Juist een geweldige racequote:Op zondag 22 oktober 2017 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Einde van F1 op COTA lijkt me. Geen hond dit naar zulke farce meer wil gaan
Hij heeft gewoonweg de snelste auto. Het is dat Bottas er geen reet van kan, daarom lijkt het alsof hij bijzonder snel is.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:52 schreef Columbiafan het volgende:
Ik schrik er steeds van hoe weinig mensen hier de grootsheid van Hamilton erkennen.
Maakt niet uit. Je moet gewoon je onvrede laten horen.quote:
Inhalen buiten de baan is wat anders dan alleen buiten de baan komen.quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:51 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Terechte straf opzich voor Max, maar beetje jammer dat Hamilton hem in de Q dan niet krijgt.
RB zal wel aanvoeren dat hij uitweek voor Kimi die vrij scherp instuurde.
Klopt het dat Hamilton het tijdens de Quali ook deed, zoals hier eerder beweert? Want dan zou ik het toch wel een advantage willen noemen, zo'n pole positionquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:54 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
... and gaining an advantage.
Ik had het liever niet gezien maar ik vrees dat deze straf terecht is.
Anders knielen jullie ff ofzoquote:
Straf voor Max verpest het. Maakt het een pussysport voor de Amerikanen en daar hebben ze een hekel aan. Volgende keer gaan ze gewoon naar NASCAR waar je elkaar gewoon ramt als degene je niet zintquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Juist een geweldige race. Absoluut niet weggaan daar.
Mooi circuit en mooie race wmb hoor. Zeker er in houdenquote:Op zondag 22 oktober 2017 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over twee weken kijk jij gewoon weer naar F1quote:Op zondag 22 oktober 2017 22:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |