Verrek jaquote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:24 schreef pipster het volgende:
Dakota, Kansas, een shuffle met thema...
Da's wel schandalig.quote:
Post grunge is vaak bezaaid met vreselijke stemmen. Zet er de zanger van Kansas neer en je hebt een prima liedje, denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:23 schreef pipster het volgende:
Ja dat Glycerine is echt wel een soort van meisjesgrungeliedje, kan er ook helemaal niks mee, behalve uitzetten misschien.
Same, in mijn top 500 stond ie wel rond plaats 200, kan ik me herinneren.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:26 schreef Cee het volgende:
Dit stond ooit in m’n all time top 5.
Nu niet eens in m’n top 2000 stemlijst.
Ja sorry hoor.quote:
Deze vind ik nog niet zo erg.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:40 schreef Elfletterig het volgende:
Echt verschrikkelijk, dit soort zwakbegaafde pubermuziek. Zit de doelgroep van Radio 2 werkelijk op dit soort meuk te wachten?
Die grap heeft wel een beetje een baard.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:52 schreef pipster het volgende:
Was dit nou het nummer dat Ringo naakt had gedrumd?
Niks mis met baarden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die grap heeft wel een beetje een baard.
Echt he. Al hoor je Young Americans niet snel nee.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:19 schreef J83 het volgende:
"leuk, een keertje weer David Bowie"
Wordt echt iedere dag gedraaid Gijs
Alabama Shakes gezien op RW nadat Hold On een ding werd.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alabama Shakes gezien in Bitterzoet voordat Hold On een ding werd.
Optreden begon 3 kwartier later omdat ze een minuutje bij DWDD mochten spelen.
When Susannah crieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |