Jos gaat echt helemaal los op Twitter.twitter:MaVic009 twitterde op zondag 22-10-2017 om 22:56:13Obviously F1 don’t now what racing s reageer retweet
Ik was bezig, lapo hunterquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:59 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Na de race op Suzuka is het tijd om naar de Verenigde Staten af te reizen voor de 47e United States Grand Prix, die sinds 1908 op veel verschillende circuits met wisselende racevrije periodes is gehouden. Sinds 2012 gaan we voor deze race naar Texas en wel op het fraaie Circuit of the Americas, zo'n 20km ten zuiden van de Texaanse hoofdstad Austin. Het circuit is zoals veel recente circuits, ontworpen door de Hermann Tilke, maar waar veel andere circuits ontworpen zijn met het oog op meerdere race disciplines, is het Circuit of the Americas volledig voor de Formule 1 ontworpen. Het is een redelijk snelle en brede baan met vloeiende bochten die meerdere racelijnen mogelijk maken.
Favoriet voor deze race zal Lewis Hamilton zijn, hij won de afgelopen vijf jaar 4 van de races op dit circuit, waarbij in 2013 Sebastian Vettel, die toen nog voor Red Bull reed, met de 1e plek aan de haal ging. Vettel zal dit weekend alles geven wat hij heeft in een poging om nog kans te maken op het kampioenschap. Op dit moment heeft Lewis 306 punten, waar Sebastian het met 247 moet doen. Met nog 4 races te gaan kan Lewis zijn kampioenschap dit weekend al veiligstellen wanneer hij de race wint en Vettel als 6e of lager over de finish komt.
Na twee opeenvolgende podiums in Maleisië en Japan lijken de coureurs van Red Bull ook in bloedvorm te verkeren. De betrouwbaarheidsproblemen die Max al het hele seizoen plagen lijken minder te zijn geworden en na zijn winst op Sepang en welverdiende 2e plaats in Japan is Max hard bezig om de punten van Red Bull weer omhoog te stuwen. Red Bull heeft met 303 punten nog een achterstand van 92 punten op de nummer 2 in het constructeurs klassement, Ferrari. Wanneer we de huidige lijn van punten voor beide teams zouden doorzetten, dan zou Ferrari met zijn aanhoudende slechte geluk nog op het laatste moment hun felbegeerde tweede plaats kunnen verliezen, iets waar vele miljoenen mee gemoeid zijn. Voor Ferrari zal het dus belangrijk zijn dat beide auto's over de finishlijn komen na de dramatisch verlopen races in Singapore, Maleisië en Japan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bron: Fédération Internationale de l'Automobile & Pirelli Motorsport
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Actueel weer Austin
[ afbeelding ]
KlaasGod.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef klaasweetalles het volgende:
er staat hier in de straat een Ferrari
ik steek dat ding in de fik vanacht
Dat zou de pijn ietwat verzachten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Niki voor het eerst ooit positief over verstappenquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
Niki had t max wel gegund, ondanks de regels
Tweet niet in het Engels als je het niet kunt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef Sunri5e het volgende:
Jos gaat echt helemaal los op Twitter.twitter:MaVic009 twitterde op zondag 22-10-2017 om 22:56:13Obviously F1 don’t now what racing s reageer retweet
Wat zijn de laatste rondes?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef Sjemmert het volgende:
Teamorders mogen gewoon. Alleen niet in de laatste rondes als het om de overwinning gaat.
Is dat zometeen ? Dan kijk ik meequote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we met zijn allen Nascar gaan kijken?
ik snap wel dat hij pissig is. Hij heeft ook maar twee standen: normaal en rood voor de ogen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef Sunri5e het volgende:
Hij zegt dat het een terechte straf is maar beschuldigt toch Ferrari?quote:
Dan weten we meteen wie de dader isquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef klaasweetalles het volgende:
Omdat hij claimt dat Ferrari altijd weer geholpen moet worden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef Smoofie het volgende:
Hoezo is coronel een jankbal? Hij zegt tkch dat hij het terecht vindt
Is dit wel Jos?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef Sunri5e het volgende:
De FIA zijn gewoon een stelletje idioten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:58 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Dat is waar, maar geeft wel aan dat de FIA niet altijd goed bezig is.
Ja, jij zelfquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef Falco het volgende:
Kan iemand die laatste tweets van Jos plaatsen??
Tom kan altijd zijn alcoholverslaving de schuld gevenquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij zegt dat het een terechte straf is maar beschuldigt toch Ferrari?
Zou kunnen ,maar 4 banden buiten de baan mag niet , gewoon terecht dus.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk dat hij ook Rai wou ontwijken, want Rai schrok ook dat Max in 1 keer aan de binnenkant zat
V8 supercars is veel gaver.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we met zijn allen Nascar gaan kijken?
Nou... het eerste jaar heeft ie 'm regelmatig de redding van de F1 genoemdquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:01 schreef XL het volgende:
[..]
Niki voor het eerst ooit positief over verstappen
Plaatje van FIA: Ferrari International Assistancequote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef Falco het volgende:
Kan iemand die laatste tweets van Jos plaatsen??
Raikonnen kan hier ook niet veel aan doen. Die had sowieso tweede moeten staan maar moest de kar weer trekken voor Vettel. FIA is degene die hier fout zit.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:53 schreef klaasweetalles het volgende:
kijken wat die kut raikonnen zo gaat zeggen
Dat is niet helemaal waarquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:01 schreef XL het volgende:
[..]
Watquote:
Lulverhaal,heeft zijn pet al letterlijk voorhem afgenomen..quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:01 schreef XL het volgende:
[..]
Het valt hem op dat het steeds Ferrari is die/dat bevoordeeld wordt.quote:[img]http:/GT/i.fokzine.net/p/0s.gif[/img] Op zondag 22 oktober 2017 23:01 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij zegt dat het een terechte straf is maar beschuldigt toch Ferrari?
Baas Josquote:
Dan had je dat gezeik weer inderdaad gehad. Maar goed het is zo dat hij een prima race gereden heeft. En dat zegt meer dan nu die straf waar zelfs Lauda het totaal niet mee eens is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:01 schreef Maver24 het volgende:
Vraag me of Max niet gewoon moest uitwijken voor Kimi want als hij binnen de baan was gebleven dan lagen ze allebei eruit. Kimi stuurt naar rechts
Snapbacksquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef Zipportal het volgende:
Ik ga gewoon die Verstappen Store leeg kopen. MegaOrderGoden.
Voor een positie is wat anders dan dat je alleen naast de vaan rijdt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Horner is het met me eens: geen eerdere bestraffing tracklimits, dan nu ook niet
welk matje?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef Sunri5e het volgende:
Denk dat Jos dadelijk ook op het matje mag komen.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Max rijdt gewoon weer veel te agressief altijd hetzelfde verhaal.
Terecht dat hij bestraft wordt volgende keer vallen er nog doden.
Nou dat laatste is wat overdreven. Voor de rest goeie post.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Ja, dat is Jos. Zijn account iigquote:
graag! En leg er een papiertje bij dat klaas van FOK! het gedaan heeft....quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef klaasweetalles het volgende:
In de kwalificatie race je ook voor een plekquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor een positie is wat anders dan dat je alleen naast de vaan rijdt.
Zag ik ook, als een jochie die net kattekwaad heeft uitgehaald.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:01 schreef RAVW het volgende:
dat lachje van Max als die ziet dat hij weg moet :-)
prachtig![]()
Ferrari International Assistance post iequote:Op zondag 22 oktober 2017 23:00 schreef Sunri5e het volgende:
Wat lul je nou man, het hele weekend hoor je geen reet over track limits en nu zou het opeens een probleem zijnquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef Wereldgozer het volgende:
Over 2 uur dan zit iedereen in het vliegtuig en wordt het Mexico.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
Protest van RB zal wel pas over uur of 2 behandeld worden
Als de straf terecht is, hoe wordt Ferrari dan bevoordeeld?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het valt hem op dat het steeds Ferrari is die/dat bevoordeeld wordt.
Ergens anders rellen bittequote:
Dan kijkt hij niet heel goed.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Het valt hem op dat het steeds Ferrari is die/dat bevoordeeld wordt.
Podium of geen podium is wel belangrijk hoor. Al is het maar voor het symbolische van het podium.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:05 schreef Remzz het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier zo moeilijk om doet. Terecht of niet terecht, ik heb een mooie race gezien met een uitzonderlijke Max, ik zal er geen seconde mee zitten of hij nu 3e of 4e word.
Hij reed niet voor de lol naast de baan..quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Voor een positie is wat anders dan dat je alleen naast de vaan rijdt.
Je zit in de stewards room?quote:
Je mag gewoon niet afsnijden. Zelfs Max Verstappen niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:05 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat lul je nou man, het hele weekend hoor je geen reet over track limits en nu zou het opeens een probleem zijn
Maar als de linkerbanden op de kerbs zitten en alleen rechts er buiten dan?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zou kunnen ,maar 4 banden buiten de baan mag niet , gewoon terecht dus.
Dat gejank hier sloeg nergens op..
Hij ontweek Raikonnenquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag gewoon niet afsnijden. Zelfs Max Verstappen niet.
Sneed hij af?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:06 schreef Refragmental het volgende:
Ging vettel na de start niet met 4 banden buiten de baan? 5sec penalty aub.
Mooie reactie:quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:05 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ferrari International Assistance post ie
Als het Bottas was geweest was er geen straf voor Max geweest.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:05 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als de straf terecht is, hoe wordt Ferrari dan bevoordeeld?
Dus haalt hij in op een moment dat er helemaal geen ruimte is.quote:
Inderdaad, iedereen die het vandaag deed 5 sec. straf.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar als de linkerbanden op de kerbs zitten en alleen rechts er buiten dan?
ja joh, hij zat bijna een halve meter naast het asfalt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef marcodej het volgende:
Was de achterband van Max ook in zijn geheel over de curb? Betwijfel ik.
Dit. Nog geen feiten gezien. Wat is de regel? Waar is het sbewijs dat hij wel/niet de regel overtreedt. Moeten we nog ff wachten.quote:
Nou, als Chris Duncan en Ivy Adams het zeggen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:07 schreef SnowOokami het volgende:
De internationale fans snappen er ook niks van:
[ afbeelding ]
Hij had blijkbaar teveel baan nodig om er voorbij te kunnen.quote:
Kerbs zijn onderdeel van de baan.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je mag gewoon niet afsnijden. Zelfs Max Verstappen niet.
Ik rel niet, ik stel dat je gewoon je eigen handjes moet gebruikenquote:
twitter:thebuxtonblog twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:01:36Drivers exceeng limits at T19 all weekend and Max gets a penalty for that? They’ll say rules are rules but where’s the consistency? reageer retweet
Ja dat is ook weer zo. Leuke race gezien met een geniale actie van Max.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:05 schreef Remzz het volgende:
Ik snap niet dat iedereen hier zo moeilijk om doet. Terecht of niet terecht, ik heb een mooie race gezien met een uitzonderlijke Max, ik zal er geen seconde mee zitten of hij nu 3e of 4e word.
Waren alle 4 de wielen over de witte lijn..quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:06 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar als de linkerbanden op de kerbs zitten en alleen rechts er buiten dan?
Ja, dit dus.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:08 schreef Klummie het volgende:
twitter:thebuxtonblog twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:01:36Drivers exceeng limits at T19 all weekend and Max gets a penalty for that? They’ll say rules are rules but where’s the consistency? reageer retweet
Jawel maar Raikonnen schrok zoals je zag in de herhaling.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dus haalt hij in op een moment dat er helemaal geen ruimte is.
Pic or didn't happen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waren alle 4 de wielen over de witte lijn..
Denk dat die er ook een beetje klaar mee is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:09 schreef Gezicht het volgende:
Horner wel oprecht kritisch tov de stewards nu, had politiek correcte praat verwacht.
Zit mobiel dus plaatsen van tweets lukt niet. Graag ergens anders rellen dusquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik rel niet, ik stel dat je gewoon je eigen handjes moet gebruiken
beelden????quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:03 schreef Mani89 het volgende:
Tokkie Jos slaat weer wild om zich heen. Wat ontzettend genant als dat je vader is.
Horner is ziedend, en terecht. Hele weekend geen enkele straf en nu welquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:09 schreef Gezicht het volgende:
Horner wel oprecht kritisch tov de stewards nu, had politiek correcte praat verwacht.
Maar dat was meer dan terecht.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:09 schreef Zorro het volgende:
Horner
Dat het in Mexico vorig jaar ook gebeurde: "Surprise surprise, same stewards involved"
twitter:thebuxtonblog twitterde op zondag 22-10-2017 om 23:07:08Where’s the rear left? You can’t argue 100% that’s all 4 off unless you use an image showing the position of all 4 https://t.co/38nk2KMlW9 reageer retweet
Gewoon zijn twitter nu lezenquote:
Terecht, hij moet altijd Max hebben. Valt gewoon echt opquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:08 schreef LTVDK het volgende:
Horner ook lekker op Connoly aan het kankeren
Zeer duidelijk en al met al een zeer terechte straf voor Verstappen.quote:
Duidelijk. Hij mag blij zijn dat hij maar 5 seconden krijgt.quote:
ja.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:08 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waren alle 4 de wielen over de witte lijn..
Dat is er maar één geweestquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:10 schreef raptorix het volgende:
Om te trollen moet Horner nu gewoon een protest indienen tegen elke rijder die in die bocht over de witte lijn heen is gegaan.
Nope witte lijn zit hier tussen het asfalt en de kerbs.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Witte lijn zit nog verder naar binnen.
Ik zit ook mobiel en de link kun je gewoon plakken. Luie donderquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Zit mobiel dus plaatsen van tweets lukt niet. Graag ergens anders rellen dus
Dat denk ik bij trump ook altijd, maar voor tokkies is dit normaal gedrag.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:07 schreef DeeBee het volgende:
Ik bid dat het een parodieaccount is met zulke Tweets
Precies dit.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:10 schreef THEFXR het volgende:
max moest die lijn houden anders had ie kimi geraakt
Props voor Kimiquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
ja.
Maar Kimi is een baas, in tegenstelling tot zijn teamgenoot gewoon niet huilie doen tijdens de race en daarna en zelfs ietwat bezwaard je derde plek opeisen.
Hij vindt het terecht. Altijd twee banden op het zwarte asfalt houden.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:01 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat hij claimt dat Ferrari altijd weer geholpen moet worden.
Domme opmerking als je het terecht vindt.
Wat heb je?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zit ook mobiel en de link kun je gewoon plakken. Luie donder
Dat is het vervolg. De eerste vraag is: waarom duikt hij een gat in dat er niet is?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:10 schreef THEFXR het volgende:
mja, voor Max was het terecht, maar daar hadden ze de fout gemaakt door geen bolder voor bocht 2 te maken, waardoor Hamilton ermee weg kwam door na de start bewust door het gras te rijden en een bocht af te steken.quote:
Niemand hier dusquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dit boeit alleen homo's en huisvrouwen.
Buxton is een van de meest neutrale journalisten van het paddock. Eens met deze uitspraak, maar Max zat wel degelijk buiten de baan.....quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:08 schreef Klummie het volgende:
'de baan' is dat grijze spul.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:12 schreef kurk_droog het volgende:
Maar wat is het nou, hij zit toch op de kerbs dus binnen de baan?
Ik zie hem niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:12 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nope witte lijn zit hier tussen het asfalt en de kerbs.
Trump is verified. Deze Jos nietquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat denk ik bij trump ook altijd, maar voor tokkies is dit normaal gedrag.
idd dat dacht ik ook.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:10 schreef THEFXR het volgende:
ik heb ook al mad getweetquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:13 schreef Zipportal het volgende:
https://twitter.com/searc(...)k%20lammers&src=typd
Genot.
Gat was er wel, zonder gat had hij hem in Kimi geboord.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:13 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is het vervolg. De eerste vraag is: waarom duikt hij een gat in dat er niet is?
Ik vind je een luie donder. Lijkt me duidelijkquote:
De regels deugen wel, dat ene persoon wat het probeert te handhaven alleen niet.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lauda: "Laat de coureurs gewoon rijden. Dit is racen, we rijden niet in het gewone verkeer. De regels deugen niet."
Niet waar; kerbs zijn er om de buitenkant van de baan te beschermen, zodat een coureur niet door diepe gaten in het gras/andersoortige ondergrond rijdt of dat het asfalt afbrokkelt. Maar het is geen onderdeel van het circuit.quote:
dus iedereen die eraf gaat krijgt een straf dus? Want dan gaat het hardquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:14 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Niet waar; kerbs zijn er om de buitenkant van de baan te beschermen, zodat een coureur niet door diepe gaten in het gras/andersoortige ondergrond rijdt of dat het asfalt afbrokkelt. Maar het is geen onderdeel van het circuit.
Als er een gat was, hoefde hij niet van de baan.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Gat was er wel, zonder gat had hij hem in Kimi geboord.
denk je dat hij alle Jumbo-worstenbroodjes in de magnetron opwarmt?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:13 schreef Zipportal het volgende:
Heeft Frank wel eens een oven van dichtbij gezien?
Kimi stuurt naar rechtsquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als er een gat was, hoefde hij niet van de baan.
Ja, maar toch heeft hij duidelijk wat verteld over die ene steward. Die ene gozer die Max iedere keer moet hebben. Zo lijkt.quote:
De ene?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:14 schreef Red_85 het volgende:
[..]
De regels deugen wel, dat ene persoon wat het probeert te handhaven alleen niet.
En er een voordeel uithaalt. Ja.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:15 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
dus iedereen die eraf gaat krijgt een straf dus? Want dan gaat het hard
Genoten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Kennelijk kon hij daar dus niet inhalen. Ach het is sowieso een knappe race geweest van Max
Dan staat je hele huis vol zwarte rook (uit ervaring, een keer op het verkeerde knopje gedrukt)quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:16 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
denk je dat hij alle Jumbo-worstenbroodjes in de magnetron opwarmt?
Zegt niks. En wat moet jij in een F1-topic? Verveel je je?quote:
Is het account van Jos. Iedere F1-kenner weet datquote:
Erg is dat he! 8 min magnetron vol vermogen drukken ipv 8 minuten oven.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dan staat je hele huis vol zwarte rook (uit ervaring, een keer op het verkeerde knopje gedrukt)
Als de Engelse persdame/meneer van Max dit vertaald schieten ze volledig in paniek bij Red Bull.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:17 schreef Gezicht het volgende:
"Er is een mongool van een steward daarboven"
quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:18 schreef m0ridin het volgende:
Jack blijft ook een achterlijke btw... Allemaal leuk en aardig maar wees ook ook professioneel en niet zo'n enorme fanboy
Je kan Charlie Whiting persoonlijk beledigen op live televisie en dan krijg je nog geen straf,quote:
Uhmm.... Vettel Mexico 2016...quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Voor dit soort teksten hoor je de race uitgegooid te worden.
Geralt. Bij zijn pupjequote:
Ik ken een Duitser in een rode auto die Fuck You tegen Charlie Whiting riep en dat werd ook niks.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat onsympathiek.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:17 schreef DP026 het volgende:
Slechte verliezer die Max met zijn mongool
De DOTD met een inhaalrace van 17 naar 3 die de koeldown uitgetrokken is voor een discutabele pentatly, een schorsing geven omdat hij het er oneens mee was. Ja, dat gaat absoluut geen mediarel opleverenquote:
Laat gaan johquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Klein kind manquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:17 schreef DP026 het volgende:
Slechte verliezer die Max met zijn mongool
Onze favoriete Jumbovader heeft het gecoverdquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:18 schreef Jordy-B het volgende:
Oh shit!
Alle mensen met een extra chromosoom beledigd dat ze vergeleken worden met de steward die de beslissing heeft genomen.
quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:19 schreef Wereldgozer het volgende:
Frank Lammers voelt zich beledigd nu.
raar hè als de bocht die kant op gaat....quote:
Die 2 woorden liggen nog al dichtbij elkaar.quote:
Neuh. Een Fuck You van Vettel tegen Charlie Whiting werd ook niet bestraftquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:19 schreef Gezicht het volgende:
Kunnen dit soort opmerkingen consequenties hebben?
Die linksequote:
mwoa, gewoon persmeneer sorry laten schrijven in een statement en klaar.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:19 schreef Gezicht het volgende:
Kunnen dit soort opmerkingen consequenties hebben?
Inderdaad, lekker objectief.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:18 schreef m0ridin het volgende:
Jack blijft ook een achterlijke btw... Allemaal leuk en aardig maar wees ook ook professioneel en niet zo'n enorme fanboy
quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:20 schreef Caland het volgende:
PSVCL is een brief naar ziggo aan het schrijven momenteel
Vol met spelfouten.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:20 schreef Caland het volgende:
Ik zie de FIA er nog voor aan ookquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
De DOTD met een inhaalrace van 17 naar 3 die de koeldown uitgetrokken is voor een discutabele pentatly, een schorsing geven omdat hij het er oneens mee was. Ja, dat gaat absoluut geen mediarel opleveren
En dan "fuck charlie" ongestraft laten.
Nee.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Die linkse. Die zakte toch door het bed bij het rukken
hahahahquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:20 schreef Caland het volgende:
Geef hem groot gelijk, doe niet zo politiek correct alsof je door als beledigd bent.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Max zat er al naast. Kimi stuurt meer naar binnen toe dus moest Max over de kerbstonesquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
raar hè als de bocht die kant op gaat....
Alsof iedereen altijd zo politiek correct moet reageren. Dit is gewoon prima.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max reageert verkeerd (oordeel nav hier lezen, niet gezien want Ziggo), maar heeft wel gelijk...
Wie dan? Het volk uit Mongolie?quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
"Met mongool bedoeld Max niet mensen met het syndroom van Down"![]()
![]()
![]()
Max reageert netjes en heeft gelijkquote:Op zondag 22 oktober 2017 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Max reageert verkeerd (oordeel nav hier lezen, niet gezien want Ziggo), maar heeft wel gelijk...
Stel je toch niet zo aan. Het woord tokkie gebruiken komt trouwens echt honderd keer dommer over dan mongool.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:19 schreef DP026 het volgende:
In de studio lachen ze om dit soort tokkieteksten. Maarja, als Max een scheet laat liggen ze al dubbel
Ik zei hier thuis ook al meteen dat het een minder handige reactie is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Eens, vreselijke kontkruiper.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:18 schreef m0ridin het volgende:
Want, doodziek van die sportmensen die als robots voor de camera staan. Heerlijk om max te horen zeggen wat iedereen denkt.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ziggo bekijkt de afzender aan de achterkant, en flikkert de envelope in de prullenbak.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:20 schreef Caland het volgende:
Neequote:Op zondag 22 oktober 2017 23:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof iedereen altijd zo politiek correct moet reageren. Dit is gewoon prima.
Max heeft een voorbeeldfunctie.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:21 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk, doe niet zo politiek correct alsof je door als beledigd bent.
Veel van die haters zijn geen Nederlanders, psvcl is ook een Turk volgens mij. Verklaard waarom ze klagen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 23:20 schreef Kyran het volgende:
Mooi dat hier allemaal van die politiek correct gasten zitten die het liefst even zeuren op een Nederlands succes verhaal .... sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |