Eijtingquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:43 schreef skysherrif het volgende:
Eijting & de Jong, beste middenvelders.
Whahahahhaquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:47 schreef gniffie het volgende:
Wat een kut goal ook eigenlijkweer puur op individuele klasse winnen
de dijk beter
heeft bootleg Pep wel zijn truitje aan?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:54 schreef Caland het volgende:
2-0 VVV
Werk aan de winkel voor bootleg Pep
Wat zingen ze?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:56 schreef RensAjacied het volgende:
Die lamprou heeft ook een leuke avond. Al minutenlang spreekkoren van eigen aanhang tegen hem.
Het hoogstaande: "het is lamprou de kakkerlak. Het is lamprou de schele, de homoseksuele. Het is lamprou de kakkerlak". Daar is enorm lang over nagedacht.quote:
Allejezusquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het hoogstaande: "het is lamprou de kakkerlak. Het is lamprou de schele, de homoseksuele. Het is lamprou de kakkerlak". Daar is enorm lang over nagedacht.
Catchyquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het hoogstaande: "het is lamprou de kakkerlak. Het is lamprou de schele, de homoseksuele. Het is lamprou de kakkerlak". Daar is enorm lang over nagedacht.
Zelfde liedje over Lurling kon ik toch meer waarderenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik moest lachenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:59 schreef skysherrif het volgende:
kluivert probeert iemand in het publiek te vermoorden met die bal.
Vorige week vrijdag ook een jongen van 16 bij ajax feyenoord o19 eventjes de tering inschelden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar was ik bij, dat viel wel mee. Was nog wel ludiek. Hij kon er zelf om lachen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag ook een jongen van 16 bij ajax feyenoord o19 eventjes de tering inschelden.
Wie schold wie wat uit?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Vorige week vrijdag ook een jongen van 16 bij ajax feyenoord o19 eventjes de tering inschelden.
Ahhh ja dat hoorde ik ook van sommigen, dus lastig om te beoordelen wat waar is.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:01 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Daar was ik bij, dat viel wel mee. Was nog wel ludiek. Hij kon er zelf om lachen.
Kluivert heeft op zich niet zoveel talent hoor. Vrij simpele recht-toe-recht-aan voetballerquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:01 schreef gniffie het volgende:
Zelfs Cerny> Kluivert. Toch knap dat je met het meest talent van de vleugels de slechtste bent. wss het domme deel van het voetbal IQ van zijn vader meegekregen
Hep op feesboek gestaan!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahhh ja dat hoorde ik ook van sommigen, dus lastig om te beoordelen wat waar is.
"Wouter kan niet voetballen hi ha ho" "Wouter in Oranje". Nou nou wat erg zeg.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:02 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahhh ja dat hoorde ik ook van sommigen, dus lastig om te beoordelen wat waar is.
Was toch wel meer dan dat?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:03 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
"Wouter kan niet voetballen hi ha ho" "Wouter in Oranje". Nou nou wat erg zeg.
wel knap dat je met een speler als Neres in je team niets maar dan ook niets van hem overneemt. Waar in het veld te staan, wanneer diep gaan, waar naar toe lopen als je de bal krijgt. Gewoon lekker je eigen ding blijven doenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kluivert heeft op zich niet zoveel talent hoor. Vrij simpele recht-toe-recht-aan voetballer
Blij dat die infantielen bij Feyenoord zich in ieder geval niet tot dat niveau verlaagd hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger moest Robin van Persie nog rennen voor zijn leven, dat waren nog eens tijden.
Jeroen Verhoeven heeft ook wel eens moeten rennen voor zijn leven, hij kwam niet ver.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:04 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vroeger moest Robin van Persie nog rennen voor zijn leven, dat waren nog eens tijden.
Die bedreigen alleen hun eigen spelers thuis toch?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Blij dat die infantielen bij Feyenoord zich in ieder geval niet tot dat niveau verlaagd hebben.
Nee, dat was bij die Cerny.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:06 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die bedreigen alleen hun eigen spelers thuis toch?
Het lijkt wel alsof hij een paar dikke kussens onder zijn shirt heeft gestopt, zodat hij wat zachter landt als hij duikt.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jeroen Verhoeven heeft ook wel eens moeten rennen voor zijn leven, hij kwam niet ver.
Haha. Hij is dus echt alleen maar dikker gewordenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:08 schreef gniffie het volgende:
Is verhoeven afgevallen sinds zijn tijd bij Ajax? Lijkt fitter
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Blij dat die infantielen bij Feyenoord zich in ieder geval niet tot dat niveau verlaagd hebben.
quote:Vier belagers van Marko Vejinovic zijn door rechter veroordeeld nadat ze in januari 2016 werden opgepakt bij het huis van de voetballer.
De vier maakten deel uit van een groep van zeven Feyenoord-supporters die na een reeks van vier verlieswedstrijden op rij verhaal ging halen bij het huis van Vejinovic. Het viertal is veroordeeld tot het betalen van een boete en schadevergoeding.
Vejinovic, die momenteel is verhuurd aan AZ, liet in een verklaring weten dat er onder meer 'Marko Vejinovic: kom naar buiten, we maken je dood, kankerlijer' en 'Ga godverdomme eens werken voor je geld' werd geroepen. De verdachten deden het incident in de rechtszaal af als een 'uit de hand gelopen grap', die door de rechter een 'heel foute grap' werd genoemd.
Neres is dan veel talentvoller . Kan die wel dat soort dingen gaan overnemen maar daar schiet die ook niet veel mee opquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
wel knap dat je met een speler als Neres in je team niets maar dan ook niets van hem overneemt. Waar in het veld te staan, wanneer diep gaan, waar naar toe lopen als je de bal krijgt. Gewoon lekker je eigen ding blijven doen
Dat was ook Vejinovic.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:10 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh, ik las gisteren iets over Vejinovic.
We maken je dood kankerlijer hi ha ho.quote:
Bleek uiteindelijk om de pizzabezorger van Vejinovic te zijn, zo kwamen ze op het adres.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
We maken je dood kankerlijer hi ha ho.
Dat ze geen seizoenskaart hebben maakt niet uit, bij huldiging rellen wordt er überhaupt nooit iemand met een clubkaart opgepakt maar staatsmongolen die niks met de club hebben.
Hij zit wel op een ideaal dartsgewicht nu.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:18 schreef Caland het volgende:
Die Verhoeven hoeft zich nu niet meer in te houden he?
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zit wel op een ideaal dartsgewicht nu.
Kluivert denkt dat hij niet veel onderdoet voor Neresquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
wel knap dat je met een speler als Neres in je team niets maar dan ook niets van hem overneemt. Waar in het veld te staan, wanneer diep gaan, waar naar toe lopen als je de bal krijgt. Gewoon lekker je eigen ding blijven doen
Lekker paar broodjes bal naar binnen gooien in de rust.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:08 schreef gniffie het volgende:
Is verhoeven afgevallen sinds zijn tijd bij Ajax? Lijkt fitter
Het zouden broers kunnen zijn.quote:
Is toch heerlijk manquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker paar broodjes bal naar binnen gooien in de rust.
met een paar pompjes mayo.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lekker paar broodjes bal naar binnen gooien in de rust.
Vuile klootzak.quote:
En dan genieten we nu ook nog samen van de analyse van Robert Maaskant.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:23 schreef Tagliano het volgende:
JR en Niels komen wat nader tot elkaar hier
Eiting en sink ook wel.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:24 schreef Tagliano het volgende:
Frenkie en Siem de Jong spelen alleraardigst ja
Misschien toen hij nog profvoetballer was, tel daar nu maar een kilo of 10 bij opquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens internet weegt Verhoeven 'slechts' 99kg (hij is 1.94m). Ietsje te zwaar maar volgens de BMI.
Maar ik heb sterke twijfels bij die 99kg.
Denk oprecht dat hij rond de 130-140 zit.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:25 schreef PicoMMP het volgende:
Volgens internet weegt Verhoeven 'slechts' 99kg (hij is 1.94m). Ietsje te zwaar maar volgens de BMI.
Maar ik heb sterke twijfels bij die 99kg.
Dat nou ook weer nietquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk oprecht dat hij rond de 130-140 zit.
Wat een uiterst genotquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan genieten we nu ook nog samen van de analyse van Robert Maaskant.
8/10 zou auto kopen van hem.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:23 schreef RensAjacied het volgende:
Lijkt wel een tweedehands autoverkoper
[ afbeelding ]
10? Gozer jij bent ook 2 meter, jij zit toch wel boven de 90 kilo?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien toen hij nog profvoetballer was, tel daar nu maar een kilo of 10 bij op
Orejuela kan er niks van.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doen het ook wel okeOrejuela is toch wat meh
Je moet me wel hebben.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan genieten we nu ook nog samen van de analyse van Robert Maaskant.
Is wat gezegd werd, snel, sterk etc, maar heeft totaal nog niet het voetbalinzicht wat bij ajax hoort.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Doen het ook wel okeOrejuela is toch wat meh
Dat is ook iets wat niet zo makkelijk aan te leren valt.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is wat gezegd werd, snel, sterk etc, maar heeft totaal nog niet het voetbalinzicht wat bij ajax hoort.
Ik weeg 105, maar zonder krachttraining zou dat 95 zijn denk ik ofzo en dan ben ik redelijk normaalquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
10? Gozer jij bent ook 2 meter, jij zit toch wel boven de 90 kilo?
Denk je toch niet dat die papzak maar 110 kilo is maat.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik weeg 105, maar zonder krachttraining zou dat 95 zijn denk ik ofzo
quote:
Hij heeft vanavond zijn momentjes maar dat is het wel vooralsnogquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is wat gezegd werd, snel, sterk etc, maar heeft totaal nog niet het voetbalinzicht wat bij ajax hoort.
Ik had hem niet op 1.95 geschat ook trouwens, dacht kleiner.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk je toch niet dat die papzak maar 110 kilo is maat.
Ik denk wel zoiets.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Denk je toch niet dat die papzak maar 110 kilo is maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |