ja dat kun je wel aan Ruud over laten idd.quote:
Verdomme, nou idd.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:55 schreef Pino112 het volgende:
Wout is er weer.
En het gaat goed goed goed goed goed goed met hem.
Fan!tás!tisch!quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:55 schreef Pino112 het volgende:
Wout is er weer.
En het gaat goed goed goed goed goed goed met hem.
Hij weet het zelf vast nog niet, te dom om te poepen die gast.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 17:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Vandaag ging het over concertkaarten en zodadelijk horen we of dat gaat veranderen."
We hebben het afgelopen uur al een paar keer gehoord dat dat niet verandert. Is dat het niveau van "extra nieuwsinfo" waarop de luisteraar zit te wachten? Manmanman.
Nu las ik wel deze week dat de EU er ook over gaat praten, dus ik denk wel dat die afschaffing aanstaande is.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 07:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ach de jaarlijkse discussie over zomer/wintertijdaltijd die mensen die de (echte) wintertijd willen afschaffen
Er zijn gewoon een aantal zekerheden in het leven:
- Gezeik over pepernoten/kruidnoten die te vroeg in de winkel liggen
- Zwartepietendiscussie
- Gezeik over zomer/wintertijd (tegenwoordig het liefst 2 keer per jaar)
Ja, maar dan pleit ik voor de "echte" tijd.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 08:08 schreef Bronson het volgende:
[..]
Nu las ik wel deze week dat de EU er ook over gaat praten, dus ik denk wel dat die afschaffing aanstaande is.
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 08:24 schreef SilentChaos het volgende:
oh ja, de vuurwerkdiscussie, die ben ik vergeten.
jij weet er vast ook nog een paar op te ratelenquote:
De friet/patat discussie.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 07:59 schreef SilentChaos het volgende:
Ach de jaarlijkse discussie over zomer/wintertijdaltijd die mensen die de (echte) wintertijd willen afschaffen
Er zijn gewoon een aantal zekerheden in het leven:
- Gezeik over pepernoten/kruidnoten die te vroeg in de winkel liggen
- Zwartepietendiscussie
- Gezeik over zomer/wintertijd (tegenwoordig het liefst 2 keer per jaar)
Zat mij net wel te bedenken, als we de wintertijd het hele jaar hanteren is het op een zomeravond wel een uur vroeger dat het al afkoelt. Mocht bijvoorbeeld "normaal gesproken" het om 22.00 beginnen af te koelen is dat met de wintertijd dus al om 21.00.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 08:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, maar dan pleit ik voor de "echte" tijd.
In principe vind ik zomer/wintertijd ook gewoon vervelend ja... maar dan pleit ik mooi wel voor de echte wintertijd
ja dat welquote:Op woensdag 25 oktober 2017 08:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zat mij net wel te bedenken, als we de wintertijd het hele jaar hanteren is het op een zomeravond wel een uur vroeger dat het al afkoelt. Mocht bijvoorbeeld "normaal gesproken" het om 22.00 beginnen af te koelen is dat met de wintertijd dus al om 21.00.
Inderdaad.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 08:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gewoon aanhouden. Je wil niet dat het in de ochtend om half 4 al licht is op midzomer of om half 10 nog donker is op midwinter
godsamme dat moest ik even hardop lezen voordat ik het begreepquote:
Keken ze je raar aan of was je alleen?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 09:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
godsamme dat moest ik even hardop lezen voordat ik het begreep
alleenquote:Op woensdag 25 oktober 2017 09:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Keken ze je raar aan of was je alleen?
duhquote:Op woensdag 25 oktober 2017 09:53 schreef Elfletterig het volgende:
Weer die plaat van Bløof zojuist. Mij bekruipt het angstige gevoel dat ze dat nummer inderdaad tot Topsong gaan verkiezen...
Heb je het ooit zo zout gegeten?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 09:53 schreef Elfletterig het volgende:
Weer die plaat van Bløof zojuist. Mij bekruipt het angstige gevoel dat ze dat nummer inderdaad tot Topsong gaan verkiezen...
overdreven, maar gaat wel van genot naar 'mwah t zal wel'quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:27 schreef SilentChaos het volgende:
lekkere anticlimax dit
zaad schiet spontaan weer via je plasbuis je zak in
Vond het wel een vrij goede omschrijving.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 10:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
overdreven, maar gaat wel van genot naar 'mwah t zal wel'
Nee joh, dit is niveautje Nickelback.quote:
Soow.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh, dit is niveautje Nickelback.
Bush heeft best toffe nummers, maar hiervan moet ik acuut naar het toilet.
Holy shit mex dat neem je terug.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee joh, dit is niveautje Nickelback.
Serieus. Die gozer van Kensington zingt beter dan Gavin.quote:
Verrek jaquote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:24 schreef pipster het volgende:
Dakota, Kansas, een shuffle met thema...
Da's wel schandalig.quote:
Post grunge is vaak bezaaid met vreselijke stemmen. Zet er de zanger van Kansas neer en je hebt een prima liedje, denk ik.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:23 schreef pipster het volgende:
Ja dat Glycerine is echt wel een soort van meisjesgrungeliedje, kan er ook helemaal niks mee, behalve uitzetten misschien.
Same, in mijn top 500 stond ie wel rond plaats 200, kan ik me herinneren.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:26 schreef Cee het volgende:
Dit stond ooit in m’n all time top 5.
Nu niet eens in m’n top 2000 stemlijst.
Ja sorry hoor.quote:
Deze vind ik nog niet zo erg.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:40 schreef Elfletterig het volgende:
Echt verschrikkelijk, dit soort zwakbegaafde pubermuziek. Zit de doelgroep van Radio 2 werkelijk op dit soort meuk te wachten?
Die grap heeft wel een beetje een baard.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:52 schreef pipster het volgende:
Was dit nou het nummer dat Ringo naakt had gedrumd?
Niks mis met baarden.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 11:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die grap heeft wel een beetje een baard.
Echt he. Al hoor je Young Americans niet snel nee.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 12:19 schreef J83 het volgende:
"leuk, een keertje weer David Bowie"
Wordt echt iedere dag gedraaid Gijs
Alabama Shakes gezien op RW nadat Hold On een ding werd.quote:Op woensdag 25 oktober 2017 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Alabama Shakes gezien in Bitterzoet voordat Hold On een ding werd.
Optreden begon 3 kwartier later omdat ze een minuutje bij DWDD mochten spelen.
When Susannah crieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesquote:
Nu is hij echt omgevallenquote:
Jerry Lee Lewis (82) en Little Richard (84) zijn nog wel in leven. 't Is dat je het weet.quote:
Ik heb niet het idee dat daarin heel veel verandertquote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:55 schreef J83 het volgende:
De playlist van Radio2 is t.o.v. een half jaar geleden wel echt beroerd voorspelbaar geworden hoor.
Nou? wie is het dan?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 13:06 schreef Haaibaaike het volgende:
Een nieuw collega wordt dadelijk bekent gemaakt bij Gijs.
Was Caroline Borgers, die neemt 12-2 in de nacht over van Marisa die met zwangerschapsverlof gaat.quote:
zo'n bijzonder is het niet... zelfs voor blof-begrippen is het een simpel recht toe recht aan plaatje.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 08:26 schreef Bronson het volgende:
Kijk, Blof is er. Kunnen ze gelijk de aankondiging voor de nieuwe topsong inspreken.
Leg dat maar aan Radio 2 uit.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 08:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
zo'n bijzonder is het niet... zelfs voor blof-begrippen is het een simpel recht toe recht aan plaatje.
Denk t niet.quote:
quote:
quote:
#metooquote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
En zelfs de flikken hebben pret als ze sensueel voorbij marcheert is wel een 'lekker' zinnetje.
Dat laatste is zeker waarquote:Op donderdag 26 oktober 2017 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
En zelfs de flikken hebben pret als ze sensueel voorbij marcheert is wel een 'lekker' zinnetje.
Verder vind ik Passie een stuk leuker.
Verdomme.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:22 schreef pipster het volgende:
Dit is toch gewoon U2 met iemand die zijn tanden op elkaar houdt.
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:22 schreef pipster het volgende:
Dit is toch gewoon U2 met iemand die zijn tanden op elkaar houdt.
T'is gewoon wel een goed nummer...quote:
quote:
Iemand die de hele dag op een piano een akkoord ramt met wat mager gezang van Cocker erover noem ik geen goed nummer..quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
T'is gewoon wel een goed nummer...
Het is gewoon een standaard blues-schema (sterker nog, het zijn dezelfde akkoorden als La Bamba, Do you love me en Twist & Shout)quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iemand die de hele dag op een piano een akkoord ramt met wat mager gezang van Cocker erover noem ik geen goed nummer..
Die radio versie is ook wel beter dan de album versie.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:50 schreef Elfletterig het volgende:
En vergeet de Beatmasters niet, die menig track van Moby remixten voor de single-versie, waaronder ook de voorgaande. Hetzelfde deden ze voor The Shamen.
Ik vind het meer tijd voor Oktober van Blof.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:52 schreef Bronson het volgende:
Maarre, het is wel weer DE tijd van het jaar om het geniale album August and everything after van CC te draaien.
Wat staat hier eigenlijk?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Verdomme
"Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bij bedoeling en bovendien zijn er limousines"
"Schoenen zijn gejat, maar ik hoef nog niet weg want er is nog wel wat"
Je moet de steen van Renesse er ook even bijpakken.... duh.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 10:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wat staat hier eigenlijk?
manmanman
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:00 schreef pipster het volgende:
[..]
Je moet de steen van Renesse er ook even bijpakken.... duh.
quote:Een onderzoeksteam heeft dankzij de steen al drie liedteksten van de band weten te vertalen en houdt zich momenteel bezig met de decodering van het nummer Holiday in Spain. Dat nummer werd altijd als onvertaalbaar beschouwd vanwege cryptische fragmenten als ‘Er zijn vliegtuigstoelen, miljoenen bijbedoelingen’ en ‘Mijn schoenen zijn gejat / Maar ik hoef niet meer naar buiten want er is nog wel wat.’ Bert Bokhoven, taalwetenschapper aan de Universiteit van Hilvarenbeek en leider van het onderzoeksteam: ‘Wàt is er dan nog? Waarom wil de schrijver naar buiten? Met zulke vragen kon je voorheen supercomputers laten crashen.’ Inmiddels is al zo’n tachtig procent van de song vertaald naar normaal Nederlands.
Wat een kut act inderdaad. Ook gewoon niet de Top 2000 shuffle eerder aangekondigd, dus dat lijkt me duidelijk.quote:
Nummer niet gehoord, zat zo'n bagger kraak in.quote:
Erg matig inderdaad. Al geloof ik toch dat het enigszins doorgestoken kaart is.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:31 schreef Elfletterig het volgende:
Sneu zeg, het concept van de shuffle om zeep helpen. Ze zullen zo wel de jingle voor de Topsong gaan inspreken...
Lekker broodje etenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:42 schreef Bronson het volgende:
Ik had het verwacht nooit te zeggen maar man, wat kijk ik uit naar Gijs.
Jij hebt wel een graftakkehekel aan de osjienmasjien ookquote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:42 schreef Bronson het volgende:
Ik had het verwacht nooit te zeggen maar man, wat kijk ik uit naar Gijs.
Aan de?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij hebt wel een graftakkehekel aan de osjienmasjien ook
kust, de Zeeuwse kustquote:
Is dit weer die nieuwe single?quote:
jaquote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is dit weer die nieuwe single?
Ja het zal deze of die pleuristrack van Blof zijn.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 11:57 schreef Elfletterig het volgende:
Net zo godvergeten generiek als die track van Miss Montreal...
Kortom: morgen om 10:47 uur gaan we allemaal heel "verbaasd" doen als dit de nieuwe Topsong blijkt te zijn.....
Dan heb ik liever Osjien, die gaan me pas na 3 keer ergeren denk ik, Blaf na 1x alquote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja het zal deze of die pleuristrack van Blof zijn.
Dat heb ik omgekeerd.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Osjien, die gaan me pas na 3 keer ergeren denk ik, Blaf na 1x al
Ik vind hun samenzang gimmick best leuk.quote:
Ik vind het zo overdreven vrolijk. En zo gemaakt. Met een scratchende dj erbij.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze is wel ok van Caro. Niet geniaal ofzo maar vind het ook niet vervelend per sé.
Sing, sing, sing, sing..quote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:37 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik vind het zo overdreven vrolijk. En zo gemaakt. Met een scratchende dj erbij.
Hoor ik liever The Broads. Die maakten in de 80's exact dezelfde muziek.
I've got rhythmquote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sing, sing, sing, sing..
wat een kutspel blijft dit tochquote:
quote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zeg eens uhhhh van Peter van Bruggen moet terug
Nee, met Morrisonquote:Op donderdag 26 oktober 2017 12:42 schreef cosmick het volgende:
[..]. Niet met Jeanne Kooijmans please.
Omdat ze dan van de tags af kunnen rakenquote:
Feel What You Want vind ik toch wel erg lekker.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Robin S, Timmy T, Kristine W, Michael P, allemaal even erg
Muzikaal wel, maar haar stem vind ik niks.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Feel What You Want vind ik toch wel erg lekker.
Robin S en Kristine W in één adem noemen met die andere twee is tamelijk bizar.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Robin S, Timmy T, Kristine W, Michael P, allemaal even erg
"Ja natuurlijk, want dan zijn ze drugs aan het produceren".quote:Daar brandt nog licht
Nu dat deze topicreeks in MUZ staat is dat een goede reden daar eens mee te stoppenquote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah toch weer die BZV bagger.
Is ze al opgehoerd?quote:Op donderdag 26 oktober 2017 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Bah toch weer die BZV bagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |