abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:45:50 #26
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_174612962
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:43 schreef tja77 het volgende:

[..]

Dan las je niet goed wellicht.
Tenzij we hier iets anders lezen:
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:22 schreef tja77 het volgende:
Kampkneus zei dat er aanstoot werd genomen aan het mongool dat Max gebruikte. Een moeder van een kind. Max zei niks, en toen zei die dikke: "je bedoelde natuurlijk lul of lulhannes". Zijn er dan geen mensen die daar aanstoot aan nemen? reageerde Max daarop.

Ff later zei Kamkneus of Raikkonen nog iets had gezegd tegen Max. Max zegt: "zegt hij ooit iets dan"? En maakte ook nog een opmerking over de zonnebril.
Blijkbaar een troll.
pi_174612977
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:14 schreef Deckard het volgende:

[..]

Gaat niet om het voordeel, de regels dienen worden toegepast. Wat zeg je? Oh de regels maken nu ineens niet meer uit. :')
Uhm jawel. De regel luidt "leaving the track and gaining an advantage" het gaat dus juist wel om het voordeel. En dat voordeel moet meestal een positie verbetering of echt flinke tijdswinst zijn anders word er weinig mee gedaan door de stewards. Die halve tiende die Sainz eerder bij de laatste bocht is maakt dus niet uit want hij zat er al een stuk voor.

Het is niet zo dat 4 wielen buiten de lijn altijd een straf oplevert, dat zijn niet de regels. Meestal gaat het maar om enkele plekken op een circuit waar er echt een aanzienlijk voordeel mee gehaald kan worden. Deze plekken worden elk weekend besproken een aangeduid in de drivers meeting. Als een coureur op zo'n plek te vaak buiten de baan komt kan die straf krijgen, af en toe 4 wielen buiten de baan op andere plekken blijven onbestraft. Tenzij de stewards dus vinden dat er wel een te groot voordeel is in de vorm van tijdswinst of positie verbetering
pi_174613036
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:45 schreef beantherio het volgende:

[..]

Blijkbaar een troll.
Klopt half wat tja77 schrijft, interview staat hierboven ergens. Max verontschuldigde zich juist.
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:49:03 #29
192683 AMDB
Visionair.
pi_174613061
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Uhm jawel. De regel luidt "leaving the track and gaining an advantage" het gaat dus juist wel om het voordeel. En dat voordeel moet meestal een positie verbetering of echt flinke tijdswinst zijn anders word er weinig mee gedaan door de stewards. Die halve tiende die Sainz eerder bij de laatste bocht is maakt dus niet uit want hij zat er al een stuk voor.

Het is niet zo dat 4 wielen buiten de lijn altijd een straf oplevert, dat zijn niet de regels. Meestal gaat het maar om enkele plekken op een circuit waar er echt een aanzienlijk voordeel mee gehaald kan worden. Deze plekken worden elk weekend besproken een aangeduid in de drivers meeting. Als een coureur op zo'n plek te vaak buiten de baan komt kan die straf krijgen, af en toe 4 wielen buiten de baan op andere plekken blijven onbestraft. Tenzij de stewards dus vinden dat er wel een te groot voordeel is in de vorm van tijdswinst of positie verbetering
Dit is ook exact waarom het afsnijden van de bocht soms wel en soms geen voordeel oplevert.

Een bocht afsnijden kan tijdverlies opleveren t.o.v. de apex, zeker in kwalificatie maakt dat dus soms niet uit.

In het geval van inhalen is het echter anders, door de binnenbocht sneller te nemen kan de coureur op de apex daarna niet sneller omdat je ervoor uitkomt. Praktisch is dit wat Ricciardo altijd doet (maar dan meestal zonder buiten de baan te komen. Door de divebomb te doen maar wel via buiten de baan kreeg Max hier voordeel t.o.v. Raikkonen.
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:49:07 #30
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174613063
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:41 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Hij zegt "ik dacht misschien moeten we het podium delen" :P

En "mag idioot wel, of valt Nederland daar ook over?"
Dank ^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:50:17 #31
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174613101
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:45 schreef beantherio het volgende:

[..]

Tenzij we hier iets anders lezen:

[..]

Blijkbaar een troll.
Dat ging over wat Max gisteren zei...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:50:17 #32
195276 S95Sedan
No, not really...
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:51:01 #33
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174613130
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Het was sowieso tegen de afspraken die gemaakt zijn om zo snel de penalty uit te delen na dat gedoe vorig jaar. Zowel Horner als Lauda zeggen dat.
Klopt
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:52:18 #34
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174613176
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:46 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Uhm jawel. De regel luidt "leaving the track and gaining an advantage" het gaat dus juist wel om het voordeel. En dat voordeel moet meestal een positie verbetering of echt flinke tijdswinst zijn anders word er weinig mee gedaan door de stewards. Die halve tiende die Sainz eerder bij de laatste bocht is maakt dus niet uit want hij zat er al een stuk voor.

Het is niet zo dat 4 wielen buiten de lijn altijd een straf oplevert, dat zijn niet de regels. Meestal gaat het maar om enkele plekken op een circuit waar er echt een aanzienlijk voordeel mee gehaald kan worden. Deze plekken worden elk weekend besproken een aangeduid in de drivers meeting. Als een coureur op zo'n plek te vaak buiten de baan komt kan die straf krijgen, af en toe 4 wielen buiten de baan op andere plekken blijven onbestraft. Tenzij de stewards dus vinden dat er wel een te groot voordeel is in de vorm van tijdswinst of positie verbetering
Dat is niet de uitleg van Whiting...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174613198
quote:
New Kids jonguh! verrekte mongol oO<
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:53:16 #37
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174613211
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:49 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dit is ook exact waarom het afsnijden van de bocht soms wel en soms geen voordeel oplevert.

Een bocht afsnijden kan tijdverlies opleveren t.o.v. de apex, zeker in kwalificatie maakt dat dus soms niet uit.

In het geval van inhalen is het echter anders, door de binnenbocht sneller te nemen kan de coureur op de apex daarna niet sneller omdat je ervoor uitkomt. Praktisch is dit wat Ricciardo altijd doet (maar dan meestal zonder buiten de baan te komen. Door de divebomb te doen maar wel via buiten de baan kreeg Max hier voordeel t.o.v. Raikkonen.
Ook dat is niet de uitleg van Whiting...
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:54:13 #38
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174613243
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Dat ging over wat Max gisteren zei...
Klopt, maar sommige users hier willen alleen lezen wat ze willen lezen.
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:54:19 #39
192683 AMDB
Visionair.
pi_174613249
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:53 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ook dat is niet de uitleg van Whiting...
Waar is de uitleg van Whiting? Op een halvegare NL bron na dan?
pi_174613250
Vraag: In de laatste ronde van de race rijdt u met alle banden voorbij de witte streep, mag dat?



Antwoord: U rijdt Ferrari, natuurlijk mag dat.
  maandag 23 oktober 2017 @ 20:57:37 #41
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174613347
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:54 schreef AMDB het volgende:

[..]

Waar is de uitleg van Whiting? Op een halvegare NL bron na dan?
Oeps, dat was die van vorig jaar :@
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174613376
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:54 schreef Refragmental het volgende:
Vraag: In de laatste ronde van de race rijdt u met alle banden voorbij de witte streep, mag dat?

[ afbeelding ]

Antwoord: U rijdt Ferrari, natuurlijk mag dat.
Ik reed toen ik nog een BMW had ook zo :@
  maandag 23 oktober 2017 @ 21:00:53 #43
192683 AMDB
Visionair.
pi_174613439
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 20:57 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Oeps, dat was die van vorig jaar :@
Dacht al dat het aan m'n Duits lag ;)

Het woord 'voordeel' komt daar ook weer terug. Daar lijken ze echt veel consequenter mee te zijn dan de mensen hier denken.
  maandag 23 oktober 2017 @ 21:04:37 #44
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174613561
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:00 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dacht al dat het aan m'n Duits lag ;)

Het woord 'voordeel' komt daar ook weer terug. Daar lijken ze echt veel consequenter mee te zijn dan de mensen hier denken.
Het staat in dit artikel: https://www.auto-motor-un(...)issare-12777239.html
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 oktober 2017 @ 21:06:12 #45
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174613619
Stukje van AD rept over dat Max schuld betuigt.

Hij heeft geen sorry gezegd, en heeft er geen spijt van. Ja, je flapt er wel eens wat uit ja. Maar wilde niemand kwetsen.
Vervolgens vraagt hij of dat hij Connely wel een idioot mag noemen, of dat Nederland daar ook weer over valt.
Kortom nuchtere reactie met een knipoog en een lach.
  maandag 23 oktober 2017 @ 21:08:23 #46
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174613689
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:00 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dacht al dat het aan m'n Duits lag ;)

Het woord 'voordeel' komt daar ook weer terug. Daar lijken ze echt veel consequenter mee te zijn dan de mensen hier denken.
Nee, dat zijn ze niet. Dat was de eerste uitleg, die al nergens op sloeg. Zo vinden vele oud-coureurs waaronder de regerend wereldkampioen. Ook diende Ferrari geen protest in, de FIA handelde (tegen de afspraken met de teams in) autonoom, waardoor RBR niet eens in bezwaar/beroep kon. De uitleg van Whiting maakt het nog belachelijker.

Plus het schenden van de afspraken die de de FIA gemaakt heeft met de teams (na Mexico vorig jaar en aan het begin van dit seizoen). Dat is nog het allerschandaligst: de FIA toont hiermee aan volkomen onbetrouwbaar te zijn.

En 2x was dezelfde coureur het haasje. Dat is op zijn minst opvallend.

[ Bericht 2% gewijzigd door Whiskers2009 op 23-10-2017 21:17:34 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_174613759
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:06 schreef tja77 het volgende:
Stukje van AD rept over dat Max schuld betuigt.

Hij heeft geen sorry gezegd, en heeft er geen spijt van. Ja, je flapt er wel eens wat uit ja. Maar wilde niemand kwetsen.
Vervolgens vraagt hij of dat hij Connely wel een idioot mag noemen, of dat Nederland daar ook weer over valt.
Kortom nuchtere reactie met een knipoog en een lach.
https://www.ad.nl/formule(...)apte-eruit~a8e06e67/
  maandag 23 oktober 2017 @ 21:11:54 #48
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_174613800
quote:
0s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:00 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dacht al dat het aan m'n Duits lag ;)

Het woord 'voordeel' komt daar ook weer terug. Daar lijken ze echt veel consequenter mee te zijn dan de mensen hier denken.
Ik heb het bronartikel voor je opgesnord, nu een reactie graag :P
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 oktober 2017 @ 21:19:35 #49
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_174613998
quote:
Vergelijk de tekst van het AD met hetgeen Max zei bij Peptalk. Er werden bij Peptalk woorden in zijn mond gelegd. Maar Max blijft gewoon achter hetgeen staan wat hij zei. Tuurlijk flap je er wel iets uit, maar hij heeft geen spijt.
En dat hoeft mijn inziens ook niet. Je zegt altijd wel iets waar iemand zich aan stoort.
Maar dat gemekker hier van een aantal individuen die vinden dat Max een voorbeeldfunctie heeft, en dat hij sorry zou moeten zeggen voor zijn uitspraken. Sodemieter toch op.
Hoop heisa om niks.
  maandag 23 oktober 2017 @ 21:19:51 #50
192683 AMDB
Visionair.
pi_174614008
quote:
1s.gif Op maandag 23 oktober 2017 21:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ik heb het bronartikel voor je opgesnord, nu een reactie graag :P
Komt eraan, ben aan het werk momenteel :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')