Tenzij we hier iets anders lezen:quote:
Blijkbaar een troll.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:22 schreef tja77 het volgende:
Kampkneus zei dat er aanstoot werd genomen aan het mongool dat Max gebruikte. Een moeder van een kind. Max zei niks, en toen zei die dikke: "je bedoelde natuurlijk lul of lulhannes". Zijn er dan geen mensen die daar aanstoot aan nemen? reageerde Max daarop.
Ff later zei Kamkneus of Raikkonen nog iets had gezegd tegen Max. Max zegt: "zegt hij ooit iets dan"? En maakte ook nog een opmerking over de zonnebril.
Uhm jawel. De regel luidt "leaving the track and gaining an advantage" het gaat dus juist wel om het voordeel. En dat voordeel moet meestal een positie verbetering of echt flinke tijdswinst zijn anders word er weinig mee gedaan door de stewards. Die halve tiende die Sainz eerder bij de laatste bocht is maakt dus niet uit want hij zat er al een stuk voor.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:14 schreef Deckard het volgende:
[..]
Gaat niet om het voordeel, de regels dienen worden toegepast. Wat zeg je? Oh de regels maken nu ineens niet meer uit.
Klopt half wat tja77 schrijft, interview staat hierboven ergens. Max verontschuldigde zich juist.quote:
Dit is ook exact waarom het afsnijden van de bocht soms wel en soms geen voordeel oplevert.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Uhm jawel. De regel luidt "leaving the track and gaining an advantage" het gaat dus juist wel om het voordeel. En dat voordeel moet meestal een positie verbetering of echt flinke tijdswinst zijn anders word er weinig mee gedaan door de stewards. Die halve tiende die Sainz eerder bij de laatste bocht is maakt dus niet uit want hij zat er al een stuk voor.
Het is niet zo dat 4 wielen buiten de lijn altijd een straf oplevert, dat zijn niet de regels. Meestal gaat het maar om enkele plekken op een circuit waar er echt een aanzienlijk voordeel mee gehaald kan worden. Deze plekken worden elk weekend besproken een aangeduid in de drivers meeting. Als een coureur op zo'n plek te vaak buiten de baan komt kan die straf krijgen, af en toe 4 wielen buiten de baan op andere plekken blijven onbestraft. Tenzij de stewards dus vinden dat er wel een te groot voordeel is in de vorm van tijdswinst of positie verbetering
Dankquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:41 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Hij zegt "ik dacht misschien moeten we het podium delen"
En "mag idioot wel, of valt Nederland daar ook over?"
Dat ging over wat Max gisteren zei...quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:45 schreef beantherio het volgende:
[..]
Tenzij we hier iets anders lezen:
[..]
Blijkbaar een troll.
Kloptquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:44 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het was sowieso tegen de afspraken die gemaakt zijn om zo snel de penalty uit te delen na dat gedoe vorig jaar. Zowel Horner als Lauda zeggen dat.
Dat is niet de uitleg van Whiting...quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:46 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Uhm jawel. De regel luidt "leaving the track and gaining an advantage" het gaat dus juist wel om het voordeel. En dat voordeel moet meestal een positie verbetering of echt flinke tijdswinst zijn anders word er weinig mee gedaan door de stewards. Die halve tiende die Sainz eerder bij de laatste bocht is maakt dus niet uit want hij zat er al een stuk voor.
Het is niet zo dat 4 wielen buiten de lijn altijd een straf oplevert, dat zijn niet de regels. Meestal gaat het maar om enkele plekken op een circuit waar er echt een aanzienlijk voordeel mee gehaald kan worden. Deze plekken worden elk weekend besproken een aangeduid in de drivers meeting. Als een coureur op zo'n plek te vaak buiten de baan komt kan die straf krijgen, af en toe 4 wielen buiten de baan op andere plekken blijven onbestraft. Tenzij de stewards dus vinden dat er wel een te groot voordeel is in de vorm van tijdswinst of positie verbetering
New Kids jonguh! verrekte mongolquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:52 schreef Blaadjes het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ijke_beslissing.html
Ook dat is niet de uitleg van Whiting...quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dit is ook exact waarom het afsnijden van de bocht soms wel en soms geen voordeel oplevert.
Een bocht afsnijden kan tijdverlies opleveren t.o.v. de apex, zeker in kwalificatie maakt dat dus soms niet uit.
In het geval van inhalen is het echter anders, door de binnenbocht sneller te nemen kan de coureur op de apex daarna niet sneller omdat je ervoor uitkomt. Praktisch is dit wat Ricciardo altijd doet (maar dan meestal zonder buiten de baan te komen. Door de divebomb te doen maar wel via buiten de baan kreeg Max hier voordeel t.o.v. Raikkonen.
Klopt, maar sommige users hier willen alleen lezen wat ze willen lezen.quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat ging over wat Max gisteren zei...
Waar is de uitleg van Whiting? Op een halvegare NL bron na dan?quote:Op maandag 23 oktober 2017 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dat is niet de uitleg van Whiting...
Oeps, dat was die van vorig jaarquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:54 schreef AMDB het volgende:
[..]
Waar is de uitleg van Whiting? Op een halvegare NL bron na dan?
Ik reed toen ik nog een BMW had ook zoquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:54 schreef Refragmental het volgende:
Vraag: In de laatste ronde van de race rijdt u met alle banden voorbij de witte streep, mag dat?
[ afbeelding ]
Antwoord: U rijdt Ferrari, natuurlijk mag dat.
Dacht al dat het aan m'n Duits lagquote:Op maandag 23 oktober 2017 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oeps, dat was die van vorig jaar![]()
Het staat in dit artikel: https://www.auto-motor-un(...)issare-12777239.htmlquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan m'n Duits lag![]()
Het woord 'voordeel' komt daar ook weer terug. Daar lijken ze echt veel consequenter mee te zijn dan de mensen hier denken.
Nee, dat zijn ze niet. Dat was de eerste uitleg, die al nergens op sloeg. Zo vinden vele oud-coureurs waaronder de regerend wereldkampioen. Ook diende Ferrari geen protest in, de FIA handelde (tegen de afspraken met de teams in) autonoom, waardoor RBR niet eens in bezwaar/beroep kon. De uitleg van Whiting maakt het nog belachelijker.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan m'n Duits lag![]()
Het woord 'voordeel' komt daar ook weer terug. Daar lijken ze echt veel consequenter mee te zijn dan de mensen hier denken.
https://www.ad.nl/formule(...)apte-eruit~a8e06e67/quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:06 schreef tja77 het volgende:
Stukje van AD rept over dat Max schuld betuigt.
Hij heeft geen sorry gezegd, en heeft er geen spijt van. Ja, je flapt er wel eens wat uit ja. Maar wilde niemand kwetsen.
Vervolgens vraagt hij of dat hij Connely wel een idioot mag noemen, of dat Nederland daar ook weer over valt.
Kortom nuchtere reactie met een knipoog en een lach.
Ik heb het bronartikel voor je opgesnord, nu een reactie graagquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:00 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dacht al dat het aan m'n Duits lag![]()
Het woord 'voordeel' komt daar ook weer terug. Daar lijken ze echt veel consequenter mee te zijn dan de mensen hier denken.
Vergelijk de tekst van het AD met hetgeen Max zei bij Peptalk. Er werden bij Peptalk woorden in zijn mond gelegd. Maar Max blijft gewoon achter hetgeen staan wat hij zei. Tuurlijk flap je er wel iets uit, maar hij heeft geen spijt.quote:Op maandag 23 oktober 2017 21:10 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/formule(...)apte-eruit~a8e06e67/
Komt eraan, ben aan het werk momenteelquote:Op maandag 23 oktober 2017 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het bronartikel voor je opgesnord, nu een reactie graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |