Eijtingquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:43 schreef skysherrif het volgende:
Eijting & de Jong, beste middenvelders.
Whahahahhaquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:47 schreef gniffie het volgende:
Wat een kut goal ook eigenlijkweer puur op individuele klasse winnen
de dijk beter
heeft bootleg Pep wel zijn truitje aan?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:54 schreef Caland het volgende:
2-0 VVV
Werk aan de winkel voor bootleg Pep
Wat zingen ze?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
Die lamprou heeft ook een leuke avond. Al minutenlang spreekkoren van eigen aanhang tegen hem.
Het hoogstaande: "het is lamprou de kakkerlak. Het is lamprou de schele, de homoseksuele. Het is lamprou de kakkerlak". Daar is enorm lang over nagedacht.quote:
Allejezusquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het hoogstaande: "het is lamprou de kakkerlak. Het is lamprou de schele, de homoseksuele. Het is lamprou de kakkerlak". Daar is enorm lang over nagedacht.
Catchyquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het hoogstaande: "het is lamprou de kakkerlak. Het is lamprou de schele, de homoseksuele. Het is lamprou de kakkerlak". Daar is enorm lang over nagedacht.
Zelfde liedje over Lurling kon ik toch meer waarderenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:59 schreef skysherrif het volgende:
kluivert probeert iemand in het publiek te vermoorden met die bal.
Vorige week vrijdag ook een jongen van 16 bij ajax feyenoord o19 eventjes de tering inschelden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar was ik bij, dat viel wel mee. Was nog wel ludiek. Hij kon er zelf om lachen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag ook een jongen van 16 bij ajax feyenoord o19 eventjes de tering inschelden.
Wie schold wie wat uit?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag ook een jongen van 16 bij ajax feyenoord o19 eventjes de tering inschelden.
Ahhh ja dat hoorde ik ook van sommigen, dus lastig om te beoordelen wat waar is.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar was ik bij, dat viel wel mee. Was nog wel ludiek. Hij kon er zelf om lachen.
Kluivert heeft op zich niet zoveel talent hoor. Vrij simpele recht-toe-recht-aan voetballerquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:01 schreef gniffie het volgende:
Zelfs Cerny> Kluivert. Toch knap dat je met het meest talent van de vleugels de slechtste bent. wss het domme deel van het voetbal IQ van zijn vader meegekregen
Hep op feesboek gestaan!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahhh ja dat hoorde ik ook van sommigen, dus lastig om te beoordelen wat waar is.
"Wouter kan niet voetballen hi ha ho" "Wouter in Oranje". Nou nou wat erg zeg.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahhh ja dat hoorde ik ook van sommigen, dus lastig om te beoordelen wat waar is.
Was toch wel meer dan dat?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Wouter kan niet voetballen hi ha ho" "Wouter in Oranje". Nou nou wat erg zeg.
wel knap dat je met een speler als Neres in je team niets maar dan ook niets van hem overneemt. Waar in het veld te staan, wanneer diep gaan, waar naar toe lopen als je de bal krijgt. Gewoon lekker je eigen ding blijven doenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kluivert heeft op zich niet zoveel talent hoor. Vrij simpele recht-toe-recht-aan voetballer
Blij dat die infantielen bij Feyenoord zich in ieder geval niet tot dat niveau verlaagd hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger moest Robin van Persie nog rennen voor zijn leven, dat waren nog eens tijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |