Ja, ga jij al die plaatjes achterhalen en opnieuw uploaden?quote:
https://tweakers.net/nieu(...)y-ondersteuning.htmlquote:Honda voorziet toermotor van 7"-scherm met Apple CarPlay-ondersteuning
Honda heeft de eerste motorfiets aangekondigd die is uitgerust met Apple CarPlay. De 2018 Gold Wing heeft een 7"-scherm in het dashboard, waar bijvoorbeeld navigatie-apps op weergegeven kunnen worden.
Om Apple CarPlay te gebruiken op Honda's nieuwe Gold Wing-toermotor moet een iPhone via usb aangesloten worden. Dat kan zowel in de kofferbak als in de opslagruimte in de tank. Een bluetoothheadset is vereist om gebruik te maken van de software.
CarPlay biedt op de motor dezelfde functionaliteit als in auto's. Het is bijvoorbeeld mogelijk om navigatie-apps weer te geven op het dashboard, muziek af te spelen, berichten te sturen en de contactlijst te bekijken. De bediening gaat via een draaiknop onder het dashboard, het 7"-scherm is geen touchscreen.
Honda maakt het Gold Wing-model al sinds de jaren zeventig. De nieuwste versie van de toermotor is uitgerust met een 1833cc-zescilindermotor. In februari brengt Honda het 2018-model op de markt in de Verenigde Staten.![]()
Reflectie (weet je hoe k*t het is om je route niet te kunnen zien door de lichtinval?) en bediening met handschoenen...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:17 schreef Atak het volgende:
Aparte navigatie toestellen zijn echt niet meer van deze tijd. Ik gebruik gewoon mijn iPhone als navigatie. Er is ook vast wel speciale navigatie software voor de motor al hoewel ik niet zou weten waarom je dat nodig zou moeten hebben.
Neenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 14:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ga jij al die plaatjes achterhalen en opnieuw uploaden?
Toen ik mijn motor ophaalde moest ik ongeveer ander half uur rijden. Ik gebruikte mijn iPhone met oordopjes en de iPhone had ik gewoon in mijn zak. Prima te doen met audio navigatie.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:54 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Reflectie (weet je hoe k*t het is om je route niet te kunnen zien door de lichtinval?) en bediening met handschoenen...
Toch blijf ik mijn slimme telefoon gebruiken.
Volgens mij hét merk. Hoe het zich verhoudt tot Scala weet k niet precies, maar ik ga dus voor Sena.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Sena is wel een puik merk? In die schedel beschermer van me past zo een sc1 setje. Vind het wel veel geld voor wat bluetooth shit. Aan de andere kant, ik geef wel t geld uit aan zo een helm, otoplastieken etc. om mijn oren niet verder te verneuken, maar een goede communicatie/headset kan er dan niet af.. :’)
Sena is zeker een goed merk. Wil je je set gebruiken om te communiceren met andere rijders of meer als bluetooth headset?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
Sena is wel een puik merk? In die schedel beschermer van me past zo een sc1 setje. Vind het wel veel geld voor wat bluetooth shit. Aan de andere kant, ik geef wel t geld uit aan zo een helm, otoplastieken etc. om mijn oren niet verder te verneuken, maar een goede communicatie/headset kan er dan niet af.. :’)
"Na 100m rechts afslaan" op een weg met veel zijstraten, jeej...quote:Op woensdag 25 oktober 2017 17:47 schreef Atak het volgende:
[..]
Toen ik mijn motor ophaalde moest ik ongeveer ander half uur rijden. Ik gebruikte mijn iPhone met oordopjes en de iPhone had ik gewoon in mijn zak. Prima te doen met audio navigatie.
Ja, en dan valt zone ding half uit een mag je vervolgens luid vloekend de helm van je kop proberen te krijgenquote:
En duur bovendien!quote:Op donderdag 26 oktober 2017 01:23 schreef BlackLining het volgende:
Ik gebruik ook gewoon Maps (en flitsmeister) en navigeer wel op geluid hoor. Je rijdt inderdaad wel eens een straat voorbij maar zeker met een motor is dat altijd wel makkelijk te corrigeren. Ik heb er niet echt last van, daarnaast vind ik zo'n TomTom op een motor als mijn Bandit echt megalelijk.
3dubbel gebruiken. Navigatie met tomtom, bellen ivm werk en babbelen met anderen.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Sena is zeker een goed merk. Wil je je set gebruiken om te communiceren met andere rijders of meer als bluetooth headset?
maar je hebt nu een duur ding en je kunt nog steeds niet rijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TomTom is ook niet goed. Mijn navigatie zegt altijd “sla over 100m rechts af naar huppelepupstraat” en wanneer je bij de afslag bent “sla rechtsaf”. Op snelwegen heb je dit ook. Dan zegt mijn navigatie “sla af naar A12” en dan moet je goed naar de borden kijken.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 23:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
"Na 100m rechts afslaan" op een weg met veel zijstraten, jeej...Als ik navigeer, dan wil ik gewoon kunnen zien of het de volgende zijstraat is of pas de zijstraat erna. Dan heb ik het nog niet gehad over de vele onduidelijke afritten op de snelweg in Duitsland en Frankrijk.
Ik moet gewoon kunnen zien wat voor route dat apparaat in gedachten heeft.
Ik heb een Sena bluetooth intercom in m'n helm, en ik heb de geluidsinstructies van Tomtom uitgezet. De intercom gebruik ik voor contact met andere motorrijders, muziek en heel incidenteel telefoon. Ik houd er niet van als m'n muziek tig keer wordt onderbroken.
#autist
Wat is hier raar aan?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:19 schreef Atak het volgende:
[..]
TomTom is ook niet goed. Mijn navigatie zegt altijd “sla over 100m rechts af naar huppelepupstraat” en wanneer je bij de afslag bent “sla rechtsaf”. Op snelwegen heb je dit ook. Dan zegt mijn navigatie “sla af naar A12” en dan moet je goed naar de borden kijken.
Pics or it didn't happenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:42 schreef Salatrel het volgende:
Hoi ik heb de ex demo van de street triple rs van de importeur gekocht. Goeien deal.
Die we een paar maanden terug reden of een andere?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:42 schreef Salatrel het volgende:
Hoi ik heb de ex demo van de street triple rs van de importeur gekocht. Goeien deal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sja wat is duur
Denk dat er dit jaar niks meer van komt
[ Bericht 6% gewijzigd door Geerd op 26-10-2017 13:56:14 ]Ik zwaai naar dieren.
die we gereden hebbenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:41 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Die we een paar maanden terug reden of een andere?
dat is ergernis vanwege de amateuristische fotograafquote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:57 schreef Maegrim het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Erg blij lijkt ie er niet mee
Is dat wat zo een 3 pitter??quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:03 schreef Maegrim het volgende:
[..]
Sow dat ding heb ik op z'n flikker gegeven zeg
Heb een tijdje een Daytona 675 gehad, liep wel aardig totdat het big-end lager in de soep liepquote:
Wel mooie fiets !quote:Op donderdag 26 oktober 2017 14:25 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Heb een tijdje een Daytona 675 gehad, liep wel aardig totdat het big-end lager in de soep liep. Resultaat: krukas, zuigers en drijfstangen aan gort.
Kwam blijkbaar vaker voor wanneer je er fatsoenlijk gas mee gaf.
Bij het openhalen van het blok nog meer narigheid tegengekomen die niet zou horen bij een kmstand van 12.000. Uiteindelijk maar een street triple-blok (identiek op nokkenassen en zuigers na) gekocht en de nokkenassen van de Daytona erin gezet en de boel verkocht.
Maar goed, daarvoor was ik er wel aardig over te spreken. Brede powerband, ook redelijk laag in de toeren, alleen voor het gevoel minder snel dan een 4-cil 600 supersport. Lekker geluidje.
Hoop zo dat ze hem deze maand nog terecht krijgen, en dan in november nog een paar mooie droge dagen...ff paar K erop zettenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 15:21 schreef Maegrim het volgende:
Die soeperdoek is wel de hardst accellererende motor die ik heb gereden ja
Daarom heb ik hem juist gekocht dikke koppel en je hoeft niet 120 + te rijden in zijn 2 voordat die keer begint te sleuren...quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
Haha, zo'n superduke R is wel een waanzinnig apparaat ja. Zat er serieus naar te kijken om m'n 690 smc-r op in te ruilen. Wat een koppel.
Alleen toen bedacht ik me dat ik juist die supermotard gehaald had omdat ik anders constant binnen 3 keer opschakelen boven de 200 zat. Als je dan zo'n superduke R koopt ben je weer terug bij af
.
Wat dat betreft is zo'n 690 ideaal.. bergen plezier en dat onder de 140 km/h.
Ja ja maar ik ken mezelfquote:Op donderdag 26 oktober 2017 22:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Daarom heb ik hem juist gekocht dikke koppel en je hoeft niet 120 + te rijden in zijn 2 voordat die keer begint te sleuren...
Koppel overal altijd,
Broaaap !!!
De Tomtom routeplanner kan ook prima kronkelroutes voor je uitstippelen (en dat syncen met je Tomtom) als jij de waypoints opgeeft. Dan hoef je niet zelf te knutselen. Je kan helaas geen routes exporteren voor zover ik weet.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 07:00 schreef Thrilled het volgende:
Dat Tyre vind ik wel een goed programma zeg; is even uitvogelen, maar zeker met de 'terrein-modus' aan kan je precies de hoogte-liggingen zien en de kronkelweggetjes uitzoeken.. Nice
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:28 schreef Geerd het volgende:
Motor is klaar beetje geluk brengen ze hem vandaag nog, staat nu nog in Malden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en wat was nou het probleem?quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 10:28 schreef Geerd het volgende:
Motor is klaar beetje geluk brengen ze hem vandaag nog, staat nu nog in Malden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De bestuurderquote:
690quote:Op donderdag 26 oktober 2017 21:46 schreef Isdatzo het volgende:
Haha, zo'n superduke R is wel een waanzinnig apparaat ja. Zat er serieus naar te kijken om m'n 690 smc-r op in te ruilen. Wat een koppel.
Alleen toen bedacht ik me dat ik juist die supermotard gehaald had omdat ik anders constant binnen 3 keer opschakelen boven de 200 zat. Als je dan zo'n superduke R koopt ben je weer terug bij af
.
Wat dat betreft is zo'n 690 ideaal.. bergen plezier en dat onder de 140 km/h.
Jaquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
De bestuurder
[..]
690
De lokale MP3 mocro's vinden het altijd maar wat interessant. Zou me niks verbazen als ie nog een keer onrechtmatig verdwijnt.
Klootzakken zijn het. Je zou bijna een boobytrap maken met een jachtgeweer. Alleen geeft dat weer zo'n troep die je waarschijnlijk zelf moet opruimen. Of je bent de komende jaren druk met wasknijpers vouwenquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja. Als ik naar m'n garage in hartje Utrecht rijd heb ik ook altijd het idee dat scooterpetjes heel graag willen weten waar 'ie 's nachts slaapt. Rijd dan voor de zekerheid maar een extra rondje.
In de vorige garagebox die ik met 2 anderen huurde hebben ze ook een keer de boel leeggehaald (waaronder een 530), waarschijnlijk nadat ze hem gevolgd waren. Toevallig stond er die dag niks van mij. Triest dat mensen niet met hun poten van andermans spullen kunnen blijven.
Hehe ja dat swsquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:23 schreef fathank het volgende:
[..]
De bestuurder
[..]
690
De lokale MP3 mocro's vinden het altijd maar wat interessant. Zou me niks verbazen als ie nog een keer onrechtmatig verdwijnt.
Ben absoluut geen vechtersbaas of zo maar als ik het zie gebeuren sta ik niet voor mezelf in. Snap ook werkelijk niet hoe je het in je hoofd haaltquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 11:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Klootzakken zijn het. Je zou bijna een boobytrap maken met een jachtgeweer. Alleen geeft dat weer zo'n troep die je waarschijnlijk zelf moet opruimen. Of je bent de komende jaren druk met wasknijpers vouwen
Wat een soapseriequote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:34 schreef Geerd het volgende:
Jaja telefoontje nee, nog niet voor elkaar![]()
![]()
![]()
Maandag weer naar KTM...
3 weken al ofzoquote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
de tering... hoe lang staat dat ding daar en wat is er mee ???
quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 17:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
3 weken al ofzo![]()
Gaat als de brandweer alleen blijft niet stationair draaien na 10 sec ofzo slaat die af
Dan ligt dat aan jezelf.quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 00:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zeg ik net eronder...Zelfs een warme appeltaart is minder glibberig
Hehequote:
Nee hoor, gebruikte hem wel eens over mijn leren jas en dat ding blijft waterdicht (mag ook wel voor een niet motorjas van 900,-)quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 09:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kan je garanderen dat als je maar lang genoeg in de stortregen rijdt, ook die er op gegeven moment gewoon aan gaat.
Weer?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 00:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Hehe
Kom je hier weer huilen als je op je bek gaat met die BT45's waarmee ze je tillen bij de garage?
Ik heb het hele internet doorgespit. Alleen hier op Fok! Hebben ze problemen met de BT45 dus dan weet je het wel.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 15:01 schreef Erasmo het volgende:
Eigenlijk nooit problemen met BT45's, ook niet met kutweer.
Dan heb je ook niet het hele internet gehad...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik heb het hele internet doorgespit. Alleen hier op Fok! Hebben ze problemen met de BT45 dus dan weet je het wel.
quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:03 schreef Erasmo het volgende:
Maar ik moet zeggen dat de Pilot Road serie ook erg fijn rijdt.
Held op sokkenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 14:41 schreef Atak het volgende:
[..]
Weer?
Met regen ga ik toch niet rijden.
alles wat in de uitverkoop was was de verkeerde maat zeker? daar kan Anne over meepraten geloof ikquote:Op zondag 29 oktober 2017 16:47 schreef Xaryna het volgende:
Bij MKC wat spul gekocht, maar niks uit de uitverkoop![]()
Maar nu wel helemaal herfst- en winterproof!
Wees eens een vent en maak zelf een beslissingquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:36 schreef Atak het volgende:
[..]
Ik heb het hele internet doorgespit. Alleen hier op Fok! Hebben ze problemen met de BT45 dus dan weet je het wel.
Dat ook, en alles in de uitverkoop was zomerspul en ik wou winterspul.quote:Op maandag 30 oktober 2017 09:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
alles wat in de uitverkoop was was de verkeerde maat zeker? daar kan Anne over meepraten geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |