Vettel ook maar meteen stoppen dan?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:37 schreef Krollie het volgende:
Hij moet niet zo puberig doen en het opnemen als een volwassen man. Hij doet een volwassen sport. Daar horen geen boze scheldende pubertjes in thuis!
Ik irriteer me niet zo enorm aan het gedrag van Vettel of wie dan ook, dan aan het gezeur en de kop van Max.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vettel ook maar meteen stoppen dan?
Om maar niet te spreken over al die andere coureurs die emotioneel reageren na een (in hun ogen) onterechte beslissing.
Noem eens 1 Formule 1 coureur die nooit vloekt, scheldt, of zich laat meeslepen door emotie....
Dat ligt toch echt aan jou dan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:43 schreef Krollie het volgende:
[..]
Ik irriteer me niet zo enorm aan het gedrag van Vettel of wie dan ook, dan aan het gezeur en de kop van Max.
quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 09:19 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Terechte klacht want we kunnen ook de rollen omdraaien en:
[ afbeelding ]
Max 'Mis'Stappen heeft altijd deze 'stoned' blik als hij mensen aankijkt. Als dat niet mongolide is, dan weet ik het ook niet.
quote:Max 'Mis'Stappen
quote:'Mis'Stappen
Mwah, dit is nog een leuke woordgrap. 'Haat'Vana slaat nergens op.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:48 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Dit is nog slechter dan 'Haat'Vana Simons.
Wij hebben duidelijk een meningsverschil over waar de lat van een leuke woordgrap ligt.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, dit is nog een leuke woordgrap. 'Haat'Vana slaat nergens op.
Noem haar dan gewoon mongool.
Je voelde je aangesproken ja?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:52 schreef Ingolstadt het volgende:
Ben fan van onze God Max maar dat schelden moet hij niet doen. En ja “mongool” is beledigend.
Tolerantie is een uitstervend iets.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:53 schreef HeatWave het volgende:
Ja, alles is beledigend in de huidige jankmaatschappij, echt niemand haalt meer ergens zijn schouders bij op, meteen de social media op en huilen hoe zielig je bent.
Grow a pair. Ik pleit echt niet voor een alles moet maar kunnen situatie, maar komop zeg, je kan overal wel over gaan zeiken.
Ja, oke, ik had het even anders moeten brengenquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:53 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Wij hebben duidelijk een meningsverschil over waar de lat van een leuke woordgrap ligt.
Neen.quote:
Hoe kun jij dan bepalen of iets beledigend is?quote:
Oke, daar wil ik nog wel in meegaan.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, oke, ik had het even anders moeten brengen
Dit is nog een woordgrap die, nouja, in alle redelijkheid te maken is. Niet erg geestig, maar hij is te maken.
HaatVana slaat gewoon als een lul op een varken.
Ik heb Vettel nog niet horen klagen. Max alleen maar achteraf in de media. Zo vader zo zoon.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 11:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat ligt toch echt aan jou dan.
Want Vettel klaagt steen en been wanneer hij zich benadeelt voelt.
En als je je irriteert aan de kop van iemand, dan kijk je toch gewoon niet.
https://www.ad.nl/binnenl(...)den-letten~ace00f77/quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:15 schreef tja77 het volgende:
[..]
Hoe kun jij dan bepalen of iets beledigend is?
Of heb je de mening van iemand met het syndroom van down gevraagd?
En zo ja, hoe serieus kun je die mening dan nemen?
Ah, je kijkt geen Formule 1.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:26 schreef Krollie het volgende:
[..]
Ik heb Vettel nog niet horen klagen. Max alleen maar achteraf in de media. Zo vader zo zoon.
Dit zegt alles. Dit is wat Max is.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 12:56 schreef PeZu het volgende:
verongelijkte slecht verliezend kleuter_!
Nee een Mongool is een inwoner van Mongolie. Je trekt nu de discriminatie kaart.quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:27 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/binnenl(...)den-letten~ace00f77/
En daarnaast is het woord "mongool" een scheldwoord voor iemand met het syndroom van down, dus het woord op zich is al beledigend.
ja goede coureur hoor, super veel talent, maar mentaal nog wat achter, anders scheld je ook niet met mongoolquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:28 schreef Krollie het volgende:
[..]
Dit zegt alles. Dit is wat Max is.
wat zeg jij als jij je teen stoot?quote:Op dinsdag 24 oktober 2017 13:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja goede coureur hoor, super veel talent, maar mentaal nog wat achter, anders scheld je ook niet met mongool
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |