Bossche bollen.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:31 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
[..]
Wat een haat
Kan Vout Justme en Melting niet omkopen met een Bossche bol?
Ja, ook dat. En de rest van de tere zieltjes ookquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:32 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oh wacht, Knokkels wou Vout in veiligheid stellen
Worstenbroodjes danquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Bossche bollen.![]()
Hij moet gewoon gezellig mee doen dan.
Zo vaak komt just me niet op bezoek.
Als hij zich goed gedraagt mag hij die dag mee naar de Efteling.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Geen haat hoor, maar stel nou dat Vout uitbreekt. Dat wordt chaos!
just me mag ook bij mij op bezoek komenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Bossche bollen.![]()
Hij moet gewoon gezellig mee doen dan.
Zo vaak komt just me niet op bezoek.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Als hij zich goed gedraagt mag hij die dag mee naar de Efteling.
Dus die is wel koest.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:28 schreef Rafeiro het volgende:
De elfde van de elfde komt er weer aan, heb wel zin in de shows van Vout dan. Want dan ontsnapt hij gegarandeerd.
Die snor is een jointje aan het rollen hequote:
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij werkt al aan zijn ontsnapping!
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij werkt al aan zijn ontsnapping!
Laat staan zijn eigen hoofd of het mijne.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Wat hij ook kiest, daar moet Vout inderdaad wel over nadenken, een paardenhoofd is toch niet fijn om naast wakker te worden.
Als je nou compleet gek van paarden bent? En de rest van het lichaam zit nog aan het paardenhoofd, natuurlijkquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:34 schreef Rafeiro het volgende:
Wat hij ook kiest, daar moet Vout inderdaad wel over nadenken, een paardenhoofd is toch niet fijn om naast wakker te worden.
Zover zou zelfs the Godmother niet gaanquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Laat staan zijn eigen hoofd of het mijne.![]()
Nou...quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:36 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zover zou zelfs the Godmother niet gaan
Een andere dan met elektrieke dromen.. *zucht*quote:
Die natte dromen ook altijdquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 19:36 schreef knokkels het volgende:
![]()
electric dreams. Leuk, heb je net een nieuwe electrische deken, en krijg je kortsluiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |