Gewoon steeds een ander volgenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat noemt men in het strafrecht "stalken". Zou ik mee oppassen
Wie is Conny en waarom belt hij haar?quote:
Hij belt haar, want zijn eigen vrouw konnie.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:21 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wie is Conny en waarom belt hij haar?
Ik vermoed dat de definitie enigszins gecompliceerder zal zijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat noemt men in het strafrecht "stalken". Zou ik mee oppassen
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij belt haar, want zijn eigen vrouw konnie.
Badum pssj!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Hij belt haar, want zijn eigen vrouw konnie.
Vast wel ergens.quote:
Ik ga op hele andere vakantiesquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:23 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik vermoed dat de definitie enigszins gecompliceerder zal zijn.
Je zou maar op vakantie gaan en iemand (pussy) volgen. Dat lijkt me toch geen stalken, maar toch doe je het (als je zo'n vakantie doet) dag in dag uit.
maandverband, snelverband? ik zie het verband tussen Volendam en Den Helder nietquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont was daar gister nog... Volendam.... vandaag in Den Helder.... ik zie een verband....
Ik wist hem, maar ik was zo enthousiast dat ik alleen maar jompelde en vergeten ben het te typenquote:
Dat valt dan weer onder seriestalkenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gewoon steeds een ander volgen
Het stinkt er in beide plaatsen naar vis...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
maandverband, snelverband? ik zie het verband tussen Volendam en Den Helder niet
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik wist hem, maar ik was zo enthousiast dat ik alleen maar jompelde en vergeten ben het te typen
Band is goed. Nummer niet.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 20:29 schreef OscarMopperkont het volgende:
Golden Earring - She Flies On Strange Wings
Holy Holy Life?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |