Effe fappen, dat lucht op.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godverdomme ik moet gaan slapen maar ben helemaal pumped up nu![]()
![]()
![]()
Speciaal voor het ondervolk uit Limburg en Broabantquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zitten er toch steeds altijd van die aandachtshoeren aka BN'ers bij Champions League, bij F1 of welke sport dan ook als analist of liefhebber?
Of een fapje zetten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ga anders nog een rondje fietsen.
Ken datquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Godverdomme ik moet gaan slapen maar ben helemaal pumped up nu![]()
![]()
![]()
Dat vraag ik me ook af. Wie heeft daar behoefte aan? Ik in ieder geval niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom zitten er toch steeds altijd van die aandachtshoeren aka BN'ers bij Champions League, bij F1 of welke sport dan ook als analist of liefhebber?
Paar duizend ophalenquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
liberty mediaquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ehhh... de steward spreekt alleen Mongools toch?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:24 schreef Sunri5e het volgende:
Tegen de Engelse media heeft Max "idiot steward" gezegd.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Max reageerde prima. Kalm, met een lach en een eerlijke mening. Niks mis met het woord mongool gebruiken.
Dit kan echt niet meer. Schorsen die jongen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:24 schreef Sunri5e het volgende:
quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:23 schreef Caland het volgende:
PSVCL is een Marokkaan
Als ze daar een pitstop doen rent iedereen weg met een onderdeel van de auto.
quote:
Dat is nog mild toch?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:24 schreef Sunri5e het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |