nee!quote:Op maandag 23 oktober 2017 02:14 schreef chufi het volgende:
Sas kan je ff de TT aanpassen .. of mensen
helemaal nietsquote:Op maandag 23 oktober 2017 10:51 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Wat hebben dan aan jou als moderator?...
Ornitoloogquote:
In Nederland zit je met de Kadaverwet...quote:
Ja dat zeiden ze in het filmpjequote:Op maandag 23 oktober 2017 13:42 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
In Nederland zit je met de Kadaverwet...
Doe voorzichtigquote:
op de teentjes blijven!quote:
quote:Op maandag 23 oktober 2017 02:14 schreef chufi het volgende:
Sas kan je ff de TT aanpassen .. of mensen
Voeg me gelijk toequote:
Ha ha haquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 08:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Potverdorie, wat een mazzelaars.
Daar kom je wel even mee vooruit.
De politie bedoel jequote:Op dinsdag 24 oktober 2017 08:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
Potverdorie, wat een mazzelaars.
Daar kom je wel even mee vooruit.
Nee, zoiets breng je, ik iig niet, niet naar de politie, met een voorraad van 29 kilo kan je als tevreden roker wel weer even voorruit, dus die rook je lekker op, en je geeft je vrienden ook wat.quote:
Ik bedoel dat stel in Florida dus welquote:Op dinsdag 24 oktober 2017 08:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, zoiets breng je, ik iig niet, niet naar de politie, met een voorraad van 29 kilo kan je als tevreden roker wel weer even voorruit, dus die rook je lekker op, en je geeft je vrienden ook wat.
zit bij de Kledingbank tegenwoordigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:46 schreef chufi het volgende:
Iemand belangstelling om een kookboek naar keuze uit te zoeken?
Ja en ik heb best wel wat kookboeken maar ja internet he? Ze moeten weer ergens vanaf.quote:
Ik heb er ook 2 .. en ik had er ook eerder 2 of 3 gewonnen en om nu te zeggen dat ik er in kijk.... nee..quote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik heb best wel wat kookboeken maar ja internet he? Ze moeten weer ergens vanaf.
Godverquote:Op woensdag 25 oktober 2017 16:56 schreef chufi het volgende:
Ik jad ook nog 2 stuk Verkade chocola, maar die heb ik al uitgezocht
Wie nou weer?quote:
Oh nu pas. Ik dacht dat die allang dood wasquote:
Ja ik ookquote:Op woensdag 25 oktober 2017 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nu pas. Ik dacht dat die allang dood was
Bronquote:
Dank je ik steek een kaarsje aanquote:Op woensdag 25 oktober 2017 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Hiero MUZ / Post hier pas overleden muzikanten #11
Ben ik ook.quote:
quote:
Tis nog waar ook...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
ik zei dat tegen Dr DDTquote:
Ja daarom , maar jij idd wel iets regulierder..quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:45 schreef just me het volgende:
[..]
ik zei dat tegen Dr DDT
maar ik ben ook een afentoebezoeker
ik ben sowieso weinig online geweest afgelopen dagen (in Hilversum geweest), morgen en vrijdagochtend trouwerij van mijn broer , weekend komen de kleintjes logeren, druk hoor om gepensioneerd te zijnquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja daarom , maar jij idd wel iets regulierder..
Mooi toch .. Goed bezigquote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben sowieso weinig online geweest afgelopen dagen (in Hilversum geweest), morgen en vrijdagochtend trouwerij van mijn broer , weekend komen de kleintjes logeren, druk hoor om gepensioneerd te zijn
Dat is overal op FOK!quote:Op woensdag 25 oktober 2017 21:07 schreef chufi het volgende:
Tis momenteel wel een beetje op stervens na dood hier , maar we houden de moed er in..
Hoe oud is-ie van Merel ondertussen ?quote:Op woensdag 25 oktober 2017 22:58 schreef just me het volgende:
[..]
ik ben sowieso weinig online geweest afgelopen dagen (in Hilversum geweest), morgen en vrijdagochtend trouwerij van mijn broer , weekend komen de kleintjes logeren, druk hoor om gepensioneerd te zijn
De oudste is ruim 3, de jongste 1quote:Op donderdag 26 oktober 2017 07:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe oud is-ie van Merel ondertussen ?
Ik dacht al weer ouder. Is de trouwerij die ik verwar denk ik.quote:Op donderdag 26 oktober 2017 08:29 schreef just me het volgende:
[..]
De oudste is ruim 3, de jongste 1
Daar is het laatste woord nog niet over gesproken.quote:
Mag hopen van niet..quote:Op vrijdag 27 oktober 2017 16:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Daar is het laatste woord nog niet over gesproken.
En waarschijnlijk zal er wat bloed vloeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |