oh, en een keer Last Christmas 25x achter elkaar gedraaid
Ken ik nietquote:
Tsja, als je Durwood Douche niet kent, dan snap ik dat dit je ook niet zoveel zegtquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ken ik niet![]()
Ik zat meer te denken aan:
Heather Nova - Always Christmas
Pogues - Fairytale of NY
Mike Oldfield - In dolce jubilo
Eels - Christmas is going to the dogs
etc
* OscarMopperkont had beter Let's Spend the Night Together op kunnen zetten na Skin Tradequote:
Get a room ofzo..quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:42 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont had beter Let's Spend the Night Together op kunnen zetten na Skin Trade
Hotel, motel, Holiday Inn?quote:
Just a little Xmas blowjobquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tsja, als je Durwood Douche niet kent, dan snap ik dat dit je ook niet zoveel zegt
Ik kijk naar de tags en denk:quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:47 schreef livelink het volgende:
Ik kan dit nummer niet meer los zien van de top2000
Er staat geen Variousquote:
Ik weet even niet of ik Various nou erger vind dan Avond of niet...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Er staat geen Various
Avond
Ach, dat laatste uur luistert er toch geen hond meer...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vond Avond best een redelijk nummer tot de Top2000 ermee aan de haal ging.
Het hele idee staat me tegen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Ach, dat laatste uur luistert er toch geen hond meer...
Logisch met die eeuwige top 3 en coldplay en claudiaquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel. Traditie inmiddels. Toen ik nog O&N bij m'n ouders vierde steevast elkaar schreeuwend gelukkig nieuwjaar toewensen tijdens Bohemian Rhapsody omdat de Chinezen weer eens te vroeg waren begonnen met hun honderdmiljoenkloteklappersquote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anderhalve maand te vroeg ongeveer.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik wel. Traditie inmiddels. Toen ik nog O&N bij m'n ouders vierde steevast elkaar schreeuwend gelukkig nieuwjaar toewensen tijdens Bohemian Rhapsody omdat de Chinezen weer eens te vroeg waren begonnen met hun honderdmiljoenkloteklappers
In de beginne vond ik de Top2000 nog wel leuk.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het hele idee staat me tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |