SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Of via de app Nobex radio, en dan zoeken naar Radio49.
Heb je IOS? Dan kun je onze eigen Radio49 app downloaden.(Voor Android is deze nog in ontwikkeling)
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlAls je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Clint's zonnebankkuurtje heeft zijn vruchten afgeworpenquote:
En nu naar huis!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Aannames.
Anyway, lekker door kunnen werken zo onder het genot van een muziekje
Vast wel.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt in Zwolle ook vast wel ergens darten.
Bedankt weer Meltquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:01 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
En wellicht tot snel.
Dank voor de deuntjes Meltingquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:01 schreef Melting het volgende:
Allemaal bedankt voor het luisteren.
En wellicht tot snel.
Wel een mooie mix van Neerlands prachtquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:12 schreef ToT het volgende:
En @ Gup; ik had mijn vriendin gisteren net kennis laten maken met muziek van Corry Konings: "Mooi was die tijd", en "Hoeren neuken, nooit meer werken".
Jij vond dat een essentieel onderdeel van de inburgeringscursusquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:12 schreef ToT het volgende:
En @ Gup; ik had mijn vriendin gisteren net kennis laten maken met muziek van Corry Konings: "Mooi was die tijd", en "Hoeren neuken, nooit meer werken".
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij vond dat een essentieel onderdeel van de inburgeringscursus
Ik ben niet zo goed in verzoekjes. Hopelijk komen de anderen nog met iets.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:43 schreef Rafeiro het volgende:
Hierna zijn de mashups even op, knal er 1 eigen keus in en daarna mogen verzoekjes.
Heb anders nog wel wat achter de hand, maar interactief is beter zonder voorbereidingquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in verzoekjes. Hopelijk komen de anderen nog met iets.
Van mij mag je op deze toer door blijven gaan hoor!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 21:43 schreef Rafeiro het volgende:
Hierna zijn de mashups even op, knal er 1 eigen keus in en daarna mogen verzoekjes.
Welterusten, Oscar. Waarom zo vroeg op?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:02 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ja, * OscarMopperkont gaat zijn bedje opzoeken....
Half 5 gaat de wekker weer geloof ik
Werk...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten, Oscar. Waarom zo vroeg op?
Gaat nog steeds niet helemaal goed, denk ik?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:04 schreef Rafeiro het volgende:
Haha verkeerde nummer in de queue, maarja, kan gebeuren.
Wel een fijn nummer, maar niet die ik op dit moment in gedachten hadquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 22:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Gaat nog steeds niet helemaal goed, denk ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |