nee!quote:Op maandag 23 oktober 2017 02:14 schreef chufi het volgende:
Sas kan je ff de TT aanpassen .. of mensen
helemaal nietsquote:Op maandag 23 oktober 2017 10:51 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Wat hebben dan aan jou als moderator?...
Ornitoloogquote:
In Nederland zit je met de Kadaverwet...quote:
Ja dat zeiden ze in het filmpjequote:Op maandag 23 oktober 2017 13:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
In Nederland zit je met de Kadaverwet...
Doe voorzichtigquote:
op de teentjes blijven!quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 02:14 schreef chufi het volgende:
Sas kan je ff de TT aanpassen .. of mensen
Voeg me gelijk toequote:
Ha ha haquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 08:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Potverdorie, wat een mazzelaars.
Daar kom je wel even mee vooruit.
De politie bedoel jequote:Op dinsdag 24 oktober 2017 08:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Potverdorie, wat een mazzelaars.
Daar kom je wel even mee vooruit.
Nee, zoiets breng je, ik iig niet, niet naar de politie, met een voorraad van 29 kilo kan je als tevreden roker wel weer even voorruit, dus die rook je lekker op, en je geeft je vrienden ook wat.quote:
Ik bedoel dat stel in Florida dus welquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, zoiets breng je, ik iig niet, niet naar de politie, met een voorraad van 29 kilo kan je als tevreden roker wel weer even voorruit, dus die rook je lekker op, en je geeft je vrienden ook wat.
zit bij de Kledingbank tegenwoordigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:46 schreef chufi het volgende:
Iemand belangstelling om een kookboek naar keuze uit te zoeken?
Ja en ik heb best wel wat kookboeken maar ja internet he? Ze moeten weer ergens vanaf.quote:
Ik heb er ook 2 .. en ik had er ook eerder 2 of 3 gewonnen en om nu te zeggen dat ik er in kijk.... nee..quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik heb best wel wat kookboeken maar ja internet he? Ze moeten weer ergens vanaf.
Godverquote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:56 schreef chufi het volgende:
Ik jad ook nog 2 stuk Verkade chocola, maar die heb ik al uitgezocht
Wie nou weer?quote:
Oh nu pas. Ik dacht dat die allang dood wasquote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nu pas. Ik dacht dat die allang dood was
Bronquote:
Dank je ik steek een kaarsje aanquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hiero MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #11
Ben ik ook.quote:
quote:
Tis nog waar ook...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik zei dat tegen Dr DDTquote:
Ja daarom , maar jij idd wel iets regulierder..quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik zei dat tegen Dr DDT
maar ik ben ook een afentoebezoeker
ik ben sowieso weinig online geweest afgelopen dagen (in Hilversum geweest), morgen en vrijdagochtend trouwerij van mijn broer , weekend komen de kleintjes logeren, druk hoor om gepensioneerd te zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daarom , maar jij idd wel iets regulierder..
Mooi toch .. Goed bezigquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben sowieso weinig online geweest afgelopen dagen (in Hilversum geweest), morgen en vrijdagochtend trouwerij van mijn broer , weekend komen de kleintjes logeren, druk hoor om gepensioneerd te zijn
Dat is overal op FOK!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:07 schreef chufi het volgende:
Tis momenteel wel een beetje op stervens na dood hier , maar we houden de moed er in..
Hoe oud is-ie van Merel ondertussen ?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben sowieso weinig online geweest afgelopen dagen (in Hilversum geweest), morgen en vrijdagochtend trouwerij van mijn broer , weekend komen de kleintjes logeren, druk hoor om gepensioneerd te zijn
De oudste is ruim 3, de jongste 1quote:Op donderdag 26 oktober 2017 07:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe oud is-ie van Merel ondertussen ?
Ik dacht al weer ouder. Is de trouwerij die ik verwar denk ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
De oudste is ruim 3, de jongste 1
Daar is het laatste woord nog niet over gesproken.quote:
Mag hopen van niet..quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar is het laatste woord nog niet over gesproken.
En waarschijnlijk zal er wat bloed vloeien.
Zou zomaar kunnen... Met stokken in de bomen slaan...quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 08:25 schreef Treehut362 het volgende:
Het is tijd voor de olijven-oogst.
Als ik goed ge-informeerd ben...
Wat zit erin?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 16:47 schreef Soury het volgende:
Ik wacht op een pakje, dat hoort hier toch
Een trui, sjaal en muizenpantoffels. Ik ben winter klaarquote:
Je hebt het al dus?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Een trui, sjaal en muizenpantoffels. Ik ben winter klaar
Nee hoezo? Ik weet wel wat er aan zit te komen.quote:
Nou ja, het is 17 u. geweest het had er kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoezo? Ik weet wel wat er aan zit te komen.
Nee 16:45 tot 18:45:(quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nou ja, het is 17 u. geweest het had er kunnen zijn.
Ah dan komt het nog wel... of check anders ff de T&T . Ik had laatst ook eens iets voor de zaterdag gepland en dan stond er opeens bij Postnl dat het toch maandag werdquote:
Het is binnenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dan komt het nog wel... of check anders ff de T&T . Ik had laatst ook eens iets voor de zaterdag gepland en dan stond er opeens bij Postnl dat het toch maandag werd
Zo cute .quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is binnen[ afbeelding ] Ik draai even want van bovenaf zijn ze creepy Trui en sjaal ook tevreden mee
Ik had dikke sokken gekocht bij de HEMA. HOME dingen. Lekker zacht enzo. Ik had het niet door maar er piepte wat, er zitten rubbertjes onder net zoals kleuter sokjesquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo cute .![]()
Ik zet soms de verwarming een graadje hoger
Oh ik wel dikke sokken dikke trui, jogging broek. Maar het moet wel comfortabel zijn. Koud heb ik het niet snel maar ik let er verder niet op qua verwarming. Als ik bij mijn moeder ben smelt ik haast. Dat staat te blazen op 23. Ik kan daar erg slecht tegenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 19:02 schreef chufi het volgende:
Ik zet hem ook in principe bijna nooit aan maar soms heb je van die momenten.. Ik ben niet zo iemand van dikke kleren en zo
Het kan... nog 5 minutenquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 18:07 schreef chufi het volgende:
Kom op Max.. Hoogste tijd voor eens een pole-position
Heb je er ook pannen bij?quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:23 schreef sig000 het volgende:
Nog iemand interesse in een inductie kookplaat?
Ah op die manier .. Ja nee ik heb al genoeg in mn huisquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:31 schreef sig000 het volgende:
Weet ik veel, appartement moest leeg, grote bus en hoppa samen met broertje die kop groter is.
Ik ook daarom ook die inductie plaat in de aanbieding.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah op die manier .. Ja nee ik heb al genoeg in mn huis
Je hebt natuurlijk een hele inboedel voordat alles of naar de kringloop of naar da container gaat..quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:42 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ook daarom ook die inductie plaat in de aanbieding.
Mijn broer kan ook alles gebruiken, ben 8 jaar ouder en wat selectiever.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk een hele inboedel voordat alles of naar de kringloop of naar da container gaat..
Ik zit al jaren compleet ingeboedeldquote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn broer kan ook alles gebruiken, ben 8 jaar ouder en wat selectiever.
Hij is net klaar met uitladen gok ik.
Dit was de 3e erfenis in 4 jaar.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zit al jaren compleet ingeboedeld
Ik word slapend rijk.quote:Op zaterdag 28 oktober 2017 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Zolang er gen schulden waren ben je er niet op achteruit gegaan neem ik aan
Geloof ik best .. 3 erfenissen 2 (0f 3) koophuizen .. Maar goed een beetje afhankelijk van het aantal persone per nalatenschap er involved zijn .. is het altijd meer dan niks..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zit ook speciale stekker aan.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:04 schreef svann het volgende:
Inductie is wel gaaf, maar een heel gepuzzel met groepen.
En de toekomst, als steeds meer steden dan van gas af willen.
Het is geen 380, volgens mij een moderne 220V op eigen groep.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:14 schreef svann het volgende:
[..]
Voor 380 Volt of twee groepen van 220.
Een groep van 220 is niet genoeg. Trekt nogal wat.quote:Op zondag 29 oktober 2017 00:15 schreef sig000 het volgende:
Het is geen 380, volgens mij een moderne 220V op eigen groep.
volgens mij zit de inductie hier op een aparte groep, en met een dubbel 220volt stopcontactquote:Op zondag 29 oktober 2017 00:19 schreef svann het volgende:
[..]
Een groep van 220 is niet genoeg. Trekt nogal wat.
Of het moeten maar twee pitten zijn.
Ben zelf voorzichtig aan het kijken wat daar voor nodig dit zou zijn.
Ja en Hermien dan ??quote:Op zondag 29 oktober 2017 03:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ah, zanger Gert Timmerman (82) is ook naar de eeuwige jachtvelden vertrokken.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 03:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja en Hermien dan ??
Ik maak me bezorgder om de dochters![]()
De indruk die ik van de man als mens had was niet zo best...Hermien leek me wel een lief mens overigens...quote:Op zondag 29 oktober 2017 03:45 schreef chufi het volgende:
Beetje te lang om dat 30 min te moeten kijken om deze tijd van de dag...
Maar het is natuurlijk altijd triest.. Ook alvleesklierkanker dacht ik ergens te lezen..
Lijkt wel populair te worden.. 3e in 3 maanden... allen muziek gerelateerd ook dat nog
Reli NL talig .. en Gert leek me altijd de leider en Hermien meer misbruikt voorwerp..quote:Op zondag 29 oktober 2017 03:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De indruk die ik van de man als mens had was niet zo best...Hermien leek me wel een lief mens overigens...
En die dochters zijn mijn types niet.![]()
Gert Timmerman en muziek, onlosmakelijk verbonden.
quote:Op zondag 29 oktober 2017 08:16 schreef Treehut362 het volgende:
Viel wel mee de storm hier eigenlijk.
Nieuwe laptop Dell E6420 4gb Ram Intel graphics 3000, sdd
Intel core i7 2640M @ 2.8Ghz
refurbished dus 400 euro goedkoper
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op zondag 29 oktober 2017 08:16 schreef Treehut362 het volgende:
Viel wel mee de storm hier eigenlijk.
Nieuwe laptop Dell E6420 4gb Ram Intel graphics 3000, sdd
Intel core i7 2640M @ 2.8Ghz
refurbished dus 400 euro goedkoper
[ afbeelding ]
quote:
Hoe groot is jouw SSD? de mijne 500quote:Op zondag 29 oktober 2017 14:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
SSD is de toekomst!?!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Solid_state_drive
Die gast komt de eerste dag op zijn werk in de bouw, krijgt ie als opdracht; vul even de waterpas bij, dus gaat ie met een slang aan de gang.quote:
En daarna op zoek naar het plintenladdertjequote:Op zondag 29 oktober 2017 17:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die gast komt de eerste dag op zijn werk in de bouw, krijgt ie als opdracht; vul even de waterpas bij, dus gaat ie met een slang aan de gang.
Je moet ook wel een enorm uilskuiken zijn om in zulke 'geintjes' te trappen.quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En daarna op zoek naar het plintenladdertje
Nou ja zo'n jong kind die net op de werkvloer begintquote:Op zondag 29 oktober 2017 21:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet ook wel een enorm uilskuiken zijn om in zulke 'geintjes' te trappen.
Ook op zn Duits?quote:Op zondag 29 oktober 2017 21:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou ja zo'n jong kind die net op de werkvloer begint![]()
Dat rijmt![]()
Zeker. Via Sky op internet. Vrijdag bij broer langs geweest. Zou dit weekend langs komen tv te maken. Wordt zijn vrouw ziek. Komt er snel van iig.quote:
Je kunt ook gewoon kijken als ziggo-abo via https://www.ziggogo.tv/nl/quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeker. Via Sky op internet. Vrijdag bij broer langs geweest. Zou dit weekend langs komen tv te maken. Wordt zijn vrouw ziek. Komt er snel van iig.
Trusten.
Daar kijk je toch niet vrijwillig naar.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon kijken als ziggo-abo via https://www.ziggogo.tv/nl/
Ja als je geblacklist bentquote:Op maandag 30 oktober 2017 00:15 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar kijk je toch niet vrijwillig naar.
F1 programma is waardeloos daarquote:Op maandag 30 oktober 2017 00:19 schreef chufi het volgende:
Maar om eerlijk te zijn .... alles wat je op internet volgt gaat OK. Via de Kabel en TV is bagger
En internet gaat via dezelfde doos
Nope nopequote:
Ik zat black mirror te kijken. Zo geweldig vind ik het nietquote:
Hoe kijk je? Want bij mij hapert het bijna elke keerquote:Op maandag 30 oktober 2017 00:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zat black mirror te kijken. Zo geweldig vind ik het niet
Ja Ziggo Nog nooit gehaperdquote:Op maandag 30 oktober 2017 00:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe kijk je? Want bij mij hapert het bijna elke keer
Ja dat wel, en een ding in mijn HDMI poort en een toetsenbordquote:Op maandag 30 oktober 2017 00:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb je nog meer dingen aan je ziggo box hangen..? Horizon box?
Geen lokaal netwerk?quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat wel, en een ding in mijn HDMI poort en een toetsenbord
Ja via mijn modemquote:
Ja ik weet het ook niet zo goed. Wel dat het via ziggo niet werkt. Ik heb het via wifi aangesloten. Ziggo kan via hun kanaal. Maar die doet het nietquote:
Ik weet niet wat ik heb om eerlijk te zijn. Ik kan tv kijkenquote:Op maandag 30 oktober 2017 00:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt dus nog geen "Horizon Box" houwen zo dus
Dus via je modem... Iedereen heeft zn eigen setup...maar ik heb weer een ideequote:Op maandag 30 oktober 2017 00:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet zo goed. Wel dat het via ziggo niet werkt. Ik heb het via wifi aangesloten. Ziggo kan via hun kanaal. Maar die doet het niet
En de rest op je pc of ook via je TV?quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik heb om eerlijk te zijn. Ik kan tv kijken
Nou dat was dus het probleem. 150 bestaat niet op mijn ziggo kanaal. Vandaar de omwegquote:
OK dan heeft het met je abo te maken en de box die je hebt staanquote:Op maandag 30 oktober 2017 00:44 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat was dus het probleem. 150 bestaat niet op mijn ziggo kanaal. Vandaar de omweg
Googel het maar, ik sta daar niet alleen in. Ziggo legt het probleem naast zich neer. Het heeft geen hol met mijn abonnement te makenquote:Op maandag 30 oktober 2017 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan heeft het met je abo te maken en de box die je hebt staan
Oh en even wat de box betreft ik heb een maand geleden een nieuwequote:Op maandag 30 oktober 2017 00:47 schreef chufi het volgende:
[..]
OK dan heeft het met je abo te maken en de box die je hebt staan
Ik bedacht net dat het gewoon een capaciteit issue kan zijn.. oversubscribing the uplink capacity van hun local switch... ben de naam vergeten... maar meer dan 1GB ging ie nietquote:Op maandag 30 oktober 2017 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Googel het maar, ik sta daar niet alleen in. Ziggo legt het probleem naast zich neer. Het heeft geen hol met mijn abonnement te maken
Tuurlijk wel.. Zeik niet Moquote:Op maandag 30 oktober 2017 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik wil graag een Ziggo pakket zonder sportzenders, maar dat hebben ze niet.
die Horizon doos?quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en even wat de box betreft ik heb een maand geleden een nieuwe
Gelul natuurlijk als het wel lukt met een stickie en via wifiquote:Op maandag 30 oktober 2017 00:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik bedacht net dat het gewoon een capaciteit issue kan zijn.. oversubscribing the uplink capacity van hun local switch... ben de naam vergeten... maar meer dan 1GB ging ie niet
Sommige zenders zenden het gewoon uit. Maar basic heb je met Ziggo denk kanaal 14 en 20 meer niequote:
Ja jesus weet ik veel, ik neem aan dat ik een up to date box krijg.quote:
Ja schat, maar das ander signaal ... via dezelfde kabel.. jaquote:Op maandag 30 oktober 2017 00:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Gelul natuurlijk als het wel lukt met een stickie en via wifi
Schat ?quote:Op maandag 30 oktober 2017 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja schat, maar das ander signaal ... via dezelfde kabel.. ja
Jawel, die heb ik allebei, zap er altijd voorbij.quote:Op maandag 30 oktober 2017 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Sommige zenders zenden het gewoon uit. Maar basic heb je met Ziggo denk kanaal 14 en 20 meer nie
LULquote:Op maandag 30 oktober 2017 01:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Jawel, die heb ik allebei, zap er altijd voorbij.
Ik zit altijd op één lijn.quote:Op maandag 30 oktober 2017 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Tijdje terug waren lullie op een lijn
Ik zit daar mee te klooien begrijp het niet zo goed, vandaar...quote:
quote:'Puigdemont gevlucht naar België om asiel aan te vragen'.
https://nos.nl/artikel/22(...)iel-naar-belgie.htmlquote:Op maandag 30 oktober 2017 18:42 schreef chufi het volgende:
Ik had het nieuws niet gevolgd, maar het lijkt er idd op .. Wat een losers
tussen haakjes.. Ik kijk nu Spaanse TV en die melden nog steed dat het onduidelijk is wat ze daar doenquote:Op maandag 30 oktober 2017 19:02 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/22(...)iel-naar-belgie.html
Hier staat het, zwart op wit.
Leukquote:Op dinsdag 31 oktober 2017 17:56 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://tonja-tekenshow.tk
Hugo Claus is de Belgische Jan Wolkers.quote:Op dinsdag 31 oktober 2017 20:37 schreef chufi het volgende:
He er wordt een vergelijking gemaakt met Hugo Claus's "Het verdriet van Belgie"
Heb ik nog aan mee gewerkt aan de Spaanse vertaling ...
https://elpais.com/elpais(...)09441472_464295.html
Das Goedele toch?quote:Op woensdag 1 november 2017 10:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[ afbeelding ]
Een Belgisch vrouwke.
Buiten dat lijkt het me een zeer relaxte vrouw.quote:
Ik zie het wel... En wie garandeert ons dat ie niet reïncarneert als een kloon..quote:Op woensdag 1 november 2017 12:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
FB / Mijn laatste topic en post op FOK!.......
Zou het?
neus80quote:Op woensdag 1 november 2017 13:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het wel... En wie garandeert ons dat ie niet reïncarneert als een kloon..
Die gast is er morgen weer, al die veren in zijn reetquote:Op woensdag 1 november 2017 15:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten.
aan mijn anus oxideren, zeg je danquote:Op woensdag 1 november 2017 15:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het zal me eerlijk gezegd aan mijn reet roesten.
De krantenquote:Op donderdag 2 november 2017 08:44 schreef chufi het volgende:
Het lijkt wel besmettelijk, dat er mee stoppen
quote:
yeah!quote:Op donderdag 2 november 2017 08:44 schreef chufi het volgende:
Het lijkt wel besmettelijk, dat er mee stoppen
Lang geleden.quote:Op vrijdag 3 november 2017 00:54 schreef chufi het volgende:
Ik zar al te denken welk jaar is dit nou
Je kwam waarschijnlijk niet in vage kroegen en tenten toen.quote:
Een foute jaren 70 set ga ik ook nog keer doen.quote:Op vrijdag 3 november 2017 01:06 schreef sacha het volgende:
[..]
heerlijk, zit weer in het rkz Groningen tijdperk
Dat is toch nog steedsquote:Op vrijdag 3 november 2017 01:06 schreef sacha het volgende:
[..]
heerlijk, zit weer in het rkz Groningen tijdperk
Daar zul ja dan wel naam mee hebben gemaakt in die wereld... Als DJ ???quote:Op vrijdag 3 november 2017 01:14 schreef sig000 het volgende:
Alhoewel ik al jaren live in het echie alleen maar Reggae & Dub draai.
Dat is het leukste om te doen, dreunt zo heerlijk.quote:Op vrijdag 3 november 2017 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar zul ja dan wel naam mee hebben gemaakt in die wereld... Als DJ ???
Wanneer ik los ga op full size soundsystem val jij echt niet in slaap.quote:Op vrijdag 3 november 2017 01:21 schreef chufi het volgende:
Val meestal in slaap en dan heb ik niet eens gerookt...
OK ik geloof jequote:Op vrijdag 3 november 2017 01:24 schreef sig000 het volgende:
[..]
Wanneer ik los ga op full size soundsystem val jij echt niet in slaap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |